KK Alior - pasek i pin

Data: 2009-10-16 09:16:26
Autor: xbartx
KK Alior - pasek i pin
Dnia Thu, 15 Oct 2009 23:34:08 +0200, MattS napisał(a):

Witam.

Dzisiaj w Tesco płaciłem KK Aliora (chip + pasek). Trochę się zdziwiłem,
gdy kasjerka przeciągnęła kartą w terminalu aby odczytać pasek, zamiast
jak zwykle użyć chipa. Jeszcze bardziej się zdziwiłem, gdy dostałem
pinpad do wpisania pinu.

Czy to normalne, że transakcja była autoryzowana poprzez pasek i pin?

W tesco tak jest i jeszcze gdzieś, ale nie pamiętam gdzie. W kerfjucie Pani przeciąga pasek i prosi podpis. To w lidlu już jest lepsza technika, bo terminal jest na zewnątrz kasy i Pani prosi aby włożyć kartę i podać pin (oczywiście jeżeli ma się kartę z chipem). W netto też chyba jest podobnie, albo w jakimś innym takim już nie pamiętam dokładnie.

--
xbartx

KK Alior - pasek i pin