KIEDY z Warszawy zostaną usunięte pomniki wojskowego zamachowca stanu co zdeptał Konstytucję?!

Data: 2018-12-09 16:08:28
Autor: A. Filip
KIEDY z Warszawy zostaną usunięte pomniki wojskowego zamachowca stanu co zdeptał Konstytucję?!
W Warszawie stoją TRZY pomniki człowieka który podeptał porządek
konstytucyjny i przejął władze w Kraju poprzez wojskowy zamach stanu.
*KIEDY* władze Warszawy okażą swój należyty szacunek dla porządku
konstytucyjnego i usuną te pomniki?

BTW koszulki konstytucja na pomnikach Piłsudskiego byłyby najwłaściwsze.
Czyż to nie człowiek co przepchnął "niezbyt demokratycznie" nową
konstytucję "skrojoną pod siebie"?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Przewrót_maj
Przewrót majowy (zamach majowy, pucz majowy) - zbrojny zamach stanu w
Polsce dokonany w dniach 12-15 maja 1926, w Warszawie przez
marsz. Józefa Piłsudskiego, w czasie którego zabitych zostało 379 osób
(215 żołnierzy i 164 osoby cywilne), a około 1000 osób zostało
rannych[3]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_J%C3%B3zefa_Pi%C5%82sudskiego
: Lista 19 pomników J. Piłsudskiego w Polsce, z czego TRZY w (PO) Warszawie.

Data: 2018-12-09 07:14:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 16:09:16 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_J%C3%B3zefa_Pi%C5%82sudskiego
: Lista 19 pomników J. Piłsudskiego w Polsce, z czego TRZY w (PO) Warszawie.

I wreszcie masz cel w życiu. Teraz pikietuj, zbieraj podpisy, wieszaj koszulki, ślij protesty, itp. Słowem rób wszystko to co robi rasowy protestant.

--
Bruno

Data: 2018-12-09 17:15:45
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

I wreszcie masz cel w życiu. Teraz pikietuj, zbieraj podpisy, wieszaj
koszulki, ślij protesty, itp. Słowem rób wszystko to co robi rasowy

Ależ mi nie zależy na usunięciu tych pomników tylko na teście jak tak
naprawdę prezydent Warszawy Trzaskowski (PO) szanuje porządek konstytucyjny.
Ja obstawiam że w tej kwestii bezkompromisowości mu zabraknie POkazawo.

--
A. Filip

Data: 2018-12-09 17:35:41
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+4rgi7yulef-ic90@wp.eu...

[...]

Swego czasu prezydentem od Syrenki był śp. Lech Kaczyński. Dlaczego siedziałes cicho?

--
Pajdak

Data: 2018-12-09 17:34:19
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+hk0mj3ixvf-ic90@wp.eu...
[...]

Zgoli się komuniscie wąsy, walnie w łeb az czapka spadnie i będzie można nazwać kolejny pomnik im. Patrioty który Kulom się Nie Kłaniał.

--
Pajdak

KIEDY z Warszawy zostaną usunięte pomniki wojskowego zamachowca stanu co zdeptał Konstytucję?!