KK Citi, nie rozumiem zapisu w TOiP.

Data: 2010-10-07 00:52:12
Autor: kashmiri
KK Citi, nie rozumiem zapisu w TOiP.
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> dared to write:
Wszedłem na TOiP KK CitiBank.

http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/karty/tabele_toip.pdf?
prID=10003014

Nie rozumiem sformułowania w przypisach na dole strony:

"Bank pobiera opłatę w wysokości 70 zł za udzielenie informacji o
Kliencie  (o wszystkich lub wybranych produktach posiadanych przez
Klienta w Banku)  stanowiącej tajemnicę bankową. Opłata jest pobierana i
rozliczana między  bankami zasporządzenie i przekazanie informacji
uprawnionym podmiotom na  podst. art. 110 Prawa bankowego, z wyłączeniem
podmiotów wymienionych w art.  110 pkt 1) - 7) Prawa bankowego."

Zadzwoniłem na infolinię i tam interfejs białkowy poinformował mnie, że
bank  pobierze opłatę po jakimkolwiek zapytaniu dowolnego banku o
posiadane przeze  mnie produkty w Citi.

Coś ta blujajnistka chyba niezbyt kompetentna. Z jej odpowiedzi wynika po prostu, że bank moze sobie pobrać 70 zeta, bo jakiś inny bank nawet bez mojej inicjatywy zadał pytanie Citibankowi. Przeciez to niemożliwe. Kogo
oni  tam sadzają, na tych infoliniach?

Czy ktoś  na grupie wyjaśni o co chodzi z tym zapisem w TOiP?

Spotkałem się, że przy zawieraniu niektórych transakcji handlowych na odległość zamawiający jest proszony przez sprzedawcę o przesłanie papierowego "potwierdzenia wiarygodności finansowej" wystawionego przez jego bank. Moim zdaniem o to chodzi.

k.

KK Citi, nie rozumiem zapisu w TOiP.