KK Alior autocard

Data: 2009-04-07 23:09:41
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Alior autocard
Witam,
wczoraj w prasie lokalnej zobaczyłem reklamę karty kredytowej Alior
Banku o nazwie 'autocard'.
Karta powiązana jest z programem lojalnościowym "autocard". Wszedłem
na stronę tego programu i poczytałem co nieco. Wygląda na  to, że jest
to nowy program, raczkujący dopiero, bo większość partnerów programu
to firmy z Rzeszowa, Krakowa, Krosna i Zakopanego.
Alior na swojej stronie nic nie mówi o tej karcie kredytowej. A na
stronie programu podany jest przelicznik. Za 100 zł wydanych za pomocą
karty dostaje się 1 km. Oby to się nie okazało tak atrakcyjne, jak
lotnicza karta Aliora.
Ktoś coś więcej słyszał na ten temat?

KK Alior autocard