KIA Sportage 2.0 CRDI - ktoś coś wie ????

Data: 2010-07-31 23:16:00
Autor: Pan Piskorz
KIA Sportage 2.0 CRDI - ktoś coś wie ????
wie coś o tym aucie ?? jaki napęd (teoretycznie 4wd - ale jak to się dołącza, czy jest stały, jeśli nie to na którą oś jest

Napęd standardowo jest na przednią oś. Technicznie konstrukcja auta oparta jest na hyundaiu elantrze. Sportage to prawie to samo co hyundai tucson.
Tylny napęd włącza się za pomoca sprzęgła wiskotycznego. Istnieje możliwość zablokowania tego sprzęgła za pomoca przycisku w konsoli.

awaryjność

U mnie w tucsonie przez prawie dwa lata nie spaliła się nawet żarówka. Więc myślę, że podobna kia również będzie ok.

P.

KIA Sportage 2.0 CRDI - ktoś coś wie ????