[mini test] KK Citi MC World

Data: 2011-03-25 16:43:02
Autor: xbartx
[mini test] KK Citi MC World

Wniosek o kk MC Citi World wziąłem czysto testowo. To znaczy chciałem się dowiedzieć czy dostanę i ogólnie po kilku latach przerwy powrócić do Citi aby zobaczyć coś się zmieniło.
Jak jest z tą rekomendacją T, to nie wiem, ale mi przyznano kartę z limitem 9700 pln na oświadczenie o dochodach a mam aktualnie w BIKu jeszcze trzy inne kk (miałem się ich pozbyć ale z nałogiem jest jednak ciężko walczyć). O karcie nie ma za dużo co opowiadać, bo wszystko jest na stronie. Z rzeczy interesujących to na początek dostajemy 1000 pkt w programie karty i robiąc kolejne tysiąc pkt za wydanie 5k pln możemy dostać w programie cashback 50 pln czyli mamy 1%. Oczywiście jeżeli wydamy coś u partnerów to szybciej nazbieramy te pkt.
Sama karta jest nieco dziwna, albo być może ja jeszcze nigdy MC z Citi po prostu nie widziałem. Z przodu mamy datę ważności od - do i pod imieniem i nazwiskiem jakiś ciąg liter i cyfr. To jeszcze pal sześć. Z tyłu za to ktoś popisał się prawdziwą wirtuozerią i kreacją roku.
Oto jak wygląda tył karty:

http://img51.imageshack.us/i/mcworld.jpg/

Nie wiem czy to ktoś z Citi czy też w PWPW wymyślił taką błyskotliwą łamigłówkę dla przyszłych użytkowników, którzy jeżeli mają dłuższe nazwisko to będą musieli się nieźle nagimnastykować aby zmieścić swój podpis w wyznaczonym miejscu o długości 2,5 cm (zakładam oczywiście, że podpisują się swoim nazwiskiem a nie jakimś podpisem). Cóż Król, Nowak czy Kowal nie mają się chyba co martwić i spokojnie złożyć wniosek he he. Cóż jak dla mnie jest to, bez mała, lekką kompromitacją ze strony banku, tym bardziej że z boku jest jakiś ciąg cholera wie komu potrzebnych znaków "PWPW SA ICA 9261 11/10 00299". --

Data: 2011-03-25 18:15:28
Autor: wiatrak
[mini test] KK Citi MC World

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:imigmm$i9b$1news.net.icm.edu.pl...

http://img51.imageshack.us/i/mcworld.jpg/

 Kilka cyfr z wytÅ‚oczonego numeru twojej karty odczytaÅ‚em. Niestety tylko kilka :(

wiatrak

Data: 2011-03-25 18:34:31
Autor: xbartx
[mini test] KK Citi MC World
Dnia Fri, 25 Mar 2011 18:15:28 +0100, wiatrak napisał(a):

 Kilka cyfr z wytÅ‚oczonego numeru twojej karty odczytaÅ‚em. Niestety
 tylko
kilka :(

No niestety, bo kilka zamazałem. Przepraszam, następnym razem się na pewno poprawię ;)

Data: 2011-03-25 22:46:19
Autor: D±browski
[mini test] KK Citi MC World
W dniu 2011-03-25 17:43, xbartx pisze:

Oto jak wygl±da ty³ karty:

http://img51.imageshack.us/i/mcworld.jpg/

Nie wiem czy to kto¶ z Citi czy te¿ w PWPW wymy¶li³ tak± b³yskotliw±
³amig³ówkê dla przysz³ych u¿ytkowników, którzy je¿eli maj± d³u¿sze
nazwisko to bêd± musieli siê nie¼le nagimnastykowaæ aby zmie¶ciæ swój
podpis w wyznaczonym miejscu o d³ugo¶ci 2,5 cm

W³a¶nie dosta³em now± kartê do ekonta. Pole na podpis te¿ jest du¿o mniejsze ni¿ na starym delfinku. To chyba dlatego, ¿e zmieni³ siê producent. Poprzednia karta by³a z Austriacard, nowa jest z Gemalto UK.

[mini test] KK Citi MC World