KIS + OF - czy możecie się zalogować?

Data: 2009-11-24 07:06:09
Autor: Kamil Jońca
KIS + OF - czy możecie się zalogować?

Próbuję się zalogować do KIS: "konto zablokowane"
Próbuję się zalogować do lokat: "Nieprawidłowy login"
Też tak macie?
KJ

--
3rd Law of Computing:
        Anything that can go wr

Data: 2009-11-23 23:33:00
Autor: Tomek z Wawy
On 24 Lis, 07:06, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Próbuję się zalogować do KIS: "konto zablokowane"
Próbuję się zalogować do lokat: "Nieprawidłowy login"
Też tak macie?

Loguj się przez:

https://lokaty.open.pl

Tak u mnie działa bezbłędnie.

Data: 2009-11-24 12:33:11
Autor: Kamil Jońca
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> writes:

[...]

Tak się logowałem.
Tak u mnie działa bezbłędnie.

U mnie teraz też wszystko działa.

KJ

--
Q:      How do you shoot a pink elephant?
A:      Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with

Data: 2009-11-24 13:11:19
Autor: glaukonWYTNIJTO
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

> https://lokaty.open.pl

Tak się logowałem.
> Tak u mnie działa bezbłędnie.

U mnie dobrze działało do wczoraj, a od wczoraj pojawia się ostrzeżenie (o
certyfikacie?) do zaakceptowania. Skąd to się wzięło? Akceptowac? ;)

Data: 2009-11-24 13:31:21
Autor: ffiona
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał

U mnie dobrze działało do wczoraj, a od wczoraj pojawia się ostrzeżenie (o
certyfikacie?) do zaakceptowania. Skąd to się wzięło? Akceptowac? ;)

A mi pokazuje nieprawidłowe wartości odsetek. A Wam?
A.

Data: 2009-11-24 14:36:20
Autor: Kamil Jońca
"ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Odsetki sprzed 2 dni. KJ

--
"In order to form an immaculate member of a flock
of sheep one must, above all, be a sheep"

Data: 2009-11-24 14:38:49
Autor: Valdi
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?
"ffiona" news:hegjmn$bm4$1news.onet.pl

A mi pokazuje nieprawidłowe wartości odsetek. A Wam?

Też. Za dzisiaj nie doliczyli.

Data: 2009-11-24 15:03:35
Autor: ffiona

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hegm8p$4cp$1news.interia.pl...
"ffiona" news:hegjmn$bm4$1news.onet.pl

A mi pokazuje nieprawidłowe wartości odsetek. A Wam?

Też. Za dzisiaj nie doliczyli.

Uff. To nie jestem sama:-)
Dzięki.
A.

Data: 2009-11-24 15:18:04
Autor: Valdi
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?
"ffiona" news:hegp3m$siv$1news.onet.pl

> Też. Za dzisiaj nie doliczyli.

Uff. To nie jestem sama:-)
Dzięki.

Grupa zawsze z tobą! ;)

Data: 2009-11-25 15:29:42
Autor: ffiona
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

Użytkownik "Valdi"

Grupa zawsze z tobą! ;)

No skoro tak, to pytam, jak jest dziś? Masz dobrze naliczone odsetki?

Data: 2009-11-25 16:11:27
Autor: Valdi
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?
"ffiona" news:hejf0k$cfu$1news.onet.pl

No skoro tak, to pytam, jak jest dziś? Masz dobrze naliczone odsetki?

Si.

Data: 2009-11-25 22:41:19
Autor: ffiona
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

Użytkownik "Valdi"
"ffiona"

No skoro tak, to pytam, jak jest dziś? Masz dobrze naliczone odsetki?

Si.

W takim razie mam pytanie. Data założenia lokaty 28.10.2009 (optymalna), jakie powinnam mieć odsetki przy oprocentowaniu 5,65 w dniu 25.11.2009 ?

Data: 2009-11-25 22:42:16
Autor: ffiona
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?
Zapomniałam dodać, że kwota maksymalna - 15 tys.

Data: 2009-11-26 08:49:46
Autor: scholastyk
> [...]

W takim razie mam pytanie. Data założenia lokaty 28.10.2009 (optymalna), jakie powinnam mieć odsetki przy oprocentowaniu 5,65 w dniu 25.11.2009 ?

Mi wyszło, że powinnaś mieć 65,15 zł odsetek.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-11-26 14:09:11
Autor: ffiona
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

Użytkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał >

Mi wyszło, że powinnaś mieć 65,15 zł odsetek.

A jak to liczyłeś? Mam 62,82 zł.
Na www.bankier.pl jest taki kalkulator lokat, tam wychodzi 68,27 zł. Ale w OF jest kapitalizacja dzienna, a na koniec ma wynieść dopiero 5,65% w stosunku rocznym, jak mniemam. Więc właściwie nie wiem, jaka jest prawidlowa wartość odsetek po 29 czy 30 dniach.
Pozdr.
A.

Data: 2009-11-26 14:19:27
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

Mnie OF pokazuje to samo, co ten kalkulator:

http://kalkulatorlokat.pl/kalkulator_lokat.php

Data: 2009-11-26 15:08:34
Autor: ffiona
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał

Mnie OF pokazuje to samo, co ten kalkulator:

http://kalkulatorlokat.pl/kalkulator_lokat.php

Bardzo Ci dziękuję. To u mnie jest coś nie tak.
Pozdr.
A.

Data: 2009-11-26 22:14:09
Autor: Zbigniew Demidowicz
ffiona <ffiona@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał >

> Mi wyszło, że powinnaś mieć 65,15 zł odsetek.

> [...]

Ten kalkulator nie jest OK w zastosowaniu do Fajansa.
Wartość jaką masz (60,82) jest prawidłowa (tj. wykazana w 28 dniu liczonym od
daty założenia lokaty).

Data: 2009-11-26 23:18:13
Autor: ffiona
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <dezet@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Ten kalkulator nie jest OK w zastosowaniu do Fajansa.
Wartość jaką masz (60,82) jest prawidłowa (tj. wykazana w 28 dniu liczonym od
daty założenia lokaty).

Mylisz się, już poprawili i mam zgodnie z kalkulatorem podanym przez glaukona - 67,48 na każdej z lokat.
Pozdr.
A.

Data: 2009-11-27 10:00:44
Autor: scholastyk
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

Mylisz się, już poprawili i mam zgodnie z kalkulatorem podanym przez glaukona - 67,48 na każdej z lokat.
Pozdr.
A.

Rzeczywiście powinno wyjść 67,48 - źle skonstruowałem formułę w Excelu :/ Przepraszam.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-11-27 13:13:08
Autor: Zbigniew Demidowicz
> [...]

> Ten kalkulator nie jest OK w zastosowaniu do Fajansa.
> Wartość jaką masz (60,82) jest prawidłowa (tj. wykazana w 28 dniu liczonym > od

Mylisz się,...

Rzeczywiście, pomyliłem się, ale w odczycie odpowiedniego wiersz w arkuszu
kalkulacyjnym.
Korekta poprzedniej mojej wypowiedzi: Wartość odsetek wykazana w 28. dniu
liczonym od daty założenia lokaty wynosi 65,15 zł (tak jak podał scholastyk w
poprzednim wpisie).

...już poprawili i mam zgodnie z kalkulatorem podanym przez glaukona - 67,48 na każdej z lokat.

"Poprawili"? Czy na skutek twojej reklamacji, i to aż o dwa dni odsetkowe?
Wartość 67,48 występuje dopiero w 29 dniu po dacie założenia lokaty.

Dziwna sprawa, bo zachodzą podejrzenia, że:

- Fajans liczy odsetki na co najmniej na dwóch kompach (podstawowych)
oddzielnie dla dwóch co najmniej grup klientów (w co wątpię, bo tego się
zazwyczaj nie stosuje w takich sytuacjach), albo:

- podobnie jak ja, pomyliłeś się w odczycie właściwego wiersza w arkuszu (o
ile korzystałeś z takowego), ale w 'przeciwnym kierunku', albo:

- ??

Załączam zrzut arkusza, dla danych jakie podałeś:
http://img4.imageshack.us/i/forumpdf.pdf/

pzdr.

Data: 2009-11-27 14:20:55
Autor: ffiona
[...]

Poprawili bez mojej interwencji, coś ostatnio wszystkim OF szwankował. Wczoraj był właśnie 30 dzień założenia lokaty, a odsetki dopisali za 29 dni zgodnie z tabelą glaukona.
Pozdr.
A.

Data: 2009-11-24 16:10:49
Autor: XYZ
W dniu 2009-11-24 15:03, ffiona pisze:

[...]

Ja wczoraj widziałem jako sumę lokat X.0000000006 zł :)

Data: 2009-11-24 19:51:44
Autor: Bogdan B.
Kamil Jońca pisze:
Próbuję się zalogować do KIS: "konto zablokowane"
Próbuję się zalogować do lokat: "Nieprawidłowy login"
TeĹź tak macie?

Ja mam zupełnie inaczej :-)
Mogę ponownie założyć lokatę na start, na takich warunkach:

Wybrana lokata:  Lokata na start
Data wniosku: 2009-11-24
Oprocentowanie: 10%
Okres: 7 dni
Odnawialna: NIE
Kwota: 1300 PLN
NaleĹźne kwota z odsetkami
po zakończeniu lokaty: 75.83 PLN
Termin ważności wniosku upływa: 2009-12-01

Wysłałem zapytanie, czy 75.83 PLN to są same odsetki,
czy też kapitał 1300 PLN wraz z odsetkami ;-)

Data: 2009-11-27 14:57:54
Autor: glaukonWYTNIJTO
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?

A co się dzieje z certyfikatem? Z tej samej zakładki, z której kiedys logowałem
się  do OF na stronie zaszyfrowanej (zółto podświetlony adres, kłódeczka) teraz
mam się logowac bez zabezpieczeń i pojawia się żądanie zaakceptowania
certyfikatu, którego wcześniej nie było. O co chodzi?

Data: 2009-11-27 15:12:49
Autor: Valdi
KIS + OF - czy możeciesięzalogować?
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:0589.00000012.4b0fdae2newsgate.onet.pl

[...]