Data: 2009-08-19 22:47:18 | |
Autor: eg | |
KK Alior - płatność online - znowu nie działa | |
zobaczy czy alior nie zablokowal ci calkowicie karty, robia to bez uprzedzenia, a sa uczuleni na transakcje netowe - co gorsza jak mnnie karta sie zablokowala, to w jednym miejscu w systemie www byl status aktywna, a w drugim zablokowana :(
|
|
Data: 2009-08-19 22:57:03 | |
Autor: Mithos | |
KK Alior - płatność online - znow u nie działa | |
eg pisze:
zobaczy czy alior nie zablokowal ci calkowicie karty, robia to bez uprzedzenia, a sa uczuleni na transakcje netowe - co gorsza jak mnnie karta sie zablokowala, to w jednym miejscu w systemie www byl status aktywna, a w drugim zablokowana :( Płaciłem dzisiaj na stacji benzynowej, a było to już po pierwszej nieudanej autoryzacji w UK, następnie po pierwszej udanej autoryzacji w UK oraz po kilku nieudanych autoryzacjach w Azji. Być może da się zdefiniować na partyline "wiarygodne" sklepy ? -- Mithos |
|
Data: 2009-08-20 07:05:57 | |
Autor: Michal | |
KK Alior - płatność online - znow u nie działa | |
Mithos pisze:
eg pisze: No to generalnie dzwoń- jak widac mało ludzi ma tutaj jeszcze kartę Aliora (ja dopiero będę mieć) i tym bardziej mało korzysta z takich "egzotycznych" sklepów. Trochę mnie przeraża to co tu niektórzy piszą o autoryzacjach i o tym blokowaniu bez uprzedzenia. Bez sensu, kiedy bank stara się być bardziej papieski niż papież- niech wdrożą jakieś verified by MasterCard czy coś w tym stylu (dodatkowe potwierdzenia transakcji w necie) a nie odcinają od możliwości zakupów. No chyba, że to Twój jednostkowy problem więc go drąż na linii, na grupie chyba nikt nic nie poradzi. Pierwsze co ja zrobię po otrzymaniu karty to jasno i wyraźnie określę na linii, że karty nie należy mi blokować bez uprzedzenia i ma wszędzie działać. Wyjaśniaj do skutku- wiem, że nawet przez swojego "doradcę" możesz takie rzeczy zgłaszać- nie olewają tego, przekazują dalej do ludzi technicznych. -- Michał |
|
Data: 2009-08-20 09:07:56 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
KK Alior - płatność online - znow u nie działa | |
Michal wrote:
Pierwsze co ja zrobię po otrzymaniu karty to jasno i wyraźnie określę na Po trzeciej blokadzie bez uprzedzenia wysmarowałem do nich dwustronicowe pismo z reklamacją i wyraźnym żądaniem zaprzestania blokowania mi karty. Odpowiedzi nigdy nie dostałem, ale pomogło - od tamtego czasu, a było to jakoś tak w kwietniu, moja karta nie została ani razu zablokowana, a dwukrotnie nawet dzwonili w celu potwierdzenia transakcji (raz - zakup 10 biletów lotniczych, drugi raz - jakieś płatności przez Allegro). -- MiCHA |
|