KIEDY Polska uzna ;-)]

Data: 2017-10-01 10:19:52
Autor: A. Filip
KIEDY Polska uzna ;-)]
Jak rozumiem rząd RP3 utrzyma wysokie standardy poszanowania świętego
prawa do samostanowienia ustanowione w przypadku Kosowa przez samego
obecnego prezydenta Europy Donalda Tuska?

Wysokich Europejskich standardów ustanowionych przez rząd PO rząd PIS
*musi* się trzymać! ;-)

Data: 2017-10-01 01:37:29
Autor: maciek zawieja
KIEDY Polska uzna niepodległą Katalonie? [Kosowo by UE prezydent Tusk zobowiązuje ;-)]
W dniu niedziela, 1 października 2017 10:19:53 UTC+2 użytkownik A.. Filip napisał:
[...]

-- A. Filip | To determine the true rulers of any society, all you must do is ask

A   szczegolnie   EU   pokazuja   prawdziwe   ryje   zwlaszcza  co   do   Kataloni   -a   na   zewnatrzv    klepie   komunistyczna   propagande   ze     Hiszpania    jest    wolna   i  to  oni   decyduja   o  sobie-i  Kataloni   a  ja   zapytam   sie   tych   psow   czerwonych    A  jakim   prawem    ta  obesrana   UE  ma   prawo    nam  tj   Polsce   dyktowac   co   wolno   a   czego   niewolno-POWIESIC   wszystkich    Czerwonych

Data: 2017-10-01 12:09:27
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+vc3yzhwtyf-ha10@buntownik.pl...
[...]

Czy Katalonia już odłączyła się od Hiszpanii? Tusk pryszczem wam na dupie, n'est pas? ;-)))

CL

Data: 2017-10-01 12:20:44
Autor: A. Filip
KIEDY Polska uzna ;-)]
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
[...]

No jak ma się odłączyć jak bombardowania NATO nie wymusiły na
"faszystowskiej" Hiszpanii poszanowania świętego prawa do w pełni
samodzielnego demokratycznego zdecydowania o samostanowienia?
O niepodległości Katalonii *musi* decydować demokracja Katalońska a nie
demokracja Hiszpańska.  Prezydent Tusk z pewnością nie będzie zmieniał
poglądów w kwestii świętego prawa do samostanowienia na kurek na wietrze
albo byle sprzedajny polityk! ;-)

Data: 2017-10-01 14:10:11
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

[...]

Żeby się nie okazało, że takie same głosowanie na Dolnym Śląsku lub Pomorzu
poskutkuje nowymi krajami :D

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-01 05:58:56
Autor: Zenek Kapelinder
KIEDY Polska uzna niepodległą Katalonie? [Kosowo by UE prezydent Tusk zobowiązuje ;-)]
Jak i gdzie go opierdalales? Wykazal czynny zal po opierdoleniu?

Data: 2017-10-07 10:00:38
Autor: Budzik
KIEDY Polska uzna niepodległą Katalonie? [Kosowo by UE prezydent Tusk zobowiązuje ;-)]
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jak i gdzie go opierdalales? Wykazal czynny zal po opierdoleniu?

Pewnie wstawił tu i ówdzie jedna czy dwie ironiczne uwagi i dodał do tego typowy komentarz: nie znam sie, ale moge sie do czegos dopierdzielic i zadac jedno czy dwa pytania z teza...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2017-10-01 14:39:08
Autor: A. Filip
KIEDY Polska uzna ;-)]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
[...]

A myślisz że ja wtedy (zaraz po uznaniu Kosowa przez rząd RP3) nie
opierdalałem premiera "Wnuczka" Tuska (PO) za dokładanie taką
"krótkowzroczność"? [ Wersja *bardzo* dyplomatyczna ]

Niech się dupek _teraz_ jako prezydent Europy trzyma swoich ówczesnych
standardów sprzecznych z _długofalowymi_ interesami Polski.  IMHO Na 70%
UE będzie w kwestii Katalonii wysyłać sprzeczne sygnały i narazi się obu
stronom.  Stronami tego sporu nie są wyłącznie Hiszpania i Katalonia.

IMHO Rząd RP3/PiS stanie po stronie Madrytu (za głosowania w ramach UE).
Całość będzie wyglądać lepiej jak przyzna częściową racje Katalonii w
jakichś nie kluczowych kwestiach.

Data: 2017-10-07 10:00:38
Autor: Budzik
[...]

Ale to dobrze czy zle ze ktos chce sie odłączyc?
Jeżeli mielibyśmy miarodajne dane ze np. 70slazaków chce byc wolnym Panstwem (albo 70% Katalonczyków) to jak to powinno wygladac?
Suweren ma racje czy nie?

Podkreslam - wiarygodnych, bo wiadomo, ze obecne referendum w Katalonii raczej takich informacji nie dało.

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2017-10-01 18:53:39
Autor: Totalna Opozycja
KIEDY Polska uzna niepodległą Katalonie? - filip opier...lał juz Tuska!

A myślisz że ja wtedy (zaraz po uznaniu Kosowa przez rząd RP3) nie
opierdalałem premiera "Wnuczka" Tuska (PO)

Opierdalałeś powiadasz... No to mocarz z ciebie! ;-))))

CL

Data: 2017-10-01 18:52:43
Autor: Totalna Opozycja
KIEDY Polska uzna niepodległą Katalonie? - pyta filip

[...]

Pamietasz tamte czasy? Stary musisz być! ;-)))

[...]

Katalonia liczy na silne wsparcie republiki San Escobar! ;-))))

Pryszczem na dupie wam Tusk, n'est pas?

CL

Data: 2017-10-01 18:53:09
Autor: Totalna Opozycja
KIEDY Polska uzna niepodległą Katalonie? - Tusk pryszczem na tyłku PiS

[...]

Katalonia liczy na silne wsparcie republiki San Escobrar! ;-))))

Data: 2017-10-07 10:00:37
Autor: Budzik
[...]

Coraz wiecej swiadczy o tym, ze to sie za pare lat pewnie tak skonczy.
I chyba na własne zyczenie władz centralnych Hiszpanii.

Wysokich Europejskich standardów ustanowionych przez rząd PO rząd PIS
*musi* się trzymać! ;-)

Chociaz raz, zamiast ironizowac, napisałbys jakie masz własne zdanie na jakis temat...

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

KIEDY Polska uzna ;-)]