KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?

Data: 2010-04-19 13:48:47
Autor: olgierd
KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
Dnia Mon, 19 Apr 2010 15:39:15 +0200, Michal napisał(a):

Wymagają jakichś papierów czy dało się to zrobić na podstawie historii
wpływów na konto? Jakie macie doświadczenia?

Według słów mojej bankierki zasadniczo wymagane jest złożenie nowego wniosku (czyli procedura identyczna jak przy wnioskowaniu o kartę).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-20 12:23:03
Autor: Jurgen
On Mon, 19 Apr 2010 13:48:47 +0000 (UTC), olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

moja tez tak powiedziala, procedure przechodzilem w lutym
zaznaczyla ze przepisy sie zmienily i nie ma opcji
z obrotami na koncie czy pokazywaniem wplywow wynagrodzen na konto
jak dostarczylem na ichnim wzorcu zaswiadzcenie o zarobkach limit byl zmieniony w pare dni

Jurek

KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?