KGHM jest niezniszczalny-ale sprawność bicia kasy z surowcaok 60%

Data: 2011-07-26 17:13:12
Autor: kroovka
KGHM jest niezniszczalny-ale sprawność bicia kasy z surowcaok 60%
Krówka zmień dealera, jeżeli ty tak poważnie z tym KGH po 400 PLN...

Pozdrawiam JG

Podtrzymuję moją optymistyczną (ale taki jestem) prognozę wliczając coroczne dywidendy.

kroovka

Pozyskiwanie chemiczne, elektrochmiczne i fizyczne kolejnych metali z puli zawłaszczonych przez Chińczyków metali nie pójdzie na marne. Elektrotechnika, elektronika i głównie potrzeby infomatyki wymusza nowa pozycje KHGM. Tu są potrzebne mądre bo madre i mądre bo szybkie, decyzje rządowe i spieranie nowych REALNYCH technologii. A potrzeba tylko otworzyc drzwi.... --

Data: 2011-07-26 17:14:11
Autor: marfi
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:41f0.00000033.4e2ed988newsgate.onet.pl...
[...]

  Myślałeś o rozwoju energetyki opartej na ekologicznych krowich plackach?

--
marfi

KGHM jest niezniszczalny-ale sprawność bicia kasy z surowcaok 60%