KK Alior - pasek i pin

Data: 2009-10-16 08:45:10
Autor: Valdi.Pavlack
KK Alior - pasek i pin
"MattS" news:4ad79551$1news.home.net.pl

Dzisiaj w Tesco płaciłem KK Aliora (chip + pasek).
Czy to normalne, że transakcja była autoryzowana poprzez pasek i pin?

W Tesco normalne. Ich terminale nie obsługują kart CHIPowych (autoryzuje im
karty Żubr - IMHO największy syf na rynku). Miałem nawet kilka razy
sytuację, że mimo płacenia hybrydą transakcje potwierdzałem podpisem a nie
pinem.

Data: 2009-10-16 12:18:06
Autor: MattS
KK Alior - pasek i pin
[...]