KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?

Data: 2010-04-19 15:39:15
Autor: Michal
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
Wymagaj± jakich¶ papierów czy dało się to zrobić na podstawie historii wpływów na konto? Jakie macie do¶wiadczenia?

Michał

Data: 2010-04-19 13:48:47
Autor: olgierd
Dnia Mon, 19 Apr 2010 15:39:15 +0200, Michal napisał(a):

Wymagaj± jakich¶ papierów czy dało się to zrobić na podstawie historii
wpływów na konto? Jakie macie do¶wiadczenia?

Według słów mojej bankierki zasadniczo wymagane jest złożenie nowego wniosku (czyli procedura identyczna jak przy wnioskowaniu o kartę).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-20 12:23:03
Autor: Jurgen
On Mon, 19 Apr 2010 13:48:47 +0000 (UTC), olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

moja tez tak powiedziala, procedure przechodzilem w lutym
zaznaczyla ze przepisy sie zmienily i nie ma opcji
z obrotami na koncie czy pokazywaniem wplywow wynagrodzen na konto
jak dostarczylem na ichnim wzorcu zaswiadzcenie o zarobkach limit byl zmieniony w pare dni

Jurek

Data: 2010-04-19 18:27:29
Autor: MarcinS
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
W moim przypadku wystarczyło potwierdzenie wpływów wynagrodzenia na rachunek za 6 miesięcy.
Marcin.

Data: 2010-04-20 08:28:58
Autor: guest
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
Jeżeli limit ma być powyżej 10K to chc± za¶wiadczenie o zarobkach.

Data: 2010-04-21 23:27:57
Autor: RobertS
guest pisze:
Jeżeli limit ma być powyżej 10K to chc± za¶wiadczenie o zarobkach.

tez chcialem podwyzszyc i "nie bo nie", poszedlem jeszcze do placowki w ktorej karte wyrabialem, mieli bankierzy jakies zebranie, mial do mnie (ten moj) zadzwonic, ale nie zadzwonil...trudno, poczekam az beda cos ode mnie chcieli

zrobilem tak kiedys z citi i limit podniesli bez wnioskow

RobertS

Data: 2010-04-21 23:44:28
Autor: MK
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqnqku$1j58$1opal.icpnet.pl...

[...]

Ja sie wlasnie orzymierzam do wyniesianie z Aliora. Juz ponad 2 m-ce nie potrafia odpowiedziec na reklamacje dotyczaca wpisania do wyciagu odsetek, nie wiadomo ze co. Ostatnio jak skladalem druga reklamacje, na rozliczenie zakupu biletow (automat nie wydal, bo zabraklo kartonikow, wyskoczyl komunikat 'transakcja anulowana') to powiedziano mi, ze bank zawsze moze przedluzyc czas rozpatrywania 'reklamacji finansowych'. Czuje, ze bedzie to drugi Toyota Bank, ktory niniejszym pozdrawiam (mija wlasnie 843 dzien od zlozenia reklamacji).
Karte Aliora transferuje do Multi... Hehe... to juz chyba moj 3 powrot do Multi ;).

MK

Data: 2010-04-22 07:17:45
Autor: xbartx
Dnia Wed, 21 Apr 2010 23:44:28 +0200, MK napisał(a):

[...]

U mnie Alior przegrał z Polbank-era (mimo słabego www, braku blokad i spłaty księgowanej na drugi dzień po nocnym mieleniu).
Co do Toyoty to ostatnio coś było na grupie i ich reklamacjach - permanentnie gubią i dopiero jak się upomnisz z potwierdzeniem to reklamacja się cudownie znajduje ;)
Co do Multi to powinni Ciebie już wpiąć do gablotki "tych klientów nie obsługujemy" hłe hłe.

--
xbartx

Data: 2010-04-24 00:00:48
Autor: RobertS
[...]

dlaczego jednak wszyscy wracają do multi? miałem to samo, czyżby u sąsiada trawa okazała się być mniej zielona?
korzystam głównie z Multi chociaż kk akurat mam w Polbanku (CB 1%, tanie raty, super przeliczniki) i Aliorze (CB 1%)...niech tylko Multi wprowadzi CB to od razu wezmę od nich kartę ;-)

RobertS

Data: 2010-04-24 08:51:17
Autor: MK
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hqt5ag$15it$1opal.icpnet.pl...

dlaczego jednak wszyscy wracają do multi? miałem to samo, czyżby u sąsiada trawa okazała się być mniej zielona?

Ja wracam do Multi, bo bede mial darmowe wyplaty z KK, oprocentowanie 9,9%, wiec nawet jak nie uda mi sie splacic tego samego dnia to koszt takiej wyplaty bedzie znikomy, dodatkowo karta darmowa przy wykonaniu 120 transakcji w ciagu roku. Podstawowa karta zostanie Polbank.
A moje ostat nie rozstanie z Multi bylo spowodowane zmianami w TOiP. Z rachunkiem nie zamierzam wracac :).

MK

Data: 2010-04-24 09:37:40
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:hqu4dh$g05$1inews.gazeta.pl...

Podstawowa karta zostanie Polbank.

Jeśli można 2 pytania.
W Polbank drażni mnie to, że z wyciągu (do rachunku) nie idzie dojść co gdzie było wydawane.
Czy w przypadku KK teĹĽ tak jest ?
Czy w serwisie widać online stan na KK ?
P.G.

Data: 2010-04-24 10:22:36
Autor: Robert Kois
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
Dnia Sat, 24 Apr 2010 09:37:40 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

W Polbank drażni mnie to, że z wyci±gu (do rachunku) nie idzie doj¶ć co gdzie było wydawane.
Czy w przypadku KK też tak jest ?

Nie, wyci±gi s± czytelne (na www widać dużo więcej).

Czy w serwisie widać online stan na KK ?

Blokad nie widać

--
Kojer

Data: 2010-04-24 13:51:33
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 24 Apr 2010 10:22:36 +0200, Robert Kois napisał(a):

Czy w serwisie widać online stan na KK ?

Blokad nie widać

Blokad transakcji wykonanych kart± kredytow±? Jakże nie?

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-24 16:13:30
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 24 Apr 2010 13:51:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Czy w serwisie widać online stan na KK ?
Blokad nie widać
Blokad transakcji wykonanych kart± kredytow±? Jakże nie?

Niby gdzie? Bo ¶ladu po transakcji z czwartku nie ma ani na wyci±gu ani w
"Bież±cym saldzie" w Informacji o karcie. --
Kojer

Data: 2010-04-24 14:32:55
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 24 Apr 2010 16:13:30 +0200, Robert Kois napisał(a):

Blokad transakcji wykonanych kart± kredytow±? Jakże nie?

Niby gdzie? Bo ¶ladu po transakcji z czwartku nie ma ani na wyci±gu ani
w "Bież±cym saldzie" w Informacji o karcie.

Ach, Polbank, przepraszam -- nie doczytałem, my¶lałem, że cały czas idziemy po temacie ;-)

Data: 2010-04-24 10:28:12
Autor: MK
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości news:4bd29fc4$1news.home.net.pl...

W Polbank drażni mnie to, że z wyciągu (do rachunku) nie idzie dojść co gdzie było wydawane.
Czy w przypadku KK teĹĽ tak jest ?

Ja mam tylko kk i tam dla mnie jest wszystko jasne i czytelne.

Czy w serwisie widać online stan na KK ?

Nie korzystam.

MK

Data: 2010-04-24 09:13:03
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MK pisze:

[...]

E tam 2 miesi±ce... Ja czekam już jakie¶ 13 i pół miesi±ca aż mi Alior
odpowie na reklamację... :-)

Czuje, ze bedzie to drugi Toyota Bank, ktory niniejszym pozdrawiam (mija
wlasnie 843 dzien od zlozenia reklamacji).

No to mi jeszcze do tej liczby trochę brakuje...

--
MiCHA

Data: 2010-04-25 13:25:38
Autor: Mithos
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
W dniu 2010-04-19 15:39, Michal pisze:
Wymagaj± jakich¶ papierów czy dało się to zrobić na podstawie historii
wpływów na konto? Jakie macie do¶wiadczenia?

A ćwiczył kto¶ obniżenie limitu ?

Interesuje mnie też zmiana typu karty (Gold > Silver) na dotychczasowych warunkach (1% zwrotu). Da się tak ?

--
Mithos

Data: 2010-04-27 13:23:31
Autor: xbartx
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 13:25:38 +0200, Mithos napisał(a):

A ćwiczył ktoś obniżenie limitu ?

Interesuje mnie teĹĽ zmiana typu karty (Gold > Silver) na dotychczasowych
warunkach (1% zwrotu). Da siÄ™ tak ?

Pewnie siÄ™ da ale nowa karta i nowe warunki i CB 1% pĂłjdzie w ...

--
xbartx

Data: 2010-04-27 17:43:18
Autor: Mithos
W dniu 2010-04-27 15:23, xbartx pisze:
Pewnie siÄ™ da ale nowa karta i nowe warunki i CB 1% pĂłjdzie w ...

Pytałem czy się da na dotychczasowych warunkach :)

--
Mithos

KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?