KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk

Data: 2010-01-21 22:56:27
Autor: Feromon
KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hjaekh$1v51$1opal.icpnet.pl...
dzisiaj miły pan z OF zadzwonił do mnie i przypomniał, że niedawno aktywowałem kk KIS i może wykonałbym jakąś transakcję dla testu ;-)

na życzenie ww. jedną z pewnością wykonam, też mieliście takie telefony czy od razu zaczęliście aktywnie korzystać z karty?

ONI są zainteresowani korzystaniem z karty - bo firmy obsługujące czytniki
ssają niezła kasę - a zwłaszcza zakupami ponad miarę - bo wtedy odsetki i opłaty....

Ja jak spłaciłem do zera KK Citibank bo mi odmówili kredytu 4000 na 6 mcy, to od razu dzwonili
z propozycją limitu 12000 na karcie. Szkoda słów. "Money makes t World goes around"

Feromon

KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk