KK Alior - czy da radę obejść limit

Data: 2012-08-28 09:30:13
Autor: lolekanabolek
KK Alior - czy da radę obejść limit
Hej, mam pytanko, że ktoś to już przerabiał
KK - Alior
Limit - 4 tys
Limity transakcji dzienne bezgotówkowe - 4 tyś (tak widnieje w serwisie transakcyjnym)

Przejdzie taki myk?? Wydaję jednego dnia 3,5 tyś, szybko spłacam i na drugi dzień znowu 3,5 tyś pykam. Przejdzie przez limit?? Bo nie wiem czy jest jakiś limit miesięczny czy tylko dzienny

Marcin

Data: 2012-08-28 10:24:24
Autor: lolekanabolek
KK Alior - czy da radę obejść limit
W dniu 2012-08-28 10:18, Andrzej Lawa pisze:

Umowę przeczytaj.

wystarczyło regulamin przejrzeć

Marcin

Data: 2012-08-28 11:07:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 28.08.2012 10:24, lolekanabolek pisze:
W dniu 2012-08-28 10:18, Andrzej Lawa pisze:

Umowę przeczytaj.

wystarczyło regulamin przejrzeć

Regulamin jest częścią umowy.

Data: 2012-08-28 02:16:15
Autor: lolekanabolek
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 11:06:54 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> wystarczyło regulamin przejrzeć

> Regulamin jest częścią umowy.

o wielkie dzięki, całe szczęście, że mam ciebie, bo nie wiedziałbym

Data: 2012-08-28 17:10:16
Autor: xbartx
Dnia Tue, 28 Aug 2012 09:30:13 +0200, lolekanabolek napisał(a):

[...]

W opcjach kk masz coś takiego "limit do wysokości środków" czy jakoś tak, więc możesz trzepać ile chcesz nawet w jeden dzień jak nadpłacisz kk.

--
xbartx

Data: 2012-08-28 12:19:26
Autor: C.
KK Alior - czy da radę obejść limit
możesz trzepać ile chcesz nawet w jeden dzień jak nadpłacisz kk.

No nie wiem...

Sam miałem parę dni temu taką wątpliwość więc napisałem do samego Aliora po oficjalną wykładnię. Odpowiedź przyszła następująca:

-- -

W czasie autoryzacji transakcji kartą, system sprawdza mniejszą spośród wartości "Dostępny limit rach. do wykorzystania" lub "Limit karty dostępny":

Przykład 1:

Dostępny limit rach. do wykorzystania = 500 PLN
Limit karty dostępny = 250 PLN

Daną kartą można dokonać transakcji jedynie do kwoty 250 PLN, czyli do wysokości ustawionego limitu transakcji dla danej karty

Przykład 2:

Dostępny limit rach. do wykorzystania = 150 PLN
Limit karty dostępny = 1000 PLN

Daną kartą można dokonać transakcji jedynie do kwoty 150 PLN, czyli do wysokości aktualnie dostępnych środków na rachunku karty kredytowej

-- -

C.

Data: 2012-08-28 20:47:36
Autor: xbartx
Dnia Tue, 28 Aug 2012 12:19:26 -0700, C. napisał(a):

No nie wiem...

Sam miałem parę dni temu taką wątpliwość więc napisałem do samego Aliora
po oficjalną wykładnię.

Odpowiedź przyszła następująca:

Dlatego też napisałem, że ustawiasz:
Limit karty = do wysokości salda
i robisz transakcję do wysokości salda na rachunku karty. Chyba proste?

--
xbartx

Data: 2012-08-28 14:31:50
Autor: C.
KK Alior - czy da radę obejść limit
Dlatego też napisałem, że ustawiasz:
Limit karty = do wysokości salda i robisz transakcję

Zostaje mi tylko przyznać rację. Sprawdziłem, znalazłem odpowiednie miejsce i od razu zmieniłem. Byłem początkowo tak przekonany że ta wartość jest tam wbita na stałe i równa limitowi karty, że nawet nie próbowałem tego zmieniać, dodatkowo zasugerowała mnie jeszcze ta odpowiedź od Aliora, która opisywała chyba przypadek gdy limit karty jest ustawiony na konkretną wartość, a nie na "do wysokości salda".

C.

KK Alior - czy da radę obejść limit