KJ & Spicy Web Creators proudly introduce

Data: 2009-05-28 02:07:18
Autor: Mika
KJ & Spicy Web Creators proudly introduce
On 28 Maj, 10:52, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
www.siłasłów.pl

(www.silaslow.plteż działa)

Serdeczne podziekowania dla Critersa -www.demoon.com

Miłego zwiedzania.

Gratulacje, dobre i w prostej formie :)

KJ Siła Słów
PS. nie ma nowego za to jest parę nowych błędów

Moze choc warte opisania?

pozdrawiam
Mika
z mietla

Data: 2009-05-28 11:13:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
KJ & Spicy Web Creators proudly introduce
Mika napisał(a):

Mika
z mietla

Przeprowadzilas sie? Gdzie to Mietlo? W Malopolsce?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-28 02:51:44
Autor: Mika
On 28 Maj, 11:13, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Mika napisał(a):

> Mika
> z mietla

Przeprowadzilas sie? Gdzie to Mietlo? W Malopolsce?
tesknisz?

pzdr
Mika
z mietłą

Data: 2009-05-28 12:05:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
KJ & Spicy Web Creators proudly introduce
Mika napisał(a):

tesknisz?

ja nie ale moze Bodzio?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-28 03:43:41
Autor: Mika
On 28 Maj, 12:05, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Mika napisał(a):

> tesknisz?

ja nie ale moze Bodzio?

proponowalabym przeniesc te dyskusje na priv ale nie wiem czy
pamietasz ze mi nadal nie dziala a Ty miales pogadac z adminem :P

pozdro
Mika
z mietla

KJ & Spicy Web Creators proudly introduce