KFN zawinił cygana powiesili

Data: 2018-11-20 08:30:11
Autor: Pajdak
KFN zawinił cygana powiesili
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24188182,szykuje-sie-rekonstrukcja-rzadu-w-zwiazku-z-afera-knf-fakt.html#s=BoxOpImg2

"Afera KNF może oznaczać przyspieszenie rekonstrukcji rządu - podaje "Fakt".
Jak ustalili dziennikarze, do wymiany ma być sześcioro ministrów."

"Czyje nazwiska pojawiają się w kontekście "korekty"? Dotychczas mówiono o
pięciu osobach - wicepremier Beacie Szydło, minister ds. pomocy humanitarnej
Beacie Kempie, minister edukacji narodowej Annie Zalewskiej, ministrze
energii Krzysztofie Tchórzewskim i ministrze infrastruktury Andrzeju
Adamczyku."

Za czasów PRL zbierało się plenum, a I sekretarz KC PZPR nagle "chorował".
Obecnie za rządów PRL-pis wywali się na zbity pysk tych, którzy od początku
nie powinni być w rządzie. Co z nimi będzie? To proste, plan jest znany od
dłuzszego czasu. Dostaną "kopa w górę" czyli wyślą ich na europosłow do
przebrzydłej, zgniłej UE gdzie będą otrzymywać w zgniłych, śmierdzących euro to co się im "nalezy"!!! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-20 08:12:06
Autor: bytomir.kwasigrochowy
KFN zawinił cygana powiesili
Pajdak wyszperał w odmętach GWna:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24188182,szykuje-sie-rekonstrukcja-rzadu-w-zwiazku-z-afera-knf-fakt.html#s=BoxOpImg2

"Afera KNF może oznaczać przyspieszenie rekonstrukcji rządu - podaje "Fakt".

Jak na razie to nowoczesny Ryś się zrekonstruował i co nowego tworzy,
ciekawe czy i tym razem bez programu na start dostanie 10-15% odsetek
u swojaków w tefauenach? Jak myślisz Pajdaczku? Powinien chyba dostać:)

Data: 2018-11-20 08:34:53
Autor: japanizer
On Wednesday, November 21, 2018 at 1:12:11 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

ciekawe czy i tym razem bez programu na start dostanie 10-15% odsetek
u swojaków w tefauenach? Jak myślisz Pajdaczku? Powinien chyba dostać:)

Sam Czarnecki jest tak przekonany do swoich racji, że jest gotów poddać się badaniu wariografem. A śledztwo toczy się w tak błyskawicznym tempie, że CBA wpadło do biura byłego już szefa KNF dzień po jego przyjeździe z Singapuru, a mieszkanie - kilka dni później. Swojskie chłopaki te CBA!

A przejmą za złotówkę bank Czarneckiego czy nie? Chodzą słuchy, że zależy od najbliższych sondaży. Jak te runą na pysk, to bank zostanie przejęty, bo drugiej okazji do przejęcia miliardów za złotówkę baronowie PiS już w życiu nie będą mieli.

Data: 2018-11-20 09:06:33
Autor: bytomir.kwasigrochowy
biedny milioner japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

A przejmą za złotówkę bank Czarneckiego czy nie?

Już Ci pisałem, od 2014 akcje Czarneckiego lecę na mordę:
2014 10pln
2015 2pln
2018  0,5pln

Teraz jest dobry moment żeby szantażować pisiorstwo i wyżebrać od NBP zapomogę,
kurwa co za czasy, rząd pisoski wspomoże miliarderów! Aj waj!

Pisiorstwo dajta big forsę bo powiemy ludowi że upadamy przez Was!
I tak będzieta musieli pokryć ew. straty z rezerwy bankowego funduszu.

Aj, biedne te baniery PL, biedne. Aj waj! Pisiorstwo da forsę nam
biednym milionerom:)

Data: 2018-11-20 09:18:16
Autor: japanizer
On Wednesday, November 21, 2018 at 2:06:34 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
biedny milioner japa...@japanizer.org napisał:

Już Ci pisałem, od 2014 akcje Czarneckiego lecę na mordę:
2014 10pln
2015 2pln
2018  0,5pln

A paczał ty akcje Pekao od 2014? Też lecą na mordę.

2014 - 200 zł
dzisiaj - 100 zł.

Ale co tam Pekao. Bank Ochrony Środowiska, również przez pisiorków opanowany. Janina Goss, zielarka i pani do polewania herbaty, co pożyczki dawała Kaczyńskiemu, w ramach akcji "brzydzimy się korupcją", znalazła się tam nawet w radzie nadzorczej tego banku. Oraz w radzie nadzorczej PGE.

Akcje BOŚ:
2012 - 90 zł
dzisiaj - 6 zł

Aj waj, dojna zmiana w Polsce.

Data: 2018-11-21 08:32:33
Autor: ~Pajdak
KFN zawinił cygana powiesili
pajack <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> zanurzył się w swoim szambie i w
nabazgrał news:e683e5ff-02f7-4813-9466-517cd33b5d14googlegroups.com...

Pan Pajdak wyszperał w prasie wolnej od pisowskiej kloaki

[...]

Na temat! Masz coś do powiedzenia? Jak nie to WON!!!

ciekawe czy i tym razem bez programu na start dostanie 10-15% odsetek
u swojaków w tefauenach?

Na temat! Masz coś do powiedzenia? Jak nie to WON!!!

Jak myślisz Pajdaczku?

Bez pieszczot cioto!

Powinien chyba dostać:)

google => gliński tuczy rydzyka