KK Citi - jak zablokowac wyplate z bankomatu?

Data: 2009-07-10 18:14:01
Autor: george
KK Citi - jak zablokowac wyplate z bankomatu?

"kranu" <kranu@lewymail.pl> wrote in message news:h37pis$vd2$1mx1.internetia.pl...
Witam,

Przyzwyczajony do KK mBanku chciałem zmienić limit transakcji gotówkowych dla KK Citi. Dzwonię więc na Citi Phone i dowiaduję się, że nie ma takiej możliwości. Średnio mi się to podoba.. Czyli jeśli kilku dryblasów mnie przydyba i wyciągną odemnie PIN to wyczyszczą mi kartę z całego dostępnego limitu? I oczywiście żadne ubezpieczenie tego nie obejmie ponieważ to transakcja z użyciem ujawnionego PINu?

-- pozdrawiam,
 Kranu

to może mają chociaż pin  "alarmowy" którego wprowadzenie "wypłaca" stówke i wzywa straż ogniową ?
że tego jeszcze nikt nie opantentował...

george

KK Citi - jak zablokowac wyplate z bankomatu?