Data: 2010-07-13 14:56:30 | |
Autor: Ryba | |
KK Citi bank - awaria systemu ? | |
Witam
Aktywowałem dzisiaj kartę z paybackiem. Telefonicznie Pani poinformowała mnie, że w systemie automatycznie zmieni się numer karty i zadłużenie przeniesie się na nową kartę. Tymczasem po dłuższym nie logowaniu się (ok 2 tyg) dzisiaj zauważyłem, że nie dość że nr karty pozostał bez zmian (no ale to może kwestia kilku dni) to jeszcze wykaz transakcji jest jakiś nieaktualny. Kwota zadłużenia mniej więcej się zgadza. Ale brak wyszczególnionych transakcji w spisie oraz spłaty karty z dnia 9.07. Ostatnia transakcja w spisie jest sprzed 3 tygodni. Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś się popieprzyło. Lista blokad jest pusta. -- Pozdrawiam Ryba |
|
Data: 2010-07-13 15:01:36 | |
Autor: MarekZ | |
KK Citi bank - awaria systemu ? | |
Użytkownik "Ryba" <trybski@USUNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c3c627b$0$2587$65785112@news.neostrada.pl...
Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś To jest typowe w Citi w przypadku zmiany typu karty. |
|
Data: 2010-07-13 18:02:11 | |
Autor: Seba | |
KK Citi bank - awaria systemu ? | |
Ryba <trybski@USUNpoczta.onet.pl> napisał(a):
Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą cośutworzyles login na nowej karcie (bo nmumer sie chyba zmienil) ? -- |
|
Data: 2010-07-14 07:50:23 | |
Autor: Ryba | |
KK Citi bank - awaria systemu ? | |
Użytkownik "Seba" <bbastek13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1i9n3$46m$1inews.gazeta.pl... Ryba <trybski@USUNpoczta.onet.pl> napisał(a): No widzisz jakie to proste :) utworzyłem nowy login i w zestawieniu dla nowej karty są wszystkie transakcje :) również te wykonane starą karta ale jeszcze nie spłacone. Jak zwykle infolinia wprowadzila w błąd -- Pozdrawiam Ryba |
|