KK Alior i automatyczna spłata

Data: 2011-11-28 19:49:25
Autor: Animka
KK Alior i automatyczna spłata
W dniu 2011-11-28 19:20, lolekanabolek pisze:
Witam
Ustawiłem sobie automatyczną spłatę KK w Aliorze na pełna kwotę. Dzisiaj
jest termin spłaty i do tej pory bank nie dokonał jeszcze automatycznej
spłaty.
O której godzinie zazwyczaj następuje spłata??
Bo nie wiem czy czekać, czy samemu spłacić kartę??

Alior pobiera opłaty 30-go. Lepiej na Banku nie polegać i spłacać samemu.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

KK Alior i automatyczna spłata