KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Data: 2009-11-21 23:27:53
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
http://n.pl/oferta/kanaly/pakiety/hity_filmowe/wojna_i_pokoj.html

Nowy kanał telewizji N: "Wojna i Pokój" - wyłącznie rosyjskie kino
(dawne i współczesne)

.... kurcze, kiedy coś takiego będzie standardem w ofertach
operatorów telewizyjnych? :-/

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-22 10:53:43
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:he9pls$4bc$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://n.pl/oferta/kanaly/pakiety/hity_filmowe/wojna_i_pokoj.html

Nowy kanał telewizji N: "Wojna i Pokój" - wyłącznie rosyjskie kino
(dawne i współczesne)

Jakie znowu nowe?

... kurcze, kiedy coś takiego będzie standardem w ofertach
operatorów telewizyjnych? :-/

Mam nadzieję że nigdy.
Nie chciałbym żeby choć złotówka ode mnie szła na ruskie kino.

Data: 2009-11-22 11:16:32
Autor: DeSola
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Mam nadzieję że nigdy.
Nie chciałbym żeby choć złotówka ode mnie szła na ruskie kino.

Wiesz to tak jak w tym powiedzeniu, że jak ktoś jest bardzo głupi, to lepiej żeby za dużo nie mówił, bo chociaż zachowa pozory, a tak otwierając japę od razu rozwiewa wszystkie wątpliwości

Maciek

Data: 2009-11-22 11:29:56
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:

Wiesz to tak jak w tym powiedzeniu, że jak ktoś jest bardzo głupi, to lepiej żeby za dużo nie mówił, bo chociaż zachowa pozory, a tak otwierając japę od razu rozwiewa wszystkie wątpliwości

No to już się przedstawiłeś.
Jak będziesz miał coś do powiedzenia w temacie to daj znać.

Data: 2009-11-22 12:32:29
Autor: Virck
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino wrote:
[...]

DeSola ma jak najbardziej racje...Nie rob z siebie wiekszego idioty niz sie wydajesz...Nie znasz wspolczesnego kina rosyjskiego bo nie chcesz go znac...Nie masz tu nic do powiedzenia w tym temacie to mialczi japu...

Data: 2009-11-22 13:47:32
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Virck" <virck@nielubie.net> napisał w wiadomości news:00700b2d$0$1376$c3e8da3news.astraweb.com...
Cavallino wrote:
[...]

W jakim sensie?
Że na siłę chce mi kazać płacić za coś za co płacić nie chcę?

Robię z siebie wiekszego idiotę niz  sie wydaje

Nie sądzę, po prostu też musiałeś się przedstawić.

Nie znasz wspolczesnego kina rosyjskiego

A mam taki obowiązek?
Nie znam, nie chcę znać, nie chcę za to płacić.
Wolno mi, czy uważasz, że to Ty powinieneś o tym decydować?
Jak mi wolno to morda w kubeł i tam ją trzymaj.
A jak uważasz że mi nie wolno, do PLONK WARNING i wypad na dyskusje z innymi zamordystami.

Data: 2009-11-22 14:00:59
Autor: Big Jack
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
W wiadomości
*Cavallino* napisał(-a):

Robię z siebie wiekszego idiotę niz  sie wydaje

Nie sądzę, po prostu też musiałeś się przedstawić.

Za manipulację w wypowiedzi interlokutora PW!

[...]

A za to lecisz do KF. Do końca. Twojego lub mojego.
PLONK

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-11-22 16:01:52
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Nie znam, nie chcę znać, nie chcę za to płacić.
Wolno mi

pewnie, że wolno. Dobrowolne zaciesnianie sobie mózgu nie jest karalne. A wykreslanie czegoś za to że jest ruskie, irańskie, polskie bądź jankeskie i traktowanie tego jako jedyne kryterium dowodzi tylko ciasnoty umysłowej i absolutnie niczego więcej. --

Data: 2009-11-22 18:05:29
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hebn9g$kr1$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to puszczaj sobie co tydzień mecz Legii w ramach poszerzania horyzontów.
Na pewno jakiś dobry też w końcu trafisz. ;-)

Data: 2009-11-23 00:06:37
Autor: z
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino pisze:

ciach
I znowu to samo. :-(
Naprawdę musiałeś się w taki sposób się wypowiedzieć?
Masa bezsensownych postów z Twojego powodu.

zch

Data: 2009-11-22 17:36:29
Autor: Virck
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino wrote:
[...]

Glupa mendo kto ci kaze za to placic..???To jest w jednym z tematow tematycznych i nie ma nic wspolnego z finansowanie kina rosyjskiego....
Twoj plonk mam tam gdzie mi wychodzi klocek capie !

Data: 2009-11-22 19:21:27
Autor: Jerzy Pastusiak
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Data: 2009-11-22 23:26:46
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0911221921010.21054sci.pam.szczecin.pl...

Nie rob z siebie wiekszego idioty niz
sie wydajesz...Nie znasz wspolczesnego kina rosyjskiego bo nie chcesz go
znac...Nie masz tu nic do powiedzenia w tym temacie to mialczi japu...

| PLONK

fajne

Ale o co chodzi?
Mam nadstawiać drugi policzek, czy do śmierci z chamulcami dyskutować?

Data: 2009-11-23 09:09:04
Autor: Robert_J
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Mam nadstawiać drugi policzek, czy do śmierci z chamulcami dyskutować?

Przede wszystkim to Ty zacząłeś, to raz. A dwa to to, że jednym z większych chamulców na grupie jesteś niestety Ty... I nie tłumacz się swoimi tekstami o niewyparzonym języku ect. ;-). Z faktami się nie dyskutuje...

Data: 2009-11-22 21:24:53
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
oglądałeś CzyngisHana na cyfrze? to właśnie produkcja rosyjska :) świetny film swoją drogą....

Data: 2009-11-22 21:29:38
Autor: DeSola
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:hec6mo$r8u$1inews.gazeta.pl...
oglądałeś CzyngisHana na cyfrze? to właśnie produkcja rosyjska :) świetny film swoją drogą....

Daj spokój, prymitywne chamstwo pokroju cavalino się nie nadaje do takich produkcji :) nic by nie skumał z takiego filmu - za mało mózgu w mózgu ...

Data: 2009-11-22 21:37:41
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
od tego internetu to już staje sie analfabetą - oczywiście Czyngis-chan miało być :)

Data: 2009-11-23 00:01:34
Autor: DeSola
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Data: 2009-11-22 21:41:20
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hebbt2$1o3$1news.onet.pl...
Nie znasz wspolczesnego kina rosyjskiego

A mam taki obowiązek?
Nie znam, nie chcę znać, nie chcę za to płacić.

dzieci też do szkoły przestań posyłać bo jeszcze coś ruskiego będą musiały czytać...

Data: 2009-11-22 23:20:21
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:hec7lh$2du$1inews.gazeta.pl...
[...]

Żebyś wiedział, że bym zakazał.
Wystarczy że mnie tym czymś męczyli.
A do kompletu - od kiedy Jet zmienił się z Lukoil nie zatankowałem tam ani razu.
Nie będę Putina sponsorować, jeśli nie muszę.

Data: 2009-11-23 08:14:10
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hecdf3$313$1news.onet.pl...
A do kompletu - od kiedy Jet zmienił się z Lukoil nie zatankowałem tam ani razu.
Nie będę Putina sponsorować, jeśli nie muszę.

to zakręć też kaloryfery, przestań tankować gdziekolwiek a wogóle to pewnie nie zdajesz sobie sprawy ile rzeczy mamy z Rosji
ale cóż - z takim podejściem możesz śmiało do PISu wstępować - oni też mają klapki na oczach

Data: 2009-11-23 12:01:10
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:hedco2$laa$1inews.gazeta.pl...
[...]

to zakręć też kaloryfery

Nie posiadam.
Jeśli chodzi Ci o ogrzewanie, to bardzo boleję nad tym że od miesiąca MUSZĘ koszystać z ruskiego gazu GZ50, do tej pory jechałem na polskim GZ-35.

, przestań tankować gdziekolwiek

Zrozumiałeś po co był zwrot "nie muszę"?
Wróc jak pojmiesz.

Data: 2009-11-23 13:12:37
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hedq1j$3eq$2news.onet.pl...
[...]

a Ty jak pojmiesz, że tankując na innej stacji zamiast ruskiej też kupujesz ruskie paliwo...

Data: 2009-11-23 13:17:37
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
[...]

To dokładnie wyczerpuje zawartość zwrotu "muszę".
W przeciwieństwie do płacenia Putinowi marży za detal.

Data: 2009-11-23 14:10:44
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
to rozumiem, że hurt ruski jest dobry a detal już nie? ;)
czyli kanał z samymi ruskimi filmami powinien byc dobry bo to hurt ;)

Data: 2009-11-23 14:16:51
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:hee1kl$aj5$1inews.gazeta.pl...
to rozumiem, że hurt ruski jest dobry a detal już nie? ;)

Raczej nie rozumiesz.
Wszystko co napędza kasę jest ruskom jest złe, choćby dlatego że potem oni za tą kasę robią różne mało ciekawe rzeczy, również pod naszym adresem.
To samo dotyczy wszelkiej maści terrorystów, zwłaszcza arabusów (ktoś o to pytał).

Różnica między hurtem a detalem jest taka, że na wybór hurtu wpływu nie mamy, na wybór detalu jak najbardziej.
Więc nie widzę powodu dla którego miałbym z tego nie korzystać i finansować kręcenie bata na własny tyłek.

To samo dotyczy rzecz jasna telewizji, turystyki itd

Data: 2009-11-23 16:22:13
Autor: Marek Dyjor
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino wrote:
[...]

zakładam że Chińskich produktów też nie kupujesz, co z perspektywy tego że piszesz na na usenet na kompie jest mało prawdopodobne.

Data: 2009-11-23 09:11:30
Autor: Robert_J
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Żebyś wiedział, że bym zakazał.
Wystarczy że mnie tym czymś męczyli.

Z marnym skutkiem jak widać ;-). Tak się broniłeś że zatrzymałeś się na poziomie jakiejś 6 lub 7 klasy...

A do kompletu - od kiedy Jet zmienił się z Lukoil nie zatankowałem tam ani razu. Nie będę Putina sponsorować, jeśli nie muszę.

Myślę że on z tego powodu żył sobie raczej nie wypruje ;-)

Data: 2009-11-23 12:31:36
Autor: Marek Dyjor
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino wrote:
[...]

biedaku masz zdrowo zryte pod czapą...

niemieckiej kultury też nie uznajesz?

a cyframi to pewnie rzymskimi piszesz bo arabusów też pewnie nie lubisz.

Data: 2009-11-23 13:16:39
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Data: 2009-11-23 17:26:30
Autor: Robert_J
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
PLONK

Potrafisz robić coś innego niż "plonkowanie"? Powoli stajesz się żałosny... "Powoli" nie jestem pewien ;-)

Data: 2009-11-22 16:29:36
Autor: Szymon Machel
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

No to już się przedstawiłeś.
Jak będziesz miał coś do powiedzenia w temacie to daj znać.

Nie szalej. Może obejrzysz jakiś film, albo dwa i potem
powiesz, że nie lubisz :)
Polecam: "Osobliwości narodowego wędkarstwa".
Mogę to oglądać zawsze, każdy fragment i za każdym razem
mam ubaw.

Szymon

Data: 2009-11-22 18:04:25
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał w wiadomości news:hebm1d$map$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

No to już się przedstawiłeś.
Jak będziesz miał coś do powiedzenia w temacie to daj znać.

Nie szalej. Może obejrzysz jakiś film, albo dwa

Mi wystarczy to co oglądałem za młodu.
Teraz już nie muszę, mam wybór, więc świadomie rezygnuję.

Data: 2009-11-23 09:15:35
Autor: Robert_J
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Mi wystarczy to co oglądałem za młodu.

Zapewne gazet też nie czytasz, bo "za młodu" był Sztandar Młodych, Trybuna Ludu itp... A z tych bardziej dla Ciebie przystępnych Świat Młodych i Miś....
Zauważam dziwną niekonsekwencję. Nasza TV też jakoś górnolotnych pozycji kiedyś nie nadawała (jeśli już to rzadko), a jednak ją teraz oglądasz ;-). No, ale teraz jest HD ;-)))

Teraz już nie muszę, mam wybór, więc świadomie rezygnuję.

Twoje prawo, ale nie musisz tu od razu wyjeżdżać z idiotycznymi tekstami w Twoim stylu ;-).

Data: 2009-11-24 09:30:27
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Mi wystarczy to co oglądałem za młodu.

za młodu mogłeś oglądać na przykład takie filmy jak:
"Dworzec dla dwojga"
"Moskwa nie wierzy łzom"
"Stalker"
"Andriej Rublow"
"Pokuta"
"Plum bum czyli niebezpieczna gra"
"Tak tu cicho o zmierzchu"
"Los człowieka"
"Służyli dwaj przyjaciele"
"Zimowy wieczór w Gagrach"
"Szlacheckie gniazdo"
"Wojna i pokój"
"Idź i patrz"
"Chłodne lato 1953"

a osatnio z brzegu biorąc:
"Brat"
"Gruz 200"
"9 kompania"

Jeśli wśród nich nie znajdujesz dobrych i wartościowych filmów, to winszuję i
polecam wieczorny seans "2012" Emmericha.....

Teraz już nie muszę, mam wybór

o ja cie....a wtedy nie miałeś?

Pomijam już najbardziej oczywisty, jak przeczytanie książki zamiast, ale serio
chcesz tu dowodzić, że w TV/kinach w latach 70/80 nie było innych filmów jak
radzieckie?

Data: 2009-11-24 10:48:57
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heg93j$d9v$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Mi wystarczy to co oglądałem za młodu.

Jeśli wśród nich nie znajdujesz dobrych i wartościowych filmów,

Nie stawiam sobie za życiowy cel obejrzenia wszystkich wartościowych filmów na świecie.
Wręcz przeciwnie, telewizja (oprócz sportu) ma mi zapewniać rozrywkę (poważniejszych rzeczy mam dość na codzień w pracy).
A bardziej się bawię oglądając film, w których kacapy przegrywają niż wygrywają. ;-)

Teraz już nie muszę, mam wybór

o ja cie....a wtedy nie miałeś?

Miałem.
Mogłem oglądać tv lub nie oglądać. ;-)

Pomijam już najbardziej oczywisty, jak przeczytanie książki zamiast, ale serio
chcesz tu dowodzić, że w TV/kinach w latach 70/80 nie było innych filmów jak
radzieckie?

Nie, tylko tyle, że było ich w takim nadmiarze, że wystarczy mi do końca życia.

Poza tym jak już pisałem - nie mam zamiaru wspomagać ruskich finansowo.

Data: 2009-11-24 14:23:16
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hega67$f00$1news.onet.pl...
Nie stawiam sobie za życiowy cel obejrzenia wszystkich wartościowych filmów na świecie.
Wręcz przeciwnie, telewizja (oprócz sportu) ma mi zapewniać rozrywkę (poważniejszych rzeczy mam dość na codzień w pracy).

prawdziwy człowiek renesansu ;)

A bardziej się bawię oglądając film, w których kacapy przegrywają niż wygrywają. ;-)

 no właśnie w niektórych tych filmach przegrywają

Data: 2009-11-24 14:28:20
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:

Wręcz przeciwnie, telewizja (oprócz sportu) ma mi zapewniać rozrywkę (poważniejszych rzeczy mam dość na codzień w pracy).

prawdziwy człowiek renesansu ;)

No przecież, że nie homo-sovieticus zmuszający innych do oglądania ruskich filmów, czy ktoś chce, czy nie.

A bardziej się bawię oglądając film, w których kacapy przegrywają niż wygrywają. ;-)

no właśnie w niektórych tych filmach przegrywają

Daj znać jak będą przegrywać we wszystkich. ;-)

Data: 2009-11-24 15:08:36
Autor: irek
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino pisze:
[...]

Do oglądania amerykańskich (bo innych prawie nie ma) platformy mogą "zmuszać", a do ruskich już nie? Są ludzie którzy chcieliby mieć kanał "Wojna i pokój" w ofercie swojej platformy i tacy jak Ty którzy nie chcą. Idąc Twoim tokiem rozumowania mogę powiedzieć, że zmusza mnie się do oglądania TVPlus bo jest w moim pakiecie w C+.
Rozwiązaniem byłaby możliwość dokupienia jako opcji. Nie kupię bo mnie ten kanał nie interesuje, co nie znaczy, że mam skakać do oczu tym którzy chcą za to zapłacić. Poza tym wydaje mi się, że lepszy "Wojna i pokój" niż czwarty czy piąty kanał emitujący CSI.

BTW: Mogę dołączyć do pytania z tematu KIEDY W Cyfra+ ???!!!: kiedy w Cyfra+ będzie BBC Entertainment

Irek

Data: 2009-11-24 15:13:18
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "irek" <irek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

No przecież, że nie homo-sovieticus zmuszający innych do oglądania ruskich filmów, czy ktoś chce, czy nie.

Do oglądania amerykańskich (bo innych prawie nie ma) platformy mogą "zmuszać", a do ruskich już nie?

O zmuszaniu mówiłem w kontekście ludzi, którzy na mnie napadli za fakt iż nie chcę oglądać i płacić za ruskie filmy.

Są ludzie którzy chcieliby mieć kanał "Wojna i pokój" w ofercie swojej platformy i tacy jak Ty którzy nie chcą.

W sumie, jeśli byłaby to osobna opcja, nie wchodząca w skład żadnego pakietu i/lub promocji, to to by załatwiło sprawę.
Poprawka: Widzę że to samo zaproponowałeś poniżej.

Idąc Twoim tokiem rozumowania mogę powiedzieć, że zmusza mnie się do oglądania TVPlus bo jest w moim pakiecie w C+.

A to nie jest fta?

Rozwiązaniem byłaby możliwość dokupienia jako opcji. Nie kupię bo mnie ten kanał nie interesuje, co nie znaczy, że mam skakać do oczu tym którzy chcą za to zapłacić.

Dokładnie tak.

Poza tym wydaje mi się, że lepszy "Wojna i pokój" niż czwarty czy piąty kanał emitujący CSI.

A mi nie, bo to może powodować przepływ kasy do ruskich, czego bym nie chciał.

Data: 2009-11-24 16:42:05
Autor: Bartłomiej Zieliński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik Cavallino napisał:
Poza tym wydaje mi się, że lepszy "Wojna i pokój" niż czwarty czy
piąty kanał emitujący CSI.
A mi nie, bo to może powodować przepływ kasy do ruskich, czego bym nie
chciał.

Może niedokładnie zacytuję, ale:
"Ruskie czy amerykańskie, i tak pochodzi z Tajwanu" ;-)

Data: 2009-11-24 16:56:12
Autor: gasper
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hegplr$ueg$1news.onet.pl...

A mi nie, bo to może powodować przepływ kasy do ruskich, czego bym nie chciał.

wszelkie mecze też przestań oglądać bo nabijasz kabze ruskiej mafii

Data: 2009-11-24 15:46:13
Autor: bufi
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
irek wrote:

BTW: Mogę dołączyć do pytania z tematu KIEDY W Cyfra+ ???!!!: kiedy w
Cyfra+ będzie BBC Entertainment

Niewiadomo. W tej chwili wyłączność na paczkę BBC ma Polsat Cyfrowy.
Ale coś gdzieś czytałem, że chyba góra rok będzie na wyłączność w Polsacie. Później będą mieć w innych platformach.

Oczywiście zaraz Cavallino wyskoczy, że ma już BBC w Cyfrze.
Uszanujmy go...

Irek

Pozdrawiam

Data: 2009-11-24 15:04:31
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Nie stawiam sobie za życiowy cel obejrzenia wszystkich wartościowych
filmów
na świecie.

nie w tym rzecz. Napisałeś, że wartościowe filmy rosyjskie/radzieckie nie istnieją, co jest brednią jak stad do Petersburga .

Wręcz przeciwnie, telewizja (oprócz sportu) ma mi zapewniać rozrywkę (poważniejszych rzeczy mam dość na codzień w pracy).

trzeba było tak od razu. Teraz rozumiem  - Taniec z gwiazdami i te rzeczy....

A bardziej się bawię oglądając film, w których kacapy przegrywają niż wygrywają. ;-)

kacapy?

Czyżby jeszcze jeden zakompleksiony pieprzony polaczek? W rozsądnej racjonalnej Wielkopolsce? Jakżeś się tam uchował?

Poza tym jak już pisałem - nie mam zamiaru wspomagać ruskich finansowo.

ROTFL.

Wyrzuć kompa - wspomagasz chińskich komuchów :) :)

Data: 2009-11-24 16:50:20
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hegslv$rmc$1inews.gazeta.pl...
[...]

W tym.

Napisałeś, że wartościowe filmy rosyjskie/radzieckie nie
istnieją

Będzie jakiś cytat?

trzeba było tak od razu.

Teraz rozumiem  - Taniec z gwiazdami i te rzeczy....

Nie, to chała, a nie rozrywka.
Zresztą mówimy o filmach - pod pojęciem rozrywki rozumiem głównie komedie, jakąś dobrze zrobioną lekką sensację, s-f...
I to chyba na tyle.

jeszcze jeden zakompleksiony pieprzony polaczek?

No już dałeś się z tego poznać nie raz, ale żeby tak głośno się przyznawać?
Gratulacje, trafiłeś w sedno.

Wyrzuć kompa - wspomagasz chińskich komuchów :) :)

Na razie mi z butami w oczy nie wchodzą, więc mnie ani ziębią ani grzeją.
Ale jak zaczną organizować zamachy w Europie lub w inny sposób dezorganizować tu życie, to może trafią na moją czarną listę.

Ale swoją drogą zabawne, że jak ktoś przeczyta o ruskich i nie ma jak odpowiedzieć żeby miało to choć cień sensu, to mu się od razu z Chinami kojarzą.
Szkoda że nie z Che. ;-)

Data: 2009-11-24 16:05:21
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
>Napisałeś, że wartościowe filmy rosyjskie/radzieckie nie
> istnieją

Będzie jakiś cytat?

a co napisałeś o meczach Legii?

Zresztą mówimy o filmach - pod pojęciem rozrywki rozumiem głównie komedie, jakąś dobrze zrobioną lekką sensację, s-f...
I to chyba na tyle.

no tak....

Nie, no, oczywiście. To też wiele wyjasnia.

> jeszcze jeden zakompleksiony pieprzony polaczek?

No już dałeś się z tego poznać nie raz, ale żeby tak głośno się przyznawać?
Gratulacje, trafiłeś w sedno.

wyjdź z piaskownicy i pamiętaj - każdy kto nazywa Rosjan kacapami (a Czechów pepikami i Niemców szkopami), jest zwykłym pieprzonym zakompleksionym polaczkiem.

C.b.d.u.

> Wyrzuć kompa - wspomagasz chińskich komuchów :) :)

Na razie mi z butami w oczy nie wchodzą, więc mnie ani ziębią ani grzeją.

nie. Po prostu jesteś zbyt leniwy i wygodny, zeby wcielić na tym polu swoje "zasady". --

Data: 2009-11-24 18:09:21
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heh081$btm$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

>Napisałeś, że wartościowe filmy rosyjskie/radzieckie nie
> istnieją

Będzie jakiś cytat?

a co napisałeś o meczach Legii?

No coś dokładnie przeciwnego że TEŻ można trafić na dobry mecz.
Jak myślisz, co znaczyło słowo TEŻ?

wyjdź z piaskownicy i pamiętaj - każdy kto nazywa Rosjan kacapami (a Czechów
pepikami i Niemców szkopami), jest zwykłym pieprzonym zakompleksionym
polaczkiem.

Niech Ci będzie.
A dla mnie takim jest każdy komu poprawność polityczna zastępuje mózg.

Na razie mi z butami w oczy nie wchodzą, więc mnie ani ziębią ani grzeją.

nie.

Tak, jak zawsze wiesz lepiej.
Czemu mnie taka żałosna postawa (że masz się za boga, wiesz lepiej co kto uważa, co kto robi i nawet co robić powinien) nie dziwi?
Pewnie dlatego że nie raz już ją zaprezentowałeś.

Ale zapewniam Cię, że gdyby chińczyki zakręcali Polsce gaz pod byle pretekstem, to też bym nie tankował na ich stacjach.
A ich filmów też nie lubię i już nie oglądam, więc pewnie Twoje zasady już wcielam. ;-)

Data: 2009-11-24 19:44:28
Autor: Jingiel
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Ale zapewniam Cię, że gdyby chińczyki zakręcali Polsce gaz pod byle pretekstem, to też bym nie tankował na ich stacjach.
A ich filmów też nie lubię i już nie oglądam, więc pewnie Twoje zasady już wcielam. ;-)

Idiotyzmy. Co ma gaz do filmów? A niemieckich filmów i meczy też nie oglądasz? W końcu Niemcy kilka razy na nas napadli. Zachód wciska nam swoją żywność, Amerykanie wciągają nas w swoje wojny, a swoje filmy wciskają do kin. Głupie myślenie i tyle.

Jingiel

Data: 2009-11-24 22:50:10
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxxxx.pl> napisał w wiadomości news:heh8nh$81j$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie.
Ale z zupełnie innych powodów.

W końcu Niemcy kilka razy na nas napadli.

Kiedy to było?

Data: 2009-11-27 00:59:12
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hehkef$aks$1news.onet.pl...

W końcu Niemcy kilka razy na nas napadli.

Kiedy to było?

Pierwszego razu dobrze nie pamiętam, aleza drugim to chyba
napadli na naszą radiostację w Gliwicach!

A my im za to ostrzelaliśmy Wolne Miasto Hamburg z krążownika.

....czy śjakoś tak to leciało ;-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-27 06:14:11
Autor: Bartłomiej Zieliński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik Tomy M. napisał:
W końcu Niemcy kilka razy na nas napadli.
Kiedy to było?
Pierwszego razu dobrze nie pamiętam, aleza drugim to chyba
napadli na naszą radiostację w Gliwicach!

AFAIR (z historii, nie z autopsji!) to już pod Cedynią około 1000 lat temu naparzaliśmy się z Niemcami, ale potem żyliśmy w przyjaźni czas jakiś.
Moim zdaniem bardziej niż dwie wojny światowe dali się nam we znaki podczas rozbiorów.

A my im za to ostrzelaliśmy Wolne Miasto Hamburg z krążownika.

A mieliśmy krążownik?

...czy śjakoś tak to leciało ;-)

Cytując dowcip Andrzeja Mleczki: "Najpierw nas ochrzcili, potem były rozbiory i druga wojna światowa, ale prawdziwe jaja zaczęły się dopiero później."

Data: 2009-11-27 16:55:17
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał(a):
Moim zdaniem bardziej ni=BF dwie wojny =B6wiatowe dali si=EA nam we znaki=
=20
podczas rozbior=F3w.

 pierwszą wojnę można wliczyć w ten czas rozbiorów, pomijając już
kontrowersyjność Twojej tezy....

Data: 2009-11-27 20:08:13
Autor: Bartłomiej Zieliński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik Przemek Budzyński napisał:
pierwszą wojnę można wliczyć w ten czas rozbiorów,

Niby tak, ale jednak wojna to wojna, a okupacja (bo tak można nazwać
rozbiory) to okupacja.

pomijając już kontrowersyjność Twojej tezy....

Może i jest kontrowersyjna, nie jestem historykiem, mogę się nie znać. Zresztą zależy z jakiego punktu widzenia do sprawy podejść. Ale IMO to już temat na inną grupę.

Data: 2009-11-24 20:15:43
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A dla mnie takim jest każdy komu poprawność polityczna zastępuje mózg.

zawsze to lepiej niż zastąpienie tegoż mózgu przez chamstwo i kompleksy.
Tak, jak zawsze wiesz lepiej.
Czemu mnie taka żałosna postawa (że masz się za boga

jak mawiał Woody Allen....aha, czekaj, on nie krecił lekkich komedii, więc
rzucam Ci linka:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Woody_Allen

więc jak mawiał w/w Woody Allen - "a co, to zły wzór?" :)

Data: 2009-11-24 22:51:48
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehetf$c0j$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

A dla mnie takim jest każdy komu poprawność polityczna zastępuje mózg.

zawsze to lepiej niż zastąpienie tegoż mózgu przez chamstwo i kompleksy.

Tak, tu też masz problem.
Nie rozumiem Cię, po co ciągniesz ten bzdurny wątek?
Nie prościej jest pogodzić się z myślą, że ktoś inny ma prawo lubić co innego niż Ty?

więc jak mawiał w/w Woody Allen - "a co, to zły wzór?" :)

Jak najbardziej.
Coś nieistniejącego to bardzo kiepski wzór.

Data: 2009-11-25 20:20:03
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Nie prościej jest pogodzić się z myślą, że ktoś inny ma prawo lubić co innego niż Ty?

prawo ma.

Każdy ma prawo np "Fakt" kupować i lubić, a ja mam prawo takiego kogoś
prymitywem nazywać...... --

Data: 2009-11-25 21:53:34
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hek3hj$bmn$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Nie prościej jest pogodzić się z myślą, że ktoś inny ma prawo lubić co
innego niż Ty?

prawo ma.

To czemu tak  uwiesiłeś się nogawki jak wściekły ratlerek i poszczekujesz bez końca?

Data: 2009-11-26 09:56:37
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
To czemu tak  uwiesiłeś się nogawki jak wściekły ratlerek i poszczekujesz bez końca?

bo prymitywizm umysłowy trzeba potępiać aż do końca. A prymitywizm umysłowy
przejawia się także w tezach, że "nie oglądam czegoś, bo ruskie (niemieckie,
czeskie, chińskie) niepotrzebne skreślić". --

Data: 2009-11-26 11:18:08
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heljcl$ja$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

To czemu tak  uwiesiłeś się nogawki jak wściekły ratlerek i poszczekujesz
bez końca?

bo prymitywizm umysłowy

No tak, ale prymitywizm umysłowy homo-sovieticusa to Cię tylko trochę tłumaczy.
Spoważniej.

Data: 2009-11-27 01:01:09
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:helkkv$9b2$1news.onet.pl...

Nic już nie pisz na ten temat.
To taka dobra rada, google wszystko pamięta
i będziesz się kiedyś tego wstydził.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-27 09:55:26
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hen5gi$duf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jasne, zwłaszcza jak znów wrócą czasy przymusowych zapisów do tppr.
Co ja się wtedy listów pa ruski napisałem. ;-)

Data: 2009-11-27 18:29:27
Autor: L
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

 "Cavallino"
Jasne, zwłaszcza jak znów wrócą czasy przymusowych zapisów do tppr.
Co ja się wtedy listów pa ruski napisałem. ;-)
? jaki przymus ? u mnie  nie przymuszali - sam się zapisałem i nie żałuję tego kroku . Ba - nie przeszkadzało mi to być ministrantem w owych czasach gdy msze były po łacinie odprawiane .....

Data: 2009-11-27 19:43:01
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "L" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:hep2u2$h8t$1nemesis.news.neostrada.pl...

"Cavallino"
Jasne, zwłaszcza jak znów wrócą czasy przymusowych zapisów do tppr.
Co ja się wtedy listów pa ruski napisałem. ;-)
? jaki przymus ? u mnie  nie przymuszali

A u mnie Pani rozdała deklaracje na lekcji i kazała wypełnić.
A potem kazała listy pisać.

- sam się zapisałem i nie żałuję tego kroku . Ba - nie przeszkadzało mi to być ministrantem w owych czasach gdy msze były po łacinie odprawiane .....

A to swoją drogą, ja miałem podobnie.
I może dlatego do obu tych instytucji czuję mocne obrzydzenie. ;-)

Data: 2009-11-28 11:40:37
Autor: Big Jack
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
W wiadomości
*L* napisał(-a):

? jaki przymus ? u mnie  nie przymuszali - sam się zapisałem i nie żałuję
tego kroku . Ba - nie przeszkadzało mi to być ministrantem w owych czasach
gdy msze były po łacinie odprawiane .....

I jeszcze chyba tyłem do wiernych :)

Data: 2009-11-30 19:05:41
Autor: jerzu
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
On Fri, 27 Nov 2009 09:55:26 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jasne, zwłaszcza jak znów wrócą czasy przymusowych zapisów do tppr.

Za moich czasów nie były przymusowe.

Co ja się wtedy listów pa ruski napisałem. ;-)

Cały jeden.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-11-30 19:35:37
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:va28h51h9l7db0irpa334blmtld8q09s9r4ax.com...
On Fri, 27 Nov 2009 09:55:26 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jasne, zwłaszcza jak znów wrócą czasy przymusowych zapisów do tppr.

Za moich czasów nie były przymusowe.

Widać zależało od oficera partyjnego, wróc, nauczycielki rosyjskiego.

Co ja się wtedy listów pa ruski napisałem. ;-)

Cały jeden.

Fuksiarz.
U mnie tak dobrze nie było, musiałem pisać nie tylko za siebie, ale i za kolegów niemoty, którzy pa ruski ni w ząb, a pisać musieli.

Data: 2009-11-27 16:49:48
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
No tak, ale prymitywizm umysłowy homo-sovieticusa

och taaaak...jaaaaaasne........a to, że znam rosyjski, to już w ogóle mnie
pogrąża.

Ale - jak już powiedziałem - dobrowolna ciasonta nie jest karlana i każdy żyje
w takim ciepłym bagienku umysłowym, na jakie jego zwoje mózgowe stać.

Miłej lektury "Fuctu" oraz miłego oglądania "2012" i "Meet The Spartans".

Data: 2009-11-27 19:40:07
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heovvc$59t$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

No tak, ale prymitywizm umysłowy homo-sovieticusa

och taaaak...jaaaaaasne.......

Dokładnie.
Długo masz zamiar w ten sposób?

Data: 2009-11-24 18:34:45
Autor: Bartłomiej Zieliński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik Cavallino napisał:
Ale swoją drogą zabawne, że jak ktoś przeczyta o ruskich i nie ma jak
odpowiedzieć żeby miało to choć cień sensu, to mu się od razu z Chinami
kojarzą.

Bliskość geograficzna?

Data: 2009-11-24 20:12:50
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:heh5fl$ka4$1polsl.pl...
[...]

Do tych ruskich, co to mają geograficznie blisko do Chin to ja bym pewnie bym nie miał. ;-)
Oni mają jeszcze bardziej przechlapane niż my z powodu mądrości ich władz.
Więcej mam do tych, co to zdecydowanie mają bliżej do nas niż do Chin, czyli z Moskwy i okolic.

Data: 2009-11-27 01:02:15
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hehb7f$ghr$1news.onet.pl...

Więcej mam do tych, co to zdecydowanie mają bliżej do nas niż do Chin, czyli z Moskwy i okolic.

Co Ci zrobił mój wujek spod Moskwy?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-27 09:57:19
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hen52t$93$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przecież jasno chyba piszę, że obiekcję mam do Putina i jemu podobnej kliki rządzącej Rosją.
Za czasów wesołego Jelcyna nawet ich lubiłem, a światełko świecące w tunelu pozwalało mieć nadzieję, że ten kraj będzie w stanie się ucywilizować.
Może to jeszcze kiedyś wróci, ale osobiście wątpię.

Data: 2009-11-27 00:51:48
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
[...]

z tych nowych dodałbym jeszcze nieco komercyjne filmy:
"Straż Nocna / Straż Dzienna" oraz "Przenicowany Świata"
w/g największych moim zdaniem prozaików czyli panó Arkadija
i Borysa Strugackich.
 Wychowałem się na wspaniałej rosyjskiej literaturze, cieszę
się dziś że mogę oglądać i czytać ją w oryginale.
A Putina nie lubię i łeb bym mu chętenie uciął piłą motorową :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-23 09:06:57
Autor: Robert_J
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Jak będziesz miał coś do powiedzenia w temacie to daj znać.

To samo można powiedzieć o Tobie ;-). Czyżbyś był jakąś rodziną naszego "prezydęta"? Ten to dopiero rusofob totalny...

Data: 2009-11-27 00:44:06
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:heb1n5$76b$1news.onet.pl...

Oj, dowaliłeś chłopie.
Ucz się, czytaj i oglądaj. Rosyjskie kino i pisarstwo
to nr. 1 na Świecie.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-27 09:54:16
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hen40r$rh3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wolno Ci tak sądzić, a mnie wolno nie być zainteresowanym, nawet gdybyś miał rację.

Data: 2009-11-27 16:53:35
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Wolno Ci tak sądzić, a mnie wolno nie być zainteresowanym, nawet gdybyś miał rację.

pewnie.

Notabene, jeśli dobrze policzyłem, to tylko w tym jednym wątku 11 osób uznało
Twoją wypowiedź za wypowiedź głupią.

Daje coś do myślenia?

Data: 2009-11-27 19:41:29
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
[...]

Oczywiście.
Że czasy komuny i zmuszania wszystkich do posiadania jedynie słusznego zdania i zainteresowań są jeszcze za mało odległe.

Data: 2009-11-27 21:06:48
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Że czasy komuny i zmuszania wszystkich do posiadania jedynie słusznego zdania i zainteresowań są jeszcze za mało odległe.

dlaczego zmuszania? Cały czas mówię - zdanie jest Twoje. Nikt Ci go nie
odbiera. A to że jest głupie i prymitywne - prawa do takiej jego oceny nikt
tym 11-12 osobom też odebrać nie może. --

Data: 2009-11-27 22:23:00
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hepf18$1d4$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Że czasy komuny i zmuszania wszystkich do posiadania jedynie słusznego
zdania i zainteresowań są jeszcze za mało odległe.

dlaczego zmuszania?

Przeczytaj wątek od początku, to będziesz wiedział.
Przez cały wątek próbujecie wszystkimi sposobami (łącznie z epitetami i czystym chamstwem wylewających się z Waszych postów) zmusić mnie do wycofania się z twierdzenia, że to dobrze że Cyfra nie wprowadza kanału z ruskimi filmami.

Nie uda Wam się - dla mnie ważniejsze są moje gusta niż Wasze, więc to jak coś oceniacie jest mi całkowicie obojętne, dla mnie liczy się tylko to czy mi się to podoba czy nie, oraz czy chcę to oglądać.
A tego typu materiału nie chcę.
I kudy Wam do moich potrzeb, ocen i gustów.

Tak trudno to pojąć?

Data: 2009-11-28 10:01:36
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
[...]

nieprawda. Natrząsamy się tylko z Twojej spiskowej teorii dziejów, z Twojej
osobistej wojny z Putinem (podszytej zresztą fałszem, zakłamaniem i
wygodnictwem, bo rezygnuujesz tylko z dóbr, z których zrezygnować łatwo), a
dodatkowo z przemycanej przez Ciebie między wierszami tezy, że i tak nic nie
tracisz, bo ruskie filmy to chłam dlatego że są ruskie. --

Data: 2009-11-28 12:38:38
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
[...]

nieprawda.

A jednak prawda.
I możesz sobie pisać co chcesz i ile chcesz i tak swojego podejścia rodem z głębokiej komuny nie zamaskujesz.

Data: 2009-11-28 12:03:55
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> nieprawda.

A jednak prawda.

bla bla...rżnij cytaty, rżnij...

I możesz sobie pisać co chcesz i ile chcesz i tak swojego podejścia rodem z głębokiej komuny nie zamaskujesz.

LOL akurat tu trafiłeś. Podejście do kultury wysokiej rodem z głębokiej komuny
jest jakieś 12254678 razy lepsze i głębsze niż takowe AD 2009. Czyli Twoje. --

Data: 2009-11-28 13:13:18
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:her3jb$o83$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> nieprawda.

A jednak prawda.

bla bla

Ano właśnie.
Tyle warte są Twoje dyrdymały mające zmusić mnie do zmiany zdania na takie, które się Tobie podoba.

Data: 2009-11-28 15:10:03
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Tyle warte są Twoje dyrdymały mające zmusić mnie do zmiany zdania na takie, które się Tobie podoba.

nikt Ci nie każe go zmieniać, powtarzam. Po prostu negatywnie na jego
podstawie został oceniony przez liczną grupę osób Twój poziom intelektualny i
kulturalny - ot, i wszystko. Możesz ten poziom nosić dalej w spokoju.

Data: 2009-11-28 17:16:57
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heregb$1v5$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Tyle warte są Twoje dyrdymały mające zmusić mnie do zmiany zdania na takie,
które się Tobie podoba.

nikt Ci nie każe go zmieniać, powtarzam.

Pultaj się dalej w rusofilskim stylu, może jakiegoś pomnika od kacapów się dorobisz.
Np.  jakimś odpowiednim towarzystwie - Dzierżyński byłby jak znalazł.

Data: 2009-11-28 17:53:57
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Pultaj się dalej w rusofilskim stylu, może jakiegoś pomnika od kacapów się dorobisz.
Np.  jakimś odpowiednim towarzystwie - Dzierżyński byłby jak znalazł.

o,o,o...własnie, własnie........

to właśnie za to 12 osób uznało Cię za głupka :) :) :)

Thanks for the replay :) :) :)

Data: 2009-11-29 01:01:16
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hero3l$4v3$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tak do usranej śmierci masz zamiar?

Data: 2009-11-27 18:38:40
Autor: Jingiel
KIEDY W Cyfra+ ???!!!

Wolno Ci tak sądzić, a mnie wolno nie być zainteresowanym, nawet gdybyś miał rację.

Nie ma sensu ta rozmowa. To tak jakby sie kłócił z jaśnie rządzącym Panem Prezydentem. Czarne jest białe, i odwrotnie :)Viva mochery. :-)

Jingiel

Data: 2009-11-27 19:43:34
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxxxx.pl> napisał w wiadomości news:hep1u6$hu1$1node1.news.atman.pl...

Wolno Ci tak sądzić, a mnie wolno nie być zainteresowanym, nawet gdybyś miał rację.

Nie ma sensu ta rozmowa. To tak jakby sie kłócił z jaśnie rządzącym Panem Prezydentem.

Dokładnie tak.
On też poczuwa się do decydowania za innych co oni powinni robić i lubić, a czego nie.

Data: 2009-11-28 22:36:06
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hep6kl$d9u$1news.onet.pl...

Nie ma sensu ta rozmowa. To tak jakby sie kłócił z jaśnie rządzącym Panem Prezydentem.

Dokładnie tak.
On też poczuwa się do decydowania za innych co oni powinni robić i lubić, a czego nie.

Ta rozmowa ma sens o tyle o ile uda się Was przekonać
do oglądnięcia kilku rosyjskich filmów. Dużo tracicie
spuszczając je w kiblu.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-29 01:02:07
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:

Ta rozmowa ma sens o tyle o ile uda się Was przekonać
do oglądnięcia kilku rosyjskich filmów.

Jak zdobędą z 5 oskarów rok po roku pod rząd to się skuszę może. ;-)

Data: 2009-12-01 18:14:34
Autor: Tomy M.
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hesdlr$er7

Jak zdobędą z 5 oskarów rok po roku pod rząd to się skuszę może. ;-)

Jeżeli dla Ciebie Oscary są wyrocznią ... to naprawdę
stawia pod znakiem zapytania sens tlumaczenia Ci czegokolwiek.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-12-01 19:00:41
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hf3j2f$gau$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hesdlr$er7

Jak zdobędą z 5 oskarów rok po roku pod rząd to się skuszę może. ;-)

Jeżeli dla Ciebie Oscary są wyrocznią ...

Na pewno bardziej niż opinie paru rusofilów na grupie.
Plus moje preferencje rzecz jasna, do których ruskie filmy nie będą się łapać, nawet po tych 5 latach oskarowych.

Data: 2009-12-01 21:40:40
Autor: Przemek Budzyński
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Na pewno bardziej niż opinie paru rusofilów na grupie.

miłośnik dobrych filmów = rusofil.

Ty jesteś jednak zdrowo pier.....nięty przez ciemię. --

Data: 2009-12-01 23:14:07
Autor: Cavallino
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf42go$ivi$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Na pewno bardziej niż opinie paru rusofilów na grupie.

miłośnik dobrych filmów

Czyli tak zamierzasz do usranej śmierci.
No trudno, mądrzejszy musi ustąpić.
Pultaj się dalej sam.
EOD

Data: 2009-11-22 19:18:41
Autor: Marek
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
[...]

"Spaleni słońcem" Nikity Michałkowa :)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-11-29 20:06:14
Autor: Big Jack
KIEDY W Cyfra+ ???!!!
W wiadomości
*Tomy M.* napisał(-a):

[...]

Chyba nie uszło to Twojej uwadze, ale gdyby jednak, to zdaje się w piątki wieczorem na TVP Kultura jest cykl "Kino rosyjskie"