KIszczak stal na czele plutonu egzekucyjnego?

Data: 2009-12-14 17:16:47
Autor: Karol
KIszczak stal na czele plutonu egzekucyjnego?

"Kiszczak powinien się raczej zająć swoim życiorysem. On to ukrywa, ale jest
pewne na 95 procent, że co najmniej raz stał na czele plutonu egzekucyjnego" -
mówi w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" Józef Szaniawski, historyk i
były pełnomocnik płk. Ryszarda Kuklińskiego.

dziennik3rp.blogspot.com/2009/12/kiszczak-by-szefem-plutonu.html

Data: 2009-12-14 12:06:45
Autor: Mariusz Merta
zaczyna sie robic ciekawie
zwlaszcza, ze szaniawski to kapus...wielokrotnie pisal i ostrzegal
przed nim Waldemar Lysiak
inna sprawa, ze jak kapus wali w oberkapusia to znaczy sie wojna jest
o wplywy...
ciekawe sprawy sie moga pojawic...zreszta kiszczak juz przestrzegl
decydentow
mowiac o "spalonych teczkach..."
jego przeslanie jest proste jak drut,
jak ja polece to pociagne was za soba...

Mariusz Merta

P.S.
Ubolewam, ze szaniawski reprezentowal Kuklinskiego
ale mowi sie trudno i zyje sie dalej
mme

Data: 2009-12-14 23:48:10
Autor: matusm
zaczyna sie robic ciekawie

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:13e9220a-9827-4b0a-b789-82c2ee9a86a1s31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Co to za nowosc ,ze aby zostac dziennikarzem PAP w latach 70 to nalezalo najpierw byc sbekiem??? Tylko czy Szaniawski  byl na jedna  strone czy na dwie kapusiem???

Z drugiej strony to kto jak nie sbek mogl reprezentowac Kuklinskiego ????Albo sbek albo nikt bo nawet do tej pory,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-12-15 00:00:38
Autor: Karol
zaczyna sie robic ciekawie
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

sprawa z Jozefem Szaniawskim nie jest taka ewidentna. Byl sadzony przez
komuchow i siedzial(vide informacje ktore mozna znalezc w sieci).
To ostatni wiezien PRL-u. To kolejny przypadek czlowieka, ktory potwierdza jak wazna jest lustracja w Polsce.

Z drugiej strony, dowodzi, ze miedzy tymi ktorzy mogli wspolpracowac z SB, sa osoby ktore dzialaly jednak w interesie suwerennej Polski.

Lustracja powinna by jednak przeprowadzona, aby nie bylo niedomowien i podejrzen.

Data: 2009-12-15 15:35:14
Autor: Mariusz Merta
zaczyna sie robic ciekawie
On 15 Dec, 00:00, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
matusm <mat...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

sa osoby ktore dzialaly jednak w interesie suwerennej Polski.

Lustracja powinna by jednak przeprowadzona, aby nie bylo niedomowien i podejrzen.

Panie kolego, prosze poczytac Lysiaka...
po tej lektorze ja nie mam zadnych watpliowosci co do tego czlowieka
(szaniawskiego)
zazwyczaj Lysiak ma nosa do takich spraw...jak dotad sie nie pomylil
Mariusz Merta

Data: 2009-12-16 00:15:14
Autor: Karol
zaczyna sie robic ciekawie
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
 prosze poczytac Lysiaka...
po tej lektorze ja nie mam zadnych watpliowosci co do tego czlowieka
(szaniawskiego)
zazwyczaj Lysiak ma nosa do takich spraw...jak dotad sie nie pomylil

a czy ja neguje taka mozliwosc, ze Szaniawski wspolpracowal?
Przeciez napisalem w poprzednim poscie co o tym mysle. Pan majac wyksztalcenie scisle, powinien wiedziec, ze przede wszytki dowody
sie licza, a nie cudzy nos.

Z tym nosem u Lysiaka, tez roznie bywa. Jesli chodzi o ocene Giertycha, to ten *nos* mu chyba nawalil ?

Data: 2009-12-14 17:20:21
Autor: Karol
KIszczak stal na czele plutonu egzekucyjnego?

wklejam ponownie link, dla leniwych:

dziennik3rp.blogspot.com/2009/12/kiszczak-by-szefem-plutonu.html

 *W 1949 r., kiedy był szefem zbrodniczej stalinowskiej Informacji
Wojskowej Marynarki Wojennej na Oksywiu. Wtedy odbył się tzw. proces
komandorów, czyli grupy oficerów polskiej Marynarki Wojennej, którzy
nieopatrznie wrócili z Londynu do Polski. Wielu z nich siedziało w
więzieniach, a kilkunastu zostało rozstrzelanych, m.in. na lotnisku Babie Doły
w Gdyni. Kiszczak brał w tym udział jako 25-letni oficer, już w randze
komandora. Chciał się wykazać przed swymi sowieckimi przełożonymi z GRU,
którzy w 1946 r. mianowali go zastępcą attache wojskowego w Londynie. Rosjanie
nazywali go "Czekiszczak"!

Ma pan na to dowody?

Dowody są tajne. Znajdują się w archiwum Informacji Wojskowej, które nie
zostało przekazane IPN. Choć powinno.* --

Data: 2009-12-14 18:21:52
Autor: konserwator

Użytkownik "Karol " <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hg5rtu$7o6$1inews.gazeta.pl...

[...]

zeby dojsc tak wysoko musial jakos sie wykazac bratniej armii...
jaruzelski pewnie tez....

Data: 2009-12-14 18:27:17
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 18:21:52 +0100, konserwator napisał(a):

zeby dojsc tak wysoko musial jakos sie wykazac bratniej armii...
jaruzelski pewnie tez....

O... o... o... Odpieprzcie się o... o... od ge... ge... generała! :-)
Piotr

Data: 2009-12-14 18:33:27
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1lfvfy2x5kzha$.v50v7vxrtl08.dlg40tude.net...
[...]

Kiszczak musi miec cos na Michnika....

Data: 2009-12-14 18:35:38
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 18:33:27 +0100, konserwator napisał(a):

Kiszczak musi miec cos na Michnika....

Albo na odwrót, he, he... Na tych całych hockach-klockach Michnik całkiem
dobrze wyszedł.
Piotr

Data: 2009-12-14 22:19:25
Autor: matusm
[...]

ale ale poki co nadal   ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-16 08:01:31
Autor: Hans Kloss
Karol  <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Józef Szaniawski, historyk i
były pełnomocnik płk. Ryszarda Kuklińskiego.

"Był w PRL-u człowiekiem "firmy" generała Kiszczaka, posiadaczem milicyjnej
erki zwalniającej od kontroli drogowych, nauczycielem kadr MSW, aktywnym
członkiem TPPR, chwalił się głośno przyjaźnią osławionego "upiora MSW",
generała Milewskiego, itp. Gdy wyjechał wakacyjnie na Zachód, próbował dorobić
sobie w Wolnej Europie, dlatego rozwścieczona tą nielojalnością "firma"
wpakowała go do pudła. Po upadku komunizmu opublikowano (kilka gazet i
książka) list Szaniawskiego do szefa WSW, generała Poradki, zawierający
"curriculum vitae" autora. Szaniawski wypunktował tym pismem całą swoją
(ochotniczą, co mocno podkreślał!) współpracę z WSW i SB, od czasów studenckich."
Tekst tego listu można przeczytać tu: http://wyborcza.pl/1,75515,2556193.html
J-23

Data: 2009-12-16 13:11:11
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Karol  <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >Józef Szaniawski, historyk i
> [...]

(ochotniczą, co mocno podkreślał!) współpracę z WSW i SB, od czasów studenckich

...domyslam sie (bo nie moge w sieci znalezc zrodla tego powyzszego tekstu, ze
jego autorem jest Michnik).
 List ten powstał w areszcie śledczym na Mokotowie 4 października 1985 r.
Wydrukował go tygodnik "Nie". (sic !! .kolegi Michnika Urbana).

Tekst tego listu można przeczytać tu: http://wyborcza.pl/1,75515,2556193.html

Autorem tego tekstu jest Jarosklaw Kurski, brat Jacka bliskiego
wspolpracownika  Kaczynskich. Piekne towarzystwo rzadzi Polska.

Panie Klos, a ja nie wierze w takie listy zamieszczane w NIE (Urbana) i GW
(Michnika).

O Lysilaku tem mam swoje zdanie.

Data: 2009-12-16 13:20:28
Autor: Karol
 Karol <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Autorem tego tekstu jest Jarosklaw Kurski, brat Jacka bliskiego
wspolpracownika  Kaczynskich. Piekne towarzystwo rzadzi Polska.

a tak a propos tych koneksji rodzinnych wspolpracownika Kaczynskich
z GW Michnika i ta cala nagonnka na Kaczyskich zorganizowana przez GW, to potrafi to pan jakos sesownie wytlumaczyc?

Mnie przychodza do glowy dwie mozliwosci:

* prezydent jest rzeczywiscie jebniety

* razem z GW i ta cala klika, bawia sie w cyrk, aby robic swoje.

Prosze, niech pan cos wymysli na ten temat.

--

KIszczak stal na czele plutonu egzekucyjnego?