KGHM -dewidenda

Data: 2009-07-15 19:22:40
Autor: totus
KGHM -dewidenda
szuwaks wrote:

Mam akcje KGHMu za które przysługuje dewidenda. Czy muszę coś zgłaszać do
biura maklerskiego czy zadziała automat?.
Akcje mam nadal. Zostały przecenione. Czy na dzień dzisiejszy straciłem
czy zarobiłem na dewidendzie.

szuwaks.

Coś robię, ale nie wiem co robię. Może ktoś powie co robię. Dobrze by było jakby mi też powiedział czy dobrze robię czy źle.

Data: 2009-07-15 19:40:07
Autor: iktorn
KGHM -dewidenda
totus pisze:
szuwaks wrote:

[...]

Dywidenda. Nic nie musisz robić. Możesz sprzedać papier i cieszyć się zyskiem... chociaż przy obecnym tempie wzrostów pewnie warto papierkowi dac rosnąć jeszcze trochę.

KGHM -dewidenda