KIEDY kandydat na premiera Schetyna (PO) odniesie swoje "wielkie moralne zwycięstwo"?

Data: 2017-03-27 13:03:11
Autor: A. Filip
KIEDY kandydat na premiera Schetyna (PO) odniesie swoje "wielkie moralne zwycięstwo"?
Termin głosowania już wyznaczony?  Tablet przygotowany? ;-)

Może spora część posłów PiS powinna oglądać wystąpienie kandydata
Schetyny na tablecie (np. w Sejmowym holu)?  Bo przecież wspaniałe
tradycje wprowadzone dzięki PO przy okazji kandydata na premiera
Glińskiego trzeba koniecznie kontynuować! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-27 14:19:07
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Termin głosowania już wyznaczony?  Tablet przygotowany? ;-)

Jeżeli wynik będzie 27:1 to będzie to wielkie zwycięstwo PiS! ;-))))

--
Lepudruk

KIEDY kandydat na premiera Schetyna (PO) odniesie swoje "wielkie moralne zwycięstwo"?