KK Citi a PIN

Data: 2010-03-13 14:59:16
Autor: Krzysztof
KK Citi a PIN

"sensei" <nieznany@nieznany.pl> wrote in message news:hng03l$kh1$1inews.gazeta.pl...
Dostałem wznowioną KK Citi z chipem i informacją o potwierdzaniu PIN-em. Do tej pory KK działała normalnie na całym świecie na podpis, PINu nawet nie znam. Pytanie czy jest możliwe niepotwierdzanie PINem czy jeśli chip to PIN musi być ? Jeśli tak to jak mozna zrezygnować z PIN ? Jeśli nie to karta pójdzie w odstawkę nie mam zamiaru pokazywać wszystkim w sklepie (takze tym co spogladają przez kamery) swojego PINu po to by ktos skanujac czy napadajac mnie po wyjsciu dobral sie do calego kredytu a ja nie mialbym zadnych szans reklamacji...

Z takich, ktore uzywalem BZWBK, Alior-kredytowe z chipem, niestety tez na PIN, czasami dziala bez pinu, ale to nie zalezy od karty, ale od terminala. Generalnie w 99% zawsze PIN, czasami off-line.

KK Citi a PIN