Data: 2012-02-13 09:24:26 | |
Autor: quwert | |
KK Cit i brak SMS | |
Od jakiego¶ czasu każda transakcja zdalna t± kart± (nawet na 2-3 zł) była
potwierdzana kodem SMS. Dzisiaj na alledrodo po wpisaniu danych system zaliczył dłuższ± chwilę wahania po czym przekierowało mnie z powrotem na stronę allegro a transakcja otrzymała status "rozpoczęta". I tu nasuwa się pytanie czy citi zrezygnowało z kodów czy może zmodyfikowało tak system że porównuje ż±danie autoryzacji z histori± i w zależno¶ci od tego ż±da lub nie kodu SMS? |
|
Data: 2012-02-13 10:15:40 | |
Autor: Wemif | |
KK Cit i brak SMS | |
quwert <QQQ@qqq.pl> wrote:
Od jakiego¶ czasu każda transakcja zdalna t± kart± (nawet na 2-3 zł) była Ja od kilku miesiecy nie dostaje tych smsow, myslalem, ze to wszystkim wylaczyli, ale byc moze tylko mi, bo kilka razy zglaszalem z nimi problemy. a. |
|
Data: 2012-02-13 12:33:43 | |
Autor: witrak() | |
KK Cit i brak SMS | |
wemif@amsnet.pl (Wemif) wrote on 2012-02-13_11:15
quwert <QQQ@qqq.pl> wrote:Tym którzy narzekali - wyłączyli w pierwszej kolejności. Ale o ile pamiętam potem wyłączyli albo generalnie, albo dla jakiejś dużej grupy... witrak() |
|
Data: 2012-02-15 11:02:44 | |
Autor: pI | |
KK Cit i brak SMS | |
Mon, 13 Feb 2012 12:33:43 +0100, na pl.biznes.banki, witrak()
napisał(a): wemif@amsnet.pl (Wemif) wrote on 2012-02-13_11:15 U mnie ci±gle s±. Kiedy¶ narzekałem (nie przychodziły SMSy), to wył±czali, ale od jakiego¶ czasu znów muszę potwierdzać, tyle że SMSy przychodz± już, nawet całkiem szybko. -- pI |
|
Data: 2012-02-15 12:13:52 | |
Autor: witrak() | |
KK Cit i brak SMS | |
pI <usenet@10g.pl> wrote on 2012-02-15_11:02
Mon, 13 Feb 2012 12:33:43 +0100, na pl.biznes.banki, witrak() Ja złożyłem reklamację i w ramach jej rozpatrywania sami zaproponowali wyłączenie na stałe. I wyłączyli... Jak na razie nie ma propozycji ponownego włączenia. witrak() |
|