KK BZWBK 1%-3% cashbak

Data: 2012-05-17 21:45:09
Autor: sunwick
KK BZWBK 1%-3% cashbak
On Thu, 17 May 2012 09:55:52 -0700 (PDT), Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

pofatygowałem się do BZWBK w celu likwidacji KK.
czy to karta z paybackiem?

Data: 2012-05-17 13:31:58
Autor: Krzysiek
KK BZWBK 1%-3% cashbak
W dniu czwartek, 17 maja 2012 21:45:09 UTC+2 użytkownik sunwick napisał:

czy to karta z paybackiem?
nie, "akcja pajacyk" (stąd dodatkowe 1% idzie na ta akcje)
za pewne tą "ofertę" można aktywować do każdej ich KK.

Data: 2012-05-17 22:36:24
Autor: Pablo
KK BZWBK 1%-3% cashbak

czy to karta z paybackiem?

na payback nie da rady bo juz jest zwrot 0.33% w postaci punktow payback

moga zamienic na vise silver i na niej moze byc cashback

tak ja zrobilem i juz 1 cashback mam na koncie

Data: 2012-05-18 00:23:56
Autor: Krzysiek
KK BZWBK 1%-3% cashbak
W dniu czwartek, 17 maja 2012 23:36:24 UTC+2 użytkownik Pablo napisał:

na payback nie da rady bo juz jest zwrot 0.33% w postaci punktow payback

to dziwne bo na Akcje Pajacyk dali a tam podobno jest 1% przekazywany.
Chyba ze sciemniali bo w koncu nie mam jak tego sprawdzic.

KK BZWBK 1%-3% cashbak