KK Alior Sync i 100zl na Grouponie

Data: 2012-10-01 23:16:25
Autor: ls
KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
Data: 2012-10-01 23:17:36
Autor: krzysztofsf
KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
On 2 PaĽ, 08:16, ls <l...@wp.pl> wrote:
Cza lykac:

http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Bank-SA/11133703

Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

Data: 2012-10-01 23:34:43
Autor: ls
W dniu wtorek, 2 paĽdziernika 2012 08:17:36 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

Kurcze, nie doczytalem :(

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-01 23:54:07
Autor: assembea
KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
Miesięczna opłata za kartę: 5 zł...

Data: 2012-10-02 10:19:04
Autor: Wemif
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
On 2 PaĽ, 08:16, ls <l...@wp.pl> wrote:
Cza lykac:

http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Bank-SA/11133703

Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

Nawet klienci zwykłego Aliora s± wył±czeni:
"2. Z udziału w Promocji wył±czone s± osoby niebęd±ce rezydentami,
pracownicy Banku i Placówek Partnerskich, oraz obecni klienci Alior
Banku i Alior Sync."

a.

Data: 2012-10-03 07:27:28
Autor: xbartx
Dnia Mon, 01 Oct 2012 23:17:36 -0700, krzysztofsf napisał(a):

Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

Którzy pewnie nie dostaną karty, bo nie spełniają warunków ;)

--
xbartx

Data: 2012-10-03 10:25:11
Autor: Krystek
W dniu 2012-10-03 09:27, xbartx pisze:
Dnia Mon, 01 Oct 2012 23:17:36 -0700, krzysztofsf napisał(a):

Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

Którzy pewnie nie dostaną karty, bo nie spełniają warunków ;)

Bo jakby spełniali to kartę już by kartę kredytową dawno mieli? ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-03 11:02:17
Autor: Piotrek
On 2012-10-03 10:25, Krystek wrote:
Bo jakby spełniali to kartę już by kartę kredytową dawno mieli? ;)

Ojtamojtam.

Chciałem mieć KK z Synca głownie dla 5% money back i spłacać to raz na miesiąc, a nie bawić się z przelewaniem kasy przede każdą większą transakcją.

Ale "niedasie" bo mam DG. A to, że mam zdolność kredytową mniej więcej taką jak worek klientów dla których "dasie" to generalnie nie ma dla banku znaczenia. Nawet po kontakcie przez interface białkowy i złożeniu reklamacji.

Ale oczywiście szanuję wybór banku dotyczący tego na kim nie chcą zarabiać ;-)

Piotrek

Data: 2012-10-03 02:20:21
Autor: assembea
KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
Chciałem mieć KK z Synca głownie dla 5% money back

Przeczytaj dobrze materiały z Groupona. Otóż na KK _nie_ma_ MoneyBacku. :P

Data: 2012-10-03 11:23:56
Autor: Piotrek
On 2012-10-03 11:20, assembea wrote:
Przeczytaj dobrze materiały z Groupona. Otóż na KK _nie_ma_ MoneyBacku. :P

Jak patrzyłem (jaki¶ czas temu) do regulaminu KK to IMHO był. Ale mogę się mylić, a sprawdzać mi się teraz nie chce skoro i tak jestem tym gorszym ;-)

Piotrek

Data: 2012-10-03 15:18:53
Autor: radar
W dniu 2012-10-03 11:23, Piotrek pisze:
Jak patrzyłem (jaki¶ czas temu) do regulaminu KK to IMHO był. Ale mogę
się mylić, a sprawdzać mi się teraz nie chce skoro i tak jestem tym
gorszym ;-)

Może dlatego jeste¶ tym gorszym bo... Ci się nie chce? ;-)))

Data: 2012-10-03 08:28:14
Autor: assembea
KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
> Jak patrzyłem (jaki¶ czas temu) do regulaminu KK to IMHO był. Ale mogę

> się mylić, a sprawdzać mi się teraz nie chce skoro i tak jestem tym

> gorszym ;-)

Na Grouponie na wszystkich obrazkach z magiczn± cyferk± "5" stoi, że 5% zwrot dotyczy tylko karty Alior Sync MasterCard i nie jest naliczany dla karty MasterCard World. No ale jak kto¶ jest analfabet±... ;-) Coż się dziwić, że bezrobocie takie duże, je¶li rodacy nie posiedli umiejętno¶ci czytana ze zrozumieniem... ;-)

Data: 2012-10-03 18:47:01
Autor: Piotrek
On 2012-10-03 17:28, assembea wrote:
Jak patrzyłem (jaki¶ czas temu) do regulaminu KK to IMHO był. [...]
                                     ^^^^^^^^^^^^^^^^

[...]

???

No offense, ale może jednak poćwicz czytanie ze zrozumieniem, skoro już poruszyłe¶ ten drażliwy temat :-P

Hint: regulamin KK to jednak co¶ innego niż opis na Grouponie. A przecież odnosiłem się do regulaminu. Konkretnie do regulaminu karty Sync Credit Mastercard (bez słówka World).

Piotrek

Data: 2012-10-03 23:07:03
Autor: assembea
[...]

No offense, ale zrozumiałem, że piszesz o grouponowej promocji, a "jaki¶ czas temu" znaczy kilka godzin - a jak uczy do¶wiadczenie, w ci±gu kilku godzin regulamin może zmienić się w zasadniczy sposób. ;-)

Data: 2012-10-04 22:50:52
Autor: kuba
KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
Kto tym debilom stron robi ? W telefonie wyskakuje durna reklama na cay ekran której nie da si wyczy. Ci debile nie sprawdzaj jak ich strony dziaaj na smartfonach?

KK Alior Sync i 100zl na Grouponie