KIEDY dobry minister Ziobro zakaże ZABÓJCZYCH Pokemon-GO?!

Data: 2016-08-25 06:50:26
Autor: A. Filip
KIEDY dobry minister Ziobro zakaże ZABÓJCZYCH Pokemon-GO?!

https://news.google.com/news/more?ncl=d2HFecqgs9_nZVMA4FtGEfLrryHbM&ned=us&topic=h

https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2016/08/24/pokemon-go-claims-first-victim-in-japan-as-distracted-driver-kills-woman/
By Anna Fifield August 24 at 10:59 PM
 TOKYO - A Japanese farmer who was playing Pokemon Go while driving
 struck two women, killing one of them and badly injuring the other,
 in the country's first fatality related to the blockbuster smartphone
 game. [...]
There had been 79 bicycle and car accidents linked to playing the game
over the course of that month, the National Police Agency statistics
showed.

Czyż najwspanialszy minister Ziobro może pozostać obojętny na to
straszliwe zagrożenie?!

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

KIEDY dobry minister Ziobro zakaże ZABÓJCZYCH Pokemon-GO?!