KIS - Przypomnienia o spłacie

Data: 2010-11-17 19:39:06
Autor: Damian Niusy
KIS - Przypomnienia o spłacie
Witam,

Czy za przypomnienia o spłacie na e-mail lub sms open pobiera
oplaty ?

Wolę sie zapytać zanim włączę tę opcje a potem mnie skasują,
bo nie znalazłem takiej pozycji w tabeli opłat.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-11-17 19:48:10
Autor: aneczka.jedna
KIS - Przypomnienia o spłacie
u nich takie przypomnienia są możliwe?
Bo jak chciałam, żeby mi nie przysyłali wyciągu na papierze (zwłaszcza, że
zdarza się im to robić po terminie), tylko mailem, to dwie osoby z infolini
stwierdziły, że nie ma takiej możliwości :(

Data: 2010-11-17 20:31:21
Autor: JanKo
KIS - Przypomnienia o spłacie
Agent Damian Niusy nadaje:
Czy za przypomnienia o spłacie na e-mail lub sms open pobiera
oplaty ?

Nie

KIS - Przypomnienia o spłacie