KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk

Data: 2010-01-22 01:25:47
Autor: JanKo
KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk
Agent RobertS nadaje:

dzisiaj miły pan z OF zadzwonił do mnie i przypomniał, że niedawno
aktywowałem kk KIS i może wykonałbym jakąś transakcję dla testu ;-)

Do Wspólnego-Flaszki z Kropki PeEl z pewnością zadzwonią i obrzucą inwektywami że przestępczo wyłudził i nie korzysta ;-)
W swoim KISie mam skromny limit i w listopadzie i w grudniu otarłem się o pułap. Zadzwonił pan i spytał czy nie miałbym ochoty podwyższyć limitu, ale nie naciskał. Jak nabiorę ochoty to mam zadzwonić. Gdyby nie można było tego limitu łatwo przekraczać (i gdyby to nie było tak dotkliwie karane) to mogłaby być np. miła forma blokady przez telefon.

KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk