KK

Data: 2010-02-16 14:49:49
Autor: Charlie delta
KK
....wynalazek dla:

biedaków

niewolników 30-letniego kredytu bedących zakładnikami systemu

buhahaha

Data: 2010-02-17 00:01:29
Autor: Ranger
KK
Charlie delta pisze:
...wynalazek dla:
biedaków
niewolników 30-letniego kredytu bedących zakładnikami systemu
buhahaha

no to ładnie się nam pan przedstawił przed milionami radiosłuchaczy...

stało się coś konkretnego co spowodowało tą eksplozję elokwencji? Kochanek się postarał czy kupka lekko poszła? A może jedno i drugie?

Data: 2010-02-17 00:35:51
Autor: krzysztofsf
KK
Ranger pisze:
Charlie delta pisze:
[...]

Zapewne splacil kwote minimalna przy poprzednim wyciagu :)))

Data: 2010-02-17 08:22:03
Autor: Valdi
KK
"Ranger" news:4b7b23c6$1news.home.net.pl

no to ładnie się nam pan przedstawił przed milionami radiosłuchaczy...

Dobre :)

stało się coś konkretnego co spowodowało tą eksplozję elokwencji?

Po paru miesiącach pewnie dowiedział się, że KK trzeba spłacać a nie tylko
wydawać z niej pieniądze :)

Kochanek się postarał czy kupka lekko poszła? A może jedno i drugie?

Dobre vol. 2 :)

Data: 2010-02-17 09:12:06
Autor: Paweł
KK
Ranger wrote:

Charlie delta pisze:
...wynalazek dla:
biedakĂłw
niewolników 30-letniego kredytu bedących zakładnikami systemu
buhahaha

no to ładnie się nam pan przedstawił przed milionami radiosłuchaczy...

tak samo marudzi na pl.biznes.wgpw - nie dokarmiac!

Data: 2010-02-17 06:43:33
Autor: Charlie delta
KK
On 17 Lut, 09:12, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
Ranger wrote:

> no to ładnie się nam pan przedstawił przed milionami radiosłuchaczy...

tak samo marudzi na pl.biznes.wgpw - nie dokarmiac!

ale nie jestem niewolnikiem długu panienka

buhahahaha

Data: 2010-02-17 08:21:11
Autor: Valdi
KK
"Charlie delta"

...wynalazek dla:

ludzie myślących, odpowiedzialnych, płacących za zakupy swoimi pieniędzmi
ale z odroczonym terminem.

biedaków

jeżeli osoba nieodpowiedzialna dostaje KK, kupuje produkty na którą ją w
rzeczywistości nie stać, nie spłaca swojego zadłużenia w terminie itp. to
owszem jest biedakiem - umysłowym.

niewolników 30-letniego kredytu bedących zakładnikami systemu

ale o co chodzi?

buhahaha

to ogień w moim kominku jak dorzucę do niego drwa po powrocie z roboty :)

KK