KK Citi - jedna pozytywna zmiana

Data: 2010-04-14 14:29:34
Autor: Jacek Osiecki
KK Citi - jedna pozytywna zmiana
Witam,

Nie wiem czy to przypadek, ale po raz pierwszy widzę by Citi mi zaksięgowało
wpłatę na KK w tym samym dniu w którym pu¶ciłem przelew na jej konto.
Przelew poszedł drugim elixirem - AFAIR już bywało że puszczałem jeszcze
drugim elixirem a i tak pieni±dze były dostępne na KK dopiero po północy.

Czyżby ten ficzer się pojawił razem z pokazywaniem blokad on-line? Bo to też
bardzo ładnie działa, w zasadzie parę sekund po pacnięciu transakcji blokada
już była widoczna w systemie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-14 21:45:49
Autor: RobertS
[...]

spłacałe¶ kk z konta w Citi czy z innego banku?

RobertS

Data: 2010-04-15 07:25:13
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 14 Apr 2010 21:45:49 +0200, RobertS napisał(a):
[...]

Z konta Citi zawsze była od razu widoczna. A ja spłacam z innego...
Czyli faktycznie - tak jak pisze Filip, to działa od czasu wprowadzenia
podgl±du blokad. Miło :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-14 23:46:00
Autor: filip lach
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Tak jest od jaki¶ 3 miesięcy. Księgowane nadal jest dnia następnego, ale spłata po przyj¶ciu sesj± ELIXIRu natychmiast jest widoczna w... "blokadach" jako merchant "spłata". I od razu zwiększa kwotę ¶rodków dostępnych.

Data: 2010-04-15 12:00:55
Autor: xbartx
KK Citi - jedna pozytywna zmiana
Dnia Wed, 14 Apr 2010 23:46:00 +0200, filip lach napisał(a):

Tak jest od jakiś 3 miesięcy. Księgowane nadal jest dnia następnego, ale
spłata po przyjściu sesją ELIXIRu natychmiast jest widoczna w...
"blokadach" jako merchant "spłata". I od razu zwiększa kwotę środków
dostępnych.

No to Citi mocno wysforowało się przed Polbank, bo tam spłata z własnego konta w Polbanku własnej karty jest dopiero widoczna po nocnych egzorcyzmach ;)

--
xbartx

KK Citi - jedna pozytywna zmiana