KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??

Data: 2012-03-23 21:07:25
Autor: Obserwator
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??
..czyli obaleniu pierwszego polskiego rzadu??

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&feature=related

Data: 2012-03-23 21:13:17
Autor: Tzva Adonai
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
..czyli obaleniu pierwszego polskiego rzadu??

To rosyjscy agenci włączyli Polskę w struktury NATO i sprzedali ją w ręce
zachodnich banków i korporacji?.. Ty masz gościu ostrą obsesję na punkcie
wszechobecnych "ruskich", podobną do tej jaką ma boukun w kwestii "żydów".. Z
tym że jego obsesja jest jednak nieco bardziej racjonalna, bo faktycznie nie
sposób zaprzeczyć, że znaczna część polskiej elity polityczno-intelektualnej
ma żydowskie korzenie etniczne...

Data: 2012-03-23 21:33:30
Autor: Obserwator
Tzva Adonai <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > ..czyli obaleniu pierwszego polskiego rzadu??

[...]

uderz w stol, a nozyce sie odezwa....stare polskie przyslowie, ciagle aktualne:)

Popatrz frajerze na ten watek ktory zalozyles dzisiaj na tej grupie:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2198048&MID=%3C9ba40670-af0d-491c-a1fd-9ed5efbea33a%40fk28g2000vbb.googlegroups.com%3E

Przeczytes co co odpisalem?? Dlaczego nie odpowiedziales??? Dlaczego te
falszywke rozpropagowales w calej polskiej sieci??

Dlaczego napuszczasz od wielu lat na polskich grupach ludzi na siebie udajac
obronce Izraela i Zydow, plujac, obrazajac i ponizajac Polske i Polakow? Dlaczego jaczysz na polskich grupach? W jakim celu to robisz od WIELU LAT?

Pracujesz w polskiej sieci przez 24 godziny/ dobe...i robisz to pod wieloma ksywkami... Tak sie zwykly troll nie zachowuje..

Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
.... i domaga sieod swojego rzadu by ameryka=nskie wojska wsparly
akcje planowane przez Izrael...

Ciekaw jestem waszego zdania w tym temacie...

Link do glosowania: sonda.hanzo.pl/sondy,150467,RL2x.html

Moj komentarz:

sam ta sonde zrobiles, polgowku? Widze, ze te falszywke juz rozniosles po
polskiej sieci.

A tak wygladaja fakty (informacja w j, polskim):

www.wprost.pl/ar/311233/Amerykanie-nie-chca-byIzrael-napadal-naIran/

Data: 2012-03-23 21:46:55
Autor: Tzva Adonai
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Pracujesz w polskiej sieci przez 24 godziny/ dobe...i robisz to pod wieloma ksywkami...

Nic bardziej mylnego, ostatnio wpadam tu tylko okazjonalnie i to głównie w
celach rozrywkowych... Jestem wolnym człowiekiem, nikt mi żadnych ról nie
rozpisał.. Popatrz na to wszystko z nieco innej strony: gdyby każdy się z tobą
zgadzał, to nie miałbyś z kim wchodzić w polemikę i twoja obecność na tej
grupie dyskusyjnej stałaby się zbędna. Szanuj swojego adwersarza, zamiast go
obrażać i posądzać o niestworzone rzeczy...

Data: 2012-03-24 00:01:07
Autor: u2
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??
W dniu 2012-03-23 22:46, Tzva Adonai pisze:
Jestem wolnym człowiekiem

No a ta twoja arabska zonka ? Rozwiodles sie juz ? :)

Data: 2012-03-25 06:01:27
Autor: Marek
On Mar 24, 1:01 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-23 22:46, Tzva Adonai pisze:

> Jestem wolnym człowiekiem

No a ta twoja arabska zonka ? Rozwiodles sie juz ? :)

Pakistanka.

Data: 2012-03-25 15:43:50
Autor: u2
W dniu 2012-03-25 15:01, Marek pisze:
On Mar 24, 1:01 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-23 22:46, Tzva Adonai pisze:

Jestem wolnym człowiekiem

No a ta twoja arabska zonka ? Rozwiodles sie juz ? :)

Pakistanka.

Czyli Al - Kaida. A Al - Kaida ma oczywiste zwiazki z Arabami ;)

Data: 2012-03-23 21:52:51
Autor: Tzva Adonai
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
www.wprost.pl/ar/311233/Amerykanie-nie-chca-byIzrael-napadal-naIran/

Mowa była o czymś innym... Mowa była o tym czy Amerykanie popierają atak na
Iran w wykonaniu ich własnej armii...

Zapoznaj się z najnowszymi badaniami opinii publicznej w USA w tej kwestii:
http://www.rt.com/news/america-iran-strike-poll-515/

Data: 2012-03-23 23:02:26
Autor: pluton
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??

Mowa była o czymś innym... Mowa była o tym czy Amerykanie popierają atak
na
Iran w wykonaniu ich własnej armii...

Oczywiscie ze nie popierają. To GŁOSY im kazały.

Nullification

Data: 2012-03-24 00:21:47
Autor: Obserwator
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??

Tzva Adonai <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Pracujesz w polskiej sieci przez 24 godziny/ dobe...i robisz to pod
wieloma
> [...]
grupie dyskusyjnej stałaby się zbędna. Szanuj swojego adwersarza, zamiast go
obrażać i posądzać o niestworzone rzeczy...

Na tej grupie zostales juz raz zdemaskowany i co ciekawe nadal tutaj dyskutuja z toba te osoby, ktore doskonale o tym wiedza, ze raz piszesz jako tzva, a raz jako mkarwan. Rzekomo sie zwalczacie. Stara esbecka metoda: zabawa w dobrego i zlego policjanta. Sofu ktory to ujawnil na tej grupie, nie wiedzil chyba, ze piszesz tu rowniez np. jako GrzegorzZ i Jaksa. Tych ksywek masz zreszta duzo wiecej. Ty nie musisz sie ze mna zgadzac, ale zachowuj sie uczciwie i kulturalnie podczas dyskusji.
Zadasz szacunku dla siebie, sam nie szanujac przeciwnika i kiedy nie potrafisz go przekonac pod jednym kryptonimem, to uzywasz innego aby mu naublizac ?

Gdzie tu logika??

Voila:

http://www.grupy.banzaj.pl/Cos,interesujacego,dla,potomnych,23,1316982,2009_12
html

Data: Grudzień 06 2009 14:23:37
Autor: sofu manhunter1@o2.pl
Re: Coś interesującego dla potomnych

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Cvel (Kupa) :

From: "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com>
Newsgroups: pl.pregierz
Subject: =?iso-8859-2?Q?R=EAka_w_r=EAk=EA_z_Hitlerem?=
Date: Sat, 5 Dec 2009 10:25:22 +0100

Na dwa miesi?ce przed mianowaniem Hitlera kanclerzem, egzekutywa Agencji
?ydowskiej (*1)wyslala do niego telegram z Jerozolimy w celu zapewnienia go,
ze "yishow" (wspolnota pionierow, to znaczy Zydow z Palestyny) nie ma
zamiaru przylaczac sie do bojkotu Niemiec.
21 czerwca 1933 r., w kilka tygodni po dojsciu Hitlera do wladzy
Zionistische Vereinigung fur Deutschland (ZVfD) - pre?na organizacja
syjonistow niemieckich stala sie nieoczekiwana podpor? NSDAP (partii
nazistowskiej):

-- -- -- -- -- -- -- --

karwan :

From: "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.pregierz
Date: Sat, 5 Dec 2009 12:14:51 +0100

[...]

++++++++++++++++++++++++++++++++++++===

Zobaczcie godziny
Kupa: Date: Sat, 5 Dec 2009 10:25:22 +0100
Karwan : Date: Sat, 5 Dec 2009 12:14:51 +0100

Wychodzi na to ze Kupa wyprzedzil Karwana z tekstem o charakterze
demaskujacym syjonistów.

Jaki z tego płynie wniosek?

sofu

GrzegorzZ.

From: "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Biegli nieoficjalnie: sekcja =?iso-8859-2?Q?zw=B3ok_Gosiewskiego?
=
 =?iso-8859-2?Q?_by=B3a_pozorowana?=
Date: Thu, 22 Mar 2012 12:44:45 +0100

Jaksa

From: "Jaksa" <Ja...@litwa.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
Date: Sat, 15 Aug 2009 22:52:27 +0200

Data: 2012-03-24 00:31:11
Autor: Obserwator
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??

jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

A ja jestem ciekawy reakcji tej większości Jankesów jak w ramach odwetu Iran zdetonuje ładunek jądrowy np. w NYC.. Będzie to kwik o ataku terrorystycznym i lament o pokrzywdzeniu?

nie badz taki ciekawy bo i tak bys nic juz sie nie dowiedzial, po takim ataku.
Wyparowal byc glupi kacapie.

Data: 2012-03-24 03:05:39
Autor: Obserwator
Tzva - no i po problemie, Wojny nie bedzie.
Tzva Adonai <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > www.wprost.pl/ar/311233/Amerykanie-nie-chca-byIzrael-napadal-naIran/

[...]

To co ty podajesz, to byla sonda(sodowali reakcje spoleczenstwa - przeczytaj
jak byly sformulowane pytania) a nie badania. Badania podalo *Wprost*(vide
link ktory zamiescilem).

I juz jest odpowiedz. Nie ma zagrozenia, wiec wojny nie bedzie, ani teraz ,
ani po wyborach ktore prawdopodobnie znowu wygra Obama. Najswiezsza wiadomosc wlasnie opublikowala agencja Reuters:

http://in.reuters.com/article/2012/03/23/iran-usa-nuclear-idINDEE82M0DZ20120323

*(Reuters) - The United States, European allies and even Israel generally
agree on three things about Iran's nuclear program:

 Tehran does not have a bomb, has not decided to build one, and is probably
years away from having a deliverable nuclear warhead.

Those conclusions, drawn from extensive interviews with current and former
U.S. and European officials with access to intelligence on Iran, contrast
starkly with the heated debate surrounding a possible Israeli strike on
Tehran's nuclear facilities.

"They're keeping the soup warm but they are not cooking it," a U.S.
administration official said.*

Data: 2012-03-24 09:01:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??
sobota, 24 marca 2012 01:21. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

Sofu ktory to ujawnil na tej grupie, nie wiedzil chyba, ze piszesz tu
rowniez np. jako GrzegorzZ i Jaksa. Tych ksywek masz zreszta duzo wiecej.

Osobiście nie wierzę, że ci wszyscy to jedna opsoba fizyczna. Bardziej tu prawdopodobne to, że jest to kilku bliskich kumpli umówionych i pracujących w jednym teamie. Podobnym jak robię z jedną taką osobą na innej grupie ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-23 22:33:57
Autor: kefirh
W dniu 2012-03-23 22:13, Tzva Adonai pisze:
[...]

A jeżeli "znaczna część" część elit politycznych Polski, Niemiec, Rosji, Francji, Anglii ma "korzenie" to polityka narodowa tychże państw jest tylko mirażem. Czy może to być?!

k.

Data: 2012-03-25 06:15:33
Autor: Marek
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??
On Mar 23, 11:13 pm, "Tzva Adonai" <tzvaadonai.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> ..czyli obaleniu pierwszego polskiego rzadu??

To rosyjscy agenci włączyli Polskę w struktury NATO i sprzedali ją w ręce
zachodnich banków i korporacji?..

Sprawa bylaby prostsza, gdyby ten facet wygladal tak, jak tu:

http://stopsyjonizmowi.files.wordpress.com/2011/02/a3.jpg

Data: 2012-03-23 22:10:54
Autor: pluton
KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??
.czyli obaleniu pierwszego polskiego rzadu??

twoj szef ?

Nullification

Data: 2012-03-24 06:09:50
Autor: stevep
Dnia 23-03-2012 o 22:07:25  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

.czyli obaleniu pierwszego polskiego rzadu??

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&feature=related

Putin.
--
stevep

KIm byl ten Rosjanin ktory uczestniczyl w NOCNEJ ZMIANIE??