KGHM

Data: 2009-05-08 13:26:19
Autor: Fidelio
KGHM
Czy co¶ jest w stanie zatrzymać dzi¶ ten papier?

Data: 2009-05-08 12:30:00
Autor: re
KGHM
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Czy co¶ jest w stanie zatrzymać dzi¶ ten papier?
chyba midasa miales na mysli

Data: 2009-05-08 15:06:22
Autor: Fidelio
KGHM
Użytkownik "re" <metaas123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu18k7$6uj$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Czy co¶ jest w stanie zatrzymać dzi¶ ten papier?

chyba midasa miales na mysli

--
Nie, gdyby nie 8 % wzrost KGHM to gdzie byłby dzi¶ indeks WIG20? Gdzie¶ na dnie.

Data: 2009-05-08 13:10:49
Autor: jan kowalski
KGHM

Data: 2009-05-08 15:56:02
Autor: Fidelio
KGHM
Użytkownik "jan kowalski" <metaas123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu1b0p$h0b$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> chyba midasa miales na mysli
>
> -- Nie, gdyby nie 8 % wzrost KGHM to gdzie byłby dzi¶ indeks WIG20? Gdzie¶ na

Jest już ponad 10% up 70 zeta przebite, czy miedĽ dzi¶ aż tyle zdrożała?

Data: 2009-05-08 15:58:12
Autor: kroovka
KGHM
Jest już ponad 10% up 70 zeta przebite, czy miedĽ dzi¶ aż tyle zdrożała?

nie, ale zaloga nie chce wiekszej premii w czerwcu niz 6 tys zl

kroovka> --

Data: 2009-05-08 15:59:41
Autor: kroovka
KGHM
> Jest już ponad 10% up 70 zeta przebite, czy miedĽ dzi¶ aż tyle zdrożała? nie, ale zaloga nie chce wiekszej premii w czerwcu niz 6 tys zl

kroovka>
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

to ma byc premia dla lekarzy i pielegniarek-ladny gest

kroovka

Data: 2009-05-08 16:17:19
Autor: Fidelio
KGHM
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:653d.00000567.4a043a74newsgate.onet.pl...
Jest już ponad 10% up 70 zeta przebite, czy miedĽ dzi¶ aż tyle zdrożała?

nie, ale zaloga nie chce wiekszej premii w czerwcu niz 6 tys zl

Łaskawcy ;-)

Data: 2009-05-08 16:04:49
Autor: george
KGHM

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gu1dli$vqv$1news.task.gda.pl...
> [...]

dnie.
bylaby zdrowa korekta....

Jest już ponad 10% up 70 zeta przebite, czy miedĽ dzi¶ aż tyle zdrożała?

pewnie bedzie z dycha dywidendy skoro Grad powiedział że sie juz o to postara.

george

Data: 2009-05-08 16:18:23
Autor: Fidelio
KGHM
pewnie bedzie z dycha dywidendy skoro Grad powiedział że sie juz o to postara.

A może 5 zł? A może 2,5? Kupuj± jak szaleni.

Data: 2009-05-08 16:31:22
Autor: Jan Werbiński
KGHM
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:gu1evf$27l$1news.task.gda.pl...
pewnie bedzie z dycha dywidendy skoro Grad powiedział że sie juz o to postara.

A może 5 zł? A może 2,5? Kupuj± jak szaleni.

Potem spadnie o dywidenda*4 jak Hardex. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-08 16:41:22
Autor: Fidelio
KGHM
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomo¶ci news:gu1frj$sm6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak miedĽ o tyle spadnie to tak ;-)

Data: 2009-05-08 16:57:37
Autor: Flyte
KGHM
Potem spadnie o dywidenda*4 jak Hardex. :-)

OK - ile spodziewasz się dywidendy po Dragowskim? Przypominam ze kurs ostatnio poszedl w gore.

Flyte

Data: 2009-05-08 16:53:37
Autor: Flyte
KGHM
pewnie bedzie z dycha dywidendy skoro Grad powiedział że sie juz o to postara.

Zgadza się. Nie wiem czy to będzie dycha, ale sporo na pewno. Teraz Skarb Państwa zaczyna się zachowywać jak rasowy akcjonariusz: oczekuje dywidendy jako zysku. I jako¶ nie słychać lamentu o transferze pieniedzy (jak to sie dzialo np. przy Unicredit/Pekao).

Flyte

--

KGHM