KK Alior - płatno¶ć

Data: 2009-08-20 06:01:17
Autor: xbartx
KK Alior - płatno¶ć
Dnia Wed, 19 Aug 2009 22:45:16 +0200, Mithos napisał(a):

Przed chwilą znowu sklep nie mógł pobrać płatności z mojej KK Alior.

"Your credit card could not be verified. Please check details or try a
different card."

Mi się coś wydaje, że mają ostatnio jakieś problemy ogólne ze swoją infrastrukturą. Kupowałem koleżance bilet pkp przez www i też mi odrzucało transakcję. Spróbowałem kilka razy i dałem spokój. Zalogowałem się do www po kilku minutach aby wykonać przelew i sms z autoryzacją szedł z dobrą minutę albo nawet i dwie. Później mi się przypomniało, że jeszcze jeden przelew muszę zrobić i sms przyszedł już normalnie czyli kilka sekund. Po jakiejś chwili zalogowałem się do pkp i już przeszło za pierwszym razem - dlatego stawiam, że A ma jakieś problemy u siebie.

KK Alior - płatno¶ć