KHI sprzeglo

Data: 2010-12-02 12:00:50
Autor: AZ
KHI sprzeglo
Przesmiewcow uprasza sie o nie wypowiadanie w moim watku.

Do rzeczy - rozebralem sobie w Zygzaku sprzeglo bo zaczelo cos w tym sezonie
halasowac i diagnoza jest taka:

http://img525.imageshack.us/img525/894/khisprzeglo.png

Element nr. 1 to tuleja ktora wchodzi na wieloklin walka ze skrzyni - to polaczenie jest w porzadku, natomiast na to wchodzi element nr. 2 ktory to
jest zamocowany w koszu i na wieloklinie pomiedzy 1 a 2 jest delikatny luz
0,5-1 mm, lubi to sobie czasem pohalasowac. Pytanie jest takie czy wymieniac
jedno i drugie czy zlozyc to i jezdzic?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-02 12:02:29
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 2010-12-02, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

Nie koszu a zabieraku mialo byc.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-02 17:33:37
Autor: Ivam
KHI sprzeglo
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id81pi$j8p$2@node1.news.atman.pl...
Pytanie jest takie czy wymieniac
jedno i drugie czy zlozyc to i jezdzic?

A co na to serwisowka i ceny tych czesci?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-12-02 08:56:38
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 2 Gru, 17:33, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

A co na to serwisowka i ceny tych czesci?

Serwisówka nic nie mówi o tym, więc nie powinno to mieć miejsca. Mam
podejrzenie, że mógł to zrobić taki jeden złośliwiec bo innego wyjścia
nie ma.

A ceny trochu zaporowo bo wg. bikebandit $120. Znając życie ASO
zaśpiewa z 500 PLN :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-02 18:56:08
Autor: Ivam
KHI sprzeglo
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8741f1fd-acdf-4472-a014-bf4224610595@y31g2000vbt.googlegroups.com...
Serwisówka nic nie mówi o tym
(...)
A ceny trochu zaporowo bo wg. bikebandit $120. Znając życie ASO
zaśpiewa z 500 PLN :-)

Jezdzilbym, az sie ukreci;)

A tak na serio w serwisowce nie ma np. damage/ scratches/ wear/ pitting/ bend/ scoring/ cracks/ out of specification i informacji, ze w takiej sytuacji wymienic?

Uboga ta serwisowka. IMHO 1mm luzu miedzy tymi elementami to juz sporo. Podaj jakies wymiary tych elementow - srednica, szerokosc wpustu, ilosc wpustow i powiedz czy to polaczenie jest przesuwne, czy nie.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-12-02 10:14:48
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 2 Gru, 18:56, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
U ytkownik "AZ" <artur.zabron...@gmail.com> napisa w wiadomo ci grup

> Serwis wka nic nie m wi o tym
(...)
> A ceny trochu zaporowo bo wg. bikebandit $120. Znaj c ycie ASO
> za piewa z 500 PLN :-)

Jezdzilbym, az sie ukreci;)

No i tak pewnie będzie ale ukręcić się nie powinno. Jednak luz jest
mniejszy, tak na oko 0,5mm.
A tak na serio w serwisowce nie ma np. damage/ scratches/ wear/ pitting/
bend/ scoring/ cracks/ out of specification i informacji, ze w takiej
sytuacji wymienic?

No nie ma. Wg. producenta pewnie te elementy mają przeżyć motocykl ;-)
Uboga ta serwisowka. IMHO 1mm luzu miedzy tymi elementami to juz sporo.
Podaj jakies wymiary tych elementow - srednica, szerokosc wpustu, ilosc
wpustow i powiedz czy to polaczenie jest przesuwne, czy nie.

Przekolorowałem z tym luzem - jw. Właśnie wyszedłem z garażu i już nie
chce mi się wracać, pomierzę jutro. Średnica to coś ok. 30mm, ilośc
wypustów 6, szerokość wypustu ok. 5mm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-03 21:20:56
Autor: Ivam
KHI sprzeglo
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d93e04f0-bbfc-4154-a746-9edbcbe27214@29g2000yqq.googlegroups.com...
Właśnie wyszedłem z garażu i już nie
chce mi się wracać, pomierzę jutro. Średnica to coś ok. 30mm, ilośc
wypustów 6, szerokość wypustu ok. 5mm.

Sory, ze dopiero teraz ale bylem odciety od neta i dojazdu do pracy;)

Biorac ~30mm srednicy wyszlo mi teroretycznie, ze dla polaczenia nieruchomego (znaczy sie jeden element wsuniety w drugi i potem wzgledem siebie sie nie przemieszczaja) 0,13mm luzu, a jesli jedno wzgledem drugiego moze sie przesuwac (znaczy sie wsuwac i wysuwac), to max 0,4 (tak troche naciagane), optimum ~0,3.

Ale to tylko teoretyczna symulacja, w rzeczywistosci mogli sobie wykombinowac z jakiegos pododu inne luzy.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-12-03 12:31:00
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 3 Gru, 21:20, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

[...]

Dzięki, zostawiam to tak jak jest. Najwyżej się ukręci gdzieś 1500 km
od domu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-03 11:04:20
Autor: de Fresz
KHI sprzeglo
On 2010-12-02 17:56:38 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

A będzie Ci się chciało to ponownie rozbierać za (z sufitu) 5kkm?

de Fresz

Data: 2010-12-03 02:09:24
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 3 Gru, 11:04, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

A b dzie Ci si chcia o to ponownie rozbiera za (z sufitu) 5kkm?

Wyczymało tak 15kkm w tym 2 Nowodwory to i powinno jeszcze trochę
wytrzymać. Roboty to jest na 2 godziny góra.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-03 11:06:32
Autor: KJ Siła Słów
KHI sprzeglo
W dniu 2010-12-03 11:04, de Fresz pisze:

A będzie Ci się chciało to ponownie rozbierać

On lubi rozbierac.

KJ

Data: 2010-12-03 12:06:45
Autor: de Fresz
KHI sprzeglo
On 2010-12-03 11:06:32 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

A będzie Ci się chciało to ponownie rozbierać

On lubi rozbierac.

Rozumiem cycatą blondi, ale Kawałsraki?

de Fresz

Data: 2010-12-03 11:11:31
Autor: masti
KHI sprzeglo
Dnia pięknego Fri, 03 Dec 2010 12:06:45 +0100 osobnik zwany de Fresz
wystukał:

On 2010-12-03 11:06:32 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

A będzie Ci się chciało to ponownie rozbierać

On lubi rozbierac.

Rozumiem cycatą blondi, ale Kawałsraki?

prawie jak ruski striptiz: Wania rozbiera traktor :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-03 14:14:16
Autor: de Fresz
KHI sprzeglo
On 2010-12-03 12:11:31 +0100, masti <gone@to.hell> said:

=A będzie Ci się chciało to ponownie rozbierać

On lubi rozbierac.

Rozumiem cycatą blondi, ale Kawałsraki?

prawie jak ruski striptiz: Wania rozbiera traktor :)

No chyba że KaJot ma jakieś własne przykre doświadczenia z AZetem - zły dotyk, te sprawy, lepiej chyba nie pytać.
;-)

de Fresz

Data: 2010-12-03 12:29:12
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 3 Gru, 14:14, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

No chyba e KaJot ma jakie w asne przykre do wiadczenia z AZetem - z y
dotyk, te sprawy, lepiej chyba nie pyta .
;-)

KJ wie co to jest mieć KHI i żal mu dupę ściska bo teraz zostało mu
tylko Suzuki :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-03 14:31:38
Autor: KJ Siła Słów
KHI sprzeglo
W dniu 2010-12-03 14:14, de Fresz pisze:

No chyba że KaJot ma jakieś własne przykre doświadczenia z AZetem - zły
dotyk

Zly dotyk chlopakow od KHI?

http://www.youtube.com/watch?v=5X7b7nBw82g

KJ operator KHI (chwilowo niepraktykujacy)

Data: 2010-12-03 12:30:14
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 3 Gru, 11:06, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
W dniu 2010-12-03 11:04, de Fresz pisze:

> A b dzie Ci si chcia o to ponownie rozbiera

On lubi rozbierac.

Nooooo. Ty za to wyręczasz się chłopakami z serwisu, ile to już razy?
2, 3 a może 4?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-03 12:25:51
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 3 Gru, 11:04, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

A b dzie Ci si chcia o to ponownie rozbiera za (z sufitu) 5kkm?

Się nie myliłem, w MCS jedna 250 druga 280, razem 530 PLN. Cena pewnie
stąd, że mają tego od cholery na półkach a to kosztuje ;-))

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-02 17:35:55
Autor: Tytus z fabryki
KHI sprzeglo
Siemka

*** "AZ"
 halasowac i diagnoza jest taka:
 http://img525.imageshack.us/img525/894/khisprzeglo.png

Uuu to juz rozumiem skad te zawoalowane pytania o sprzet do napawania...

Tytus z fabryki

P.S. Pamietaj ze mam mocne auto z hakiem a glinki niedaleko...jakby co mozesz na mnie liczyc

Data: 2010-12-06 16:16:24
Autor: Michał V-R
KHI sprzeglo
W dniu 2010-12-02 17:35, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

*** "AZ"
  halasowac i diagnoza jest taka:
  http://img525.imageshack.us/img525/894/khisprzeglo.png

Uuu to juz rozumiem skad te zawoalowane pytania o sprzet do napawania...

  ja to sie nie odzywam, bo sie znow obrazi :-D

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-12-06 22:53:16
Autor: Tytus
KHI sprzeglo
Siemka

*** "Michał V-R"
ja to sie nie odzywam, bo sie znow obrazi

Mialem napisac przed wyjazdem z tyrki ze Arturro walczy z grawitacja...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-12-06 21:08:51
Autor: doktorski
KHI sprzeglo
On 6 Gru, 22:53, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Mialem napisac przed wyjazdem z tyrki ze Arturro walczy z grawitacja...
I jak? Wygral czy polozyl?

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-12-07 00:48:24
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 7 Gru, 06:08, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

I jak? Wygral czy polozyl?

Pod samiuśkim domem się bącłem w śnieg przy zerowej prędkości..

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-07 13:26:11
Autor: Tytus z fabryki
KHI sprzeglo
Siemka

*** "doktorski"
 I jak? Wygral czy polozyl?

No coz - przyznam uczciwie,
w tym sezonie prowadzi ze mna 4:3 :)
Tyle ze ja zdobywam pkt glownie na torze :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-07 12:39:14
Autor: AZ
KHI sprzeglo
On 2010-12-07, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:
Siemka

*** "doktorski"
 I jak? Wygral czy polozyl?

No coz - przyznam uczciwie,
w tym sezonie prowadzi ze mna 4:3 :)
Tyle ze ja zdobywam pkt glownie na torze :)

No i punktacja jest nieco inna, w stosunku 2:1, takze nadal prowadzisz...
Ja to wstaje i jade a Tobie zostaje przyczepka, ale to juz wynika z magicznego
napisu u mnie na zbiorniku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-07 13:52:34
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
KHI sprzeglo
AZ napisał(a):
ale to juz wynika z magicznego
napisu u mnie na zbiorniku.

UNLEAD FUEL ONLY?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-12-07 20:18:55
Autor: Michał V-R
KHI sprzeglo
W dniu 2010-12-07 13:39, AZ pisze:

No i punktacja jest nieco inna, w stosunku 2:1, takze nadal prowadzisz...
Ja to wstaje i jade a Tobie zostaje przyczepka, ale to juz wynika z magicznego
napisu u mnie na zbiorniku.

Chcialem dogryzc ci ale niestety nie moge, po proeuszyles temat magicznego napisu i musze Ci przyklepac.
A jak sie wylozyles, to pewnie potlukles browary, z ktorymi miales sie u mnie zjawic juz na poczatku pazdziernika

Data: 2010-12-07 20:27:20
Autor: Tytus
KHI sprzeglo
Siemka

***"Michał V-R"
A jak sie wylozyles, to pewnie potlukles browary, z ktorymi miales sie u
 mnie zjawic juz na poczatku pazdziernika

Chyba punktacja znow sie zmienila - ale chlopak sie zawzial - jak tak dalej pojdzie przed nowym rokiem zbierze oczko...

--
         Tytus
żółta motorynka

KHI sprzeglo