KK Citi. Brać , czy nie brać.

Data: 2010-02-22 19:40:04
Autor: azot
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać, czy szukać czego innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

azot

Data: 2010-02-22 19:51:33
Autor: Liwiusz
KK Citi. Brać , czy nie brać.
azot pisze:
Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać, czy szukać czego innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

   Ja wziąłem niedawno. Był mailing w internecie, wypełniłem wniosek, po 2 dniach zadzwonili, po kolejnych dwóch dwóch przyszedł handlowiec z umową, po tygodniu karta przyszła pocztą.

   Akurat mi się kończył roczny okres bezpłatnej karty w mbanku, a tutaj będzie ona darmowa przez 2 lata. Na grupie można przeczytać, że później jest szansa na kartę bezpłatną dożywotnio.

   Zatem brać :) Tylko poodznaczaj wszelkie ubezpieczenia credit shield itp.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-22 19:55:08
Autor: Mithos
KK Citi. Brać , czy nie brać.
W dniu 2010-02-22 19:40, azot pisze:
Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać,
czy szukać czego
innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

Ja bym nie brał ponieważ na rynku są lepsze karty. Oferta Citi w zakresie KK znacznie się ostatnio pogorszyła. W dodatku moje imię + nazwisko nie mieszczą się na karcie :)

--
Mithos

Data: 2010-02-22 20:13:46
Autor: azot
KK Citi. Brać , czy nie brać.

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał
Ja bym nie brał ponieważ na rynku są lepsze karty. Oferta Citi w zakresie KK znacznie się ostatnio pogorszyła.

Ale są jakies haczyki? Bo ja potrzebuje na drobne zakupy w sklepie + czasami cos kupic online. Zawsze spłacam w terminie, wiec nie rusza mnie wysokość oprocentowania, natomiast bardzo mile widzę 2 lata bez opłat.

W dodatku moje imię + nazwisko nie mieszczą się na karcie :)

 Nie dotyczy.

azot

Data: 2010-02-22 20:23:29
Autor: Mithos
KK Citi. Brać , czy nie brać.
W dniu 2010-02-22 20:13, azot pisze:
Ale są jakies haczyki? Bo ja potrzebuje na drobne zakupy w sklepie + czasami
cos kupic online. Zawsze spłacam w terminie, wiec nie rusza mnie wysokość
oprocentowania, natomiast bardzo mile widzę 2 lata bez opłat.

Nie ma haczyków. Trzeba tylko przypilnować po aktywacji karty czy oby bank nie włączył jakichś płatnych ubezpieczeń od niczego. Swojego czasu potrafili tak zrobić pomimo, że we wniosku o wydanie karty zaznaczało się co innego.

A tak to karta jest zwyczajna : ani zła, ani dobra. Po prostu przeciętna.

Ja bym jej nie brał, bo właśnie nie daje ona żadnych bonusów (nie piszę tu o oprocentowaniu itp.). Jako bonus rozumiem np. zwrot jakiegoś tam % wydanej kwoty, ciekawe pakiety ubezpieczeniowe, programy partnerskie itp.
W dodatku polityka udzielania i podwyższania limitów w KK Citi jest bardzo mętna i niejasna. Kuriozalny jest też fakt znoszenia opłaty rocznej, gdzie trzeba robić cudaczne rzeczy aby bank z opłaty zwolnił. A samo Citi zeszło na psy, w TOiP KK pojawiły się opłaty za to co kiedyś było darmowe (np. duplikat), jakieś dziwne opłaty za przekroczenie limitu, a bank sam pozwala limit przekroczyć i robi to świadomie celem zdarcia kasy z nieuważnego klienta. Obsługa w oddziałach jest tragiczna. Takie są moje opinie. Miałem u nich kilka kart oraz dwa razu konto. Z każdym rokiem jest tylko gorzej i gorzej, przeniosłem się gdzie indziej.

--
Mithos

Data: 2010-02-22 21:40:53
Autor: Paweł
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Mithos wrote:

[...]

jakie jeszcze inne "przecietne" karty maja oplacanie rachunkow,
ktore wlicza sie do bezgotowkowego GP? jak dla mnie MC citi jest ok,
w ciagu miesiaca kredytuje mi zakupy i rachunki, a pieniazki pracuja
na lokatach i gpw...

Data: 2010-02-22 23:37:33
Autor: Mithos
KK Citi. Brać , czy nie brać.
W dniu 2010-02-22 21:40, Paweł pisze:
[...]

Dużo wygodniej jest jak rachunki płacą się same (PZ). Ja już dawno zaprzestałem płacenia rachunków KK Citi (nawet jak jeszcze ją miałem), bo zysk niewielki (w sumie rachunków mam mało), a trzeba było o tym pamiętać.

--
Mithos

Data: 2010-02-23 16:04:12
Autor: Otez
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Paweł pisze:

[...]

MC Furora Lukasa ma płacenie rachunków.
Ja sobie czasem lubię pograć u bukmacherów po świecie i płaciłem już kartami z różnych banków: Lukas, Mille, Rajfi i po raz pierwszy jak zapłaciłem kartą Citi uznali to za transakcję od której odsetki liczone są od razu... Jak dla mnie to koniec ich karty.

Pozdrawiam
O.

Data: 2010-03-01 02:35:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Citi. Brać , czy nie brać.

"Paweł" hluq4m$c5g$1@newsfeed.net.icm.edu.pl

> A tak to karta jest zwyczajna : ani zła, ani dobra. Po prostu przeciętna.

jakie jeszcze inne "przecietne" karty maja oplacanie rachunkow,
ktore wlicza sie do bezgotowkowego GP?

IMO żadna. Dla mnie to najlepsza karta, choć limit mam za mały. :)

Karta ma jakieś bezpłatne ubezpieczenie, ale nie wiem dokładnie
jakie -- chyba nie obejmuje ono nieupoważnionych zakupów **do**
100 złotych lub do 100 euro. Jeśli ktoś zna dobrze warunki tego
ubezpieczenia -- są one przeze mnie mile widziane. :)

Data: 2010-03-01 11:41:32
Autor: kashmiri
KK Citi. Brać , czy nie brać.

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:hmf5s2$ij9$3inews.gazeta.pl...

> [...]

100 złotych lub do 100 euro. Jeśli ktoś zna dobrze warunki tego
ubezpieczenia -- są one przeze mnie mile widziane. :)

Sprawdź na stronie.

ZTCP ubezpieczenie obejume nieupoważnione użycie karty do 72 godzin przed zgłoszeniem do banku, bez kwoty minimalnej.

k.

Data: 2010-02-22 21:50:25
Autor: witrak()
KK Citi. Brać , czy nie brać.
On 2010-02-22 20:23, Mithos wrote:
[...]

Fakt, karta generalnie jest przeciętna, ale jednak można wywalczyć bezopłatowość, no i (statystycznie) mają dobre procedury ochrony przed fraudem. Płaciłem kiedyś przez telefon ubezpieczenie za samochod (nieco ponad 3kpln) - po minucie telefon w sprawie autoryzacji. O powiadomieniu o próbie fraudu na łącznie 4kEURo i nieobciążeniu karty - pisałem niedawno. Zdarzały się telefony i na mniejsze kwoty (jak np. były podwójne płatności).

No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...

Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

witrak()

Data: 2010-02-22 23:41:10
Autor: Mithos
KK Citi. Brać , czy nie brać.
W dniu 2010-02-22 21:50, witrak() pisze:
[...]

Niedawno była na grupie historia, że Citi najpierw kazało spłacić zadłużenie (dotknięte fraudem), a dopiero później rozpatrzyło reklamację na korzyść klienta.
W Multibanku miałem znacznie lepszą obsługę.

Co do tego ich monitoringu, to jest on raczej symboliczny. Ja kiedyś płaciłem za hotel, w mieście gdzie byłem pierwszy raz, ok 2,7k PLN i nikt nie zadzwonił. Dzwonili chyba aż dwa razy (zakup laptopa i zegarka). Później nawet jak kupowałem coś droższego to zero odzewu ze strony banku.

No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...

Z Raiffeisen to chyba po prost ktoś rozdmuchał jakąś historię (jedna ZTCP była taka, że klient zostawił kartę w kurtce w szatni i się do tego przyzna więc nic dziwnego, że bank obciążył go za fraud).

Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

Lada dzień wszyscy będą takie dawać...

--
Mithos

Data: 2010-02-23 12:43:37
Autor: witrak()
KK Citi. Brać , czy nie brać.
On 2010-02-22 23:41, Mithos wrote:
[...]

No tak, czytałem, ale to ten przypadek jest zdecydowanie jednostkowy...

Co do tego ich monitoringu, to jest on raczej symboliczny. Ja kiedyś płaciłem za hotel, w mieście gdzie byłem pierwszy raz, ok 2,7k PLN i
Hotel ma tę właściwość, że łatwo reklamować, bo go nie przeniosą ani nie zlikwidują w tydzień :-)

nikt nie zadzwonił. Dzwonili chyba aż dwa razy (zakup laptopa i zegarka). Później nawet jak kupowałem coś droższego to zero odzewu ze strony banku.
A ileż to może kosztować taki zegarek 1-2 kpln ?

[...]

Nie, nie, chyba po prostu pierwsza nagłośniona sprawa zakończyła triumfalny pochód kart tego banku...

Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

Lada dzień wszyscy będą takie dawać...

Wiem :-(
Gdyby nie płatności za granicą, pewni zlikwidowałbym pasek (do bankomatów jej nie używam).

witrak()

Data: 2010-02-23 17:15:10
Autor: Mithos
KK Citi. Brać , czy nie brać.
W dniu 2010-02-23 12:43, witrak() pisze:
No tak, czytałem, ale to ten przypadek jest zdecydowanie jednostkowy...

A Raiffeisen ile miało takich przypadków ? Dwa ? :)

A ileż to może kosztować taki zegarek 1-2 kpln ?

Prawie tyle.

Nie, nie, chyba po prostu pierwsza nagłośniona sprawa zakończyła
triumfalny pochód kart tego banku...

Mimo wszystko ja współpracę z tym bankiem wspominam całkiem miło. Obsługa na pewno powyżej średniej.

Wiem :-(
Gdyby nie płatności za granicą, pewni zlikwidowałbym pasek (do
bankomatów jej nie używam).

Pozostaje pogodzić się z autoryzacją przez PIN...

--
Mithos

Data: 2010-02-24 12:42:26
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Mon, 22 Feb 2010 23:41:10 +0100, Mithos napisał(a):
[...]

Sytuacja była inna - Rajfi po prostu stwierdził że reklamacji transakcji
internetowych nie uznaje i już...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-24 12:38:52
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Mon, 22 Feb 2010 21:50:25 +0100, witrak() napisał(a):
On 2010-02-22 20:23, Mithos wrote:
[...]

Średnia to rozrywka - walczyć o to by łaskawie uznali że kolejny rok jest za
darmo... Dużo lepiej wziąć kartę z jakimś rozsądnym warunkiem darmowości
(choćby właśnie Polbank z ilością transakcji na rok).

no i (statystycznie) mają dobre procedury ochrony przed fraudem.

Z tego co ostatnio tu pisano to nie tylko oni dzwonią - a co do ochrony
przed fraudem to też ostatnio pojawiło się info że już nie cofają
automatycznie zareklamowanej transakcji.

Dodatkowo poważną wadą Citi jest obowiązkowy chip, a co gorsza ci idioci nie
pozwalają na zablokowanie transakcji gotówkowych na KK :(

No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...

Traktują coraz gorzej. Do tego jeszcze te cyrki z niskimi limitami...

Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

+ ten brak możliwości blokady gotówkowych -> niemalże dyskwalifikacja.

Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać pinu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-24 16:55:34
Autor: kashmiri
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Jacek Osiecki (<joshua@ceti.pl>) ma odwage pisac:
On 2010-02-22 20:23, Mithos wrote:
/ciach/
Średnia to rozrywka - walczyć o to by łaskawie uznali że kolejny rok
jest za darmo... Dużo lepiej wziąć kartę z jakimś rozsądnym warunkiem
darmowości (choćby właśnie Polbank z ilością transakcji na rok).

Nie wszystkim to pasuje. Ja z KK Citi korzystam może przez 2-3 mies. w roku, ale wtedy wyrabiam 8-10 tys. miesięcznie (no, dzięki żonie :). W pozostałym czasie leży w szufladzie i przykro byłoby płacić.

/ciach/
Dodatkowo poważną wadą Citi jest obowiązkowy chip, a co gorsza ci idioci
nie pozwalają na zablokowanie transakcji gotówkowych na KK :(

Można wykasować pasek, to nie zadziała w bankomatach.

/ciach/
Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać
pinu.

A ja tylko w POS. Koszmarny design i ślimaczenie się serwerów całkowicie odstręcza mnie od logowania się do Citi, żeby sprawdzać transakcje online. Do online używam kart konkurencji.

Mam nadzieję, że ktoś z Citi to przeczyta.

k.

Data: 2010-02-26 09:51:49
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
On 2010-02-22 20:23, Mithos wrote:
/ciach/
[...]

No to powodzenia z takim limitem - Citi ostatnio świruje... Mi non stop
proponują kartę dodatkową ale limitu podnieść już się boją. Skończyło się na
tym że ich karta jest już tylko awaryjnie a główna jest w Polbanku który nie
robi takich głupot ;)

/ciach/
Dodatkowo poważną wadą Citi jest obowiązkowy chip, a co gorsza ci idioci
nie pozwalają na zablokowanie transakcji gotówkowych na KK :(
Można wykasować pasek, to nie zadziała w bankomatach.

Wtedy nie zapłacisz nią w wielu sklepach :) - nawet w tych które obsługują
chipy... Np. w Realu czytnik chipów aktywuje się dopiero gdy się przejedzie
paskiem po kasie. Na stacjach benzynowych nigdy nie bawią się chipem (ani
PINem - jest tylko podpis)...

[...]

A co ma system online do płacenia netowego? :)

Do online używam kart konkurencji.
Mam nadzieję, że ktoś z Citi to przeczyta.

Gdyby oni się tym w ogóle przejmowali... Czego się spodziewać po banku,
który stwierdza "jest kryzys, od dzisiaj nie wydajemy kart osobom
prowadzącym działalność bo na pewno upadną"?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-25 08:39:40
Autor: witrak()
KK Citi. Brać , czy nie bra ć.
On 2010-02-22 20:23, Mithos wrote:
[...]

Nie, to nie tak. Wywalczyć trzeba automat - że od 10kpln rocznego obrotu nie ma opłaty. A czasem daje się wywalczyć całkowite zwolnienie...

[...]

Owszem, ale ja przypuszczam, że to szło o jakiś niekorzystny dla klienta zbieg okoliczności. Poza tym myślę, że nie ma *zasady*, że zwracają zaraz po reklamacji - podejrzewam, że zawsze stosują jakąś procedurę, tyle, że prawie zawsze działającą na korzyść klienta.

[...]

Bo mają kłopoty. A niskie limity ? po prostu ostatnio są ostrożniejsi... To się zmieni, jak sytuacja się ustabilizuje (rynkowa i w Citi)...

Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

+ ten brak możliwości blokady gotówkowych -> niemalże dyskwalifikacja.

Niemalże.

Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać pinu.

No i to jest rozwiązanie. A do płatności za granicą - Polbank, jako rezerwa OF i  po problemie.

witrak()

Data: 2010-02-26 09:55:26
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
On 2010-02-22 20:23, Mithos wrote:
[...]

Ja tam wolę gdy jest to jasno określone, a nie gdy trzeba "walczyć" i bawić
się w jakieś durne podchody "bo zamknę kartę" itp... Citi jest jak beton.

Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...
+ ten brak możliwości blokady gotówkowych -> niemalże dyskwalifikacja.
Niemalże.

Niemalże, bo pozostają właśnie tylko transakcje przez internet i stałe
obciążenia karty.

Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać pinu.
No i to jest rozwiązanie. A do płatności za granicą - Polbank, jako rezerwa OF i  po problemie.

Po prostu mnie wkurza że mógłbym spokojnie ten 3-4x większy obrót mieć na
karcie Citi i patrzeć jak mile rosną... a tymczasem ci idioci nie podniosą
limitu "bo nie". A chipem dodatkowo posprzątali, bo strach takiej karty
używać.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-26 11:10:29
Autor: Michal Jankowski
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> writes:

Po prostu mnie wkurza że mógłbym spokojnie ten 3-4x większy obrót
mieć na karcie Citi i patrzeć jak mile rosną... a tymczasem ci
idioci nie podniosą limitu "bo nie".

Mozna miec duze obroty przy malym limicie, wystarczy czesto splacac...

Zawsze jest cos za cos.

  MJ

Data: 2010-02-26 11:40:36
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:10:29 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
[...]

To na grzyba taka karta kredytowa? Równie dobrze można płacić debetową,
przynajmniej wiadomo czego się spodziewać.

Zawsze jest cos za cos.

Nie, po prostu przy takich warunkach karta nie jest kartą kredytową.
Konkretniej, to absolutnym minimum jest limit będący dwukrotnością średnich
wydatków miesięcznych...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-26 13:32:44
Autor: Michal Jankowski
KK Citi. Brać , czy nie brać.
[...]

Zeby punkty zbierac 8-).

Konkretniej, to absolutnym minimum jest limit będący dwukrotnością średnich
wydatków miesięcznych...

Bo?

  MJ

Data: 2010-02-26 20:58:25
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Fri, 26 Feb 2010 13:32:44 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
[...]

Punkty są OK jako bonus do kredytówki, a nie ZAMIAST niej ;)

Konkretniej, to absolutnym minimum jest limit będący dwukrotnością średnich
wydatków miesięcznych...
Bo?

Bo wtedy nie jest to już karta kredytowa, tylko bardziej jakaś przedpłacona
z dodatkowym bonusem w postaci zgadywanki "czy ja na pewno spłaciłem w tym
miesiącu tyle żeby mi nie naliczyli odsetek" :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-23 11:00:59
Autor: azot
KK Citi. Brać , czy nie brać.

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hluljq$ghk$1news.onet.pl...

w TOiP KK pojawiły się  jakieś dziwne opłaty za przekroczenie limitu, a bank sam pozwala limit przekroczyć i robi to świadomie celem zdarcia kasy z nieuważnego klienta.

To ponizej pasa. Nie da sie zablokować tego przekroczenia limitu?
Ja rozumiem, że limit mozna przekroczyć przez przypadek, w  wyniku jakiejs transakcji offline. Ale w innym przypadku limit to limit. Ma to być kwota co do której bank mi ufa, ale tez kwota, powyzej której nikt nie powinien mnie przekręcić. Niektórzy przecież z własnej inicjatywy wnioskuja o niski limit karty dla swojego bezpieczeństwa. I co? Ja ma limit 5 tysięcy,  a złodziej moze kartę wyczyścic na 15 Tys?

azot

Data: 2010-02-23 10:09:18
Autor: xbartx
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:00:59 +0100, azot napisał(a):

To ponizej pasa. Nie da sie zablokowaĂŚ tego przekroczenia limitu?

Była już dyskusja na grupie i można to wyłączyć.

PS Skonfiguruj sobie poprawnie czytnik.

Data: 2010-02-23 10:37:20
Autor: Olgierd
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:00:59 +0100, azot napisał(a):

rozumiem, że limit mozna przekroczyć przez przypadek, w  wyniku jakiejs
transakcji offline.

W Citi nie ma transakcji offline.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-02-23 16:25:25
Autor: kashmiri
KK Citi. Brać , czy nie brać.

"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> wrote in message news:pan.2010.02.23.10.37.20rudak.org...
Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:00:59 +0100, azot napisał(a):

rozumiem, że limit mozna przekroczyć przez przypadek, w  wyniku jakiejs
transakcji offline.

W Citi nie ma transakcji offline.

Było, MOTO, zwykle MO. Sam płaciłem "listownie" jeszcze 4 lata temu. Coś się zmieniło?
k.

Data: 2010-02-23 12:30:11
Autor: Olgierd
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 16:25:25 +0400, kashmiri napisał(a):

[...]

Ach, no tak, miałem na myśli "offline ale w terminalu".

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-02-23 13:08:04
Autor: filip lach
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Olgierd pisze:
[...]

Ależ jest... w Kanadzie wszelkie transakcje są offline. Przeciągasz kartę, od razu dostajesz slip do podpisu (mimo, że karta z chipem i wkładasz ją do czytnika) i pojawia się obciążenie po kilku dniach.

Data: 2010-02-23 21:35:40
Autor: Olgierd
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:08:04 -0800, filip lach napisał(a):

[...]

Kartą polskiego Citi Handlowego?

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-02-24 16:44:46
Autor: filip lach
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Olgierd pisze:
[...]

Kartą polskiego Citi LOT :-)
A dziś mnie pan oświecił w sklepie, że oni podpisu wymagają dopiero przy transakcjach powyżej 20 CAD. To tak a propos zaufania o którym pisano w jednym z ostatnich wątków.

Data: 2010-02-25 17:31:32
Autor: kashmiri
KK Citi. Brać , czy nie brać.

"filip lach" <filip6198@gazeta.pl> wrote in message news:hm4h4b$if9$1inews.gazeta.pl...
Olgierd pisze:
[...]

może raczej ubezpieczenia sprzedawcy od fraudu? np. transackje do 20 CAD sa objęte w całosci, a powyżej - w jakimś procencie?

k.

Data: 2010-02-25 19:58:38
Autor: filip lach
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Olgierd pisze:
[...]

Pewnie tak, choć cała Kanada (wśród sprzedaców) żyje faktem, że ktoś złamał system zabezpieczeń kart pre-paidowych i "zdrapki" drukowane w terminalach można wykorzystywać do nieskończoności :) Jest z tym niezły skandal ;)

Data: 2010-02-22 20:43:30
Autor: RobertS
KK Citi. Brać , czy nie brać.

Ale są jakies haczyki? Bo ja potrzebuje na drobne zakupy w sklepie + czasami cos kupic online. Zawsze spłacam w terminie, wiec nie rusza mnie wysokość oprocentowania, natomiast bardzo mile widzę 2 lata bez opłat.

jak dają to bierz, najwyżej za jakiś czas wymienisz na kk w innym banku ;-)

dla mnie ta karta jest ani dobra ani zła, na plus bdb obsługa reklamacji, bezpłatne przelewy z rachunku karty (na wybrane konta), można się dogadać odnośnie zwolnienia z opłaty

na minus
podgląd w necie raczej z innej (minionej) epoki, słabe (już nie tragiczne) przeliczniki transakcji w innych walutach

citi zatrzymał się w miejscu, słabe lub brak bonusów, nie ma cashbacku...po prostu przeciętność

RobertS

Data: 2010-02-22 19:55:10
Autor: Olgierd
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Mon, 22 Feb 2010 20:43:30 +0100, RobertS napisał(a):

citi zatrzymał się w miejscu, słabe lub brak bonusów, nie ma
cashbacku...po prostu przeciętność

Ale ma duży plus bo jest łatwo dostępna i prawie bezobsługowa. Jakby na to nie patrzeć z Aliora można wyciągnąć więcej, ale to też i produkt dla zdecydowanego użytkownika.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-02-22 21:14:34
Autor: Olgierd
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Mon, 22 Feb 2010 20:43:30 +0100, RobertS napisał(a):

na minus
podgląd w necie raczej z innej (minionej)

Chciałbym zwrócić uwagę, że jest już podgląd blokad.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-02-22 22:16:49
Autor: RobertS
KK Citi. Brać , czy nie brać.

Chciałbym zwrócić uwagę, że jest już podgląd blokad.

ale spróbuj wydrukować potwierdzenie jednej transakcji...nie da się, POlbank już lepszy ;-/

RobertS

Data: 2010-02-22 22:29:45
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
KK Citi. Brać , czy nie brać.
On 10-02-22 22:16, RobertS wrote:

Chciałbym zwrócić uwagę, że jest już podgląd blokad.

ale spróbuj wydrukować potwierdzenie jednej transakcji...nie da się,
POlbank juĹź lepszy ;-/

No dobra. Ale jakosc karty sprawdza sie moim zdaniem w ekstremalnych warunkach i tutaj Citi jest wciaz bardzo dobre - zwlaszcza za granica. Na tej karcie sie nie zawiedziesz. Dla Polski - to pewnie Polbank, Alior albo Keep it Simple bedzie ok - bo co tu wielkiego moze sie wydarzyc ;)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-02-22 22:34:04
Autor: RobertS
KK Citi. Brać , czy nie brać.

[...]

tak jak piszesz, gdyby mial mi sie trafic jakis fraud to chcialbym, aby to bylo na citku...

RobertS

Data: 2010-02-23 20:43:16
Autor: kashmiri
KK Citi. Brać , czy nie brać .
RobertS <bob75@xpostx.pl> had the courage to write:

[...]

to podaj dane ;)

Data: 2010-02-23 22:45:08
Autor: mm
KK Citi. Brać , czy nie brać .
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <michal.macierzynski@prnews.pl> napisał:
No dobra. Ale jakosc karty sprawdza sie moim zdaniem w ekstremalnych warunkach i tutaj Citi jest wciaz bardzo dobre - zwlaszcza za granica.

Taaaa.... Mnie w UK udalo sie zaplacic citkiem __dwa__razy__. PIN LOCKED i do widzenia. Transakcje offline nie dzialaja, wiec nie da sie placic.

Data: 2010-02-24 12:46:24
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Mon, 22 Feb 2010 22:29:45 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
[...]

Citi jak już Ci pisano w UK/IE często zrobi zonka ;)
Polbank ma duuuuuużo lepsze kursy od Citi.

Obsługi fraudów w Polbanku nikt tu nie przerabiał (a przynajmniej nikt się
nie przyznał)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-22 22:50:06
Autor: Erazmus
KK Citi. Brać , czy nie brać.
On 22 Lut, 22:16, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Chciałbym zwrócić uwagę, że jest już podgląd blokad.

ale spróbuj wydrukować potwierdzenie jednej transakcji...nie da się,
POlbank już lepszy ;-/

Ale można zamówić bezpłatne papierowe ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-24 12:45:15
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Mon, 22 Feb 2010 22:50:06 -0800 (PST), Erazmus napisał(a):
> [...]
ale spróbuj wydrukować potwierdzenie jednej transakcji...nie da się,
POlbank już lepszy ;-/
Ale można zamówić bezpłatne papierowe ;)

Tylko wtedy... nie ma elektronicznych. Niezły kretynizm, typowa citkowa
decyzja "bo tak se wymyślił prezes/zarząd/ktośtam".

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-25 08:42:10
Autor: witrak()
KK Citi. Brać , czy nie bra ć.
On 2010-02-24 13:45, Jacek Osiecki wrote:
[...]

Co przez to rozumiesz ? Dostajesz jakieś elektroniczne potwierdzenia   pojedynczych transakcji ? (Bo o nich chyba było mówione.)

witrak()

Data: 2010-02-26 09:56:29
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Thu, 25 Feb 2010 08:42:10 +0100, witrak() napisał(a):
On 2010-02-24 13:45, Jacek Osiecki wrote:
[...]

Chodzi o PDFa z wyciągiem. Według dezinfolinii albo PDF, albo papierek.
O takich luksusach jak informacja o pojedynczych transakcjach to nawet nie
marzę ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-27 06:15:55
Autor: kashmiri
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> had the courage to write:
On 2010-02-24 13:45, Jacek Osiecki wrote:
[...]

Właśnie: dezinfolinia. Albo *PDF na maila*, albo papierek. Ale z www można PDFa ściągnąć zawsze (niestety, tylko do 12 mies. wstecz).

O takich luksusach jak informacja o pojedynczych transakcjach to nawet nie
marzę ;)

To tylko papierek, i to płatny.

Pozdrawiam,

Data: 2010-02-24 12:33:44
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi. Brać , czy nie brać.
Dnia Mon, 22 Feb 2010 19:40:04 +0100, azot napisał(a):
Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać, czy szukać czego innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

Lepiej polbank - przynajmniej dają normalne limity :)

pozdrawiam,