KK Citi - odmowa

Data: 2011-03-17 11:10:09
Autor: Piotr Gałka
KK Citi - odmowa

Użytkownik "Mateusz" <lists@softmaster.pl> napisał w wiadomości news:ilsirh$a7m$1news.onet.pl...
Witam,

Nie miał bym żalu gdyby napisali, że "nie możemy przyznać karty
bo to i to...", ale po odpowiedzi "nie bo nie" czuje się jak kopnięty w
dup**. W każdym razie moja noga/kasa nie zagości długo w Citi...

-- -- -
Nie wiedziałem, że KK może mi się do czegoś przydać do czasu, gdy nie udało mi się wejść do EtapHotelu, gdy mBank miał akurat planowaną przerwę, o której wracając z nart nie wiedziałem. Tam uzyskałem informację, że gdybym miał KK to nawet przy braku potwierdzeń z banku dało by się ją inaczej potwierdzić i problemu by nie było.
Przejrzałem oferty KK i wyszło mi, że Polbankowa ze zwrotem 1% mi pasuje.
A Polabnk powiedział "Nie bo nie." mimo, że miałem u nich na kontach kilka razy wyższą kwotę od wnioskowanego limitu.
Potem dzwonili proponując kredyt bezpieczny to zapytałem o KK zamiast kredytu - problemu nie było, ale po paru dniach odpowiedź "Nie bo nie."
Potem zadzwonili, że jestem na specjalnej liście i mogę bez papierów i od ręki dostać KK jak tylko się zjawię. Po 8 miesiącach miałem okazję się zjawić - zamykałem konta w związku z wprowadzeniem 'miszczoskiego' no to pytam o KK - do trzech razy sztuka - i po kilku dniach "Nie bo nie."
Ja to rozumiem tak: skoro ja liczę, że na 1% zarobię to ktoś musi stracić - gdybym był analitykiem może też by mi wyszło: "Nie." ;-)

Uczucie "jak kopnięty w dup*** " występuje tylko za pierwszym razem, za drugim obojętność, a za trzecim rozbawienie.
Może dla tego rozbawienia warto sobie poskładać w wolnej chwili masę wniosków ;-). To może być rodzaj hobby.

P.G.

Data: 2011-03-17 14:26:08
Autor: Borys Pogore³o
KK Citi - odmowa
Dnia Thu, 17 Mar 2011 11:10:09 +0100, Piotr Ga³ka napisa³(a):

Mo¿e dla tego rozbawienia warto sobie posk³adaæ w wolnej chwili masê wniosków ;-). To mo¿e byæ rodzaj hobby.

 Z drugiej strony podejrzanie du¿a liczba zapytañ w BIK mo¿e byæ ryzykowna,
je¶li planujemy jaki¶ wiêkszy kredyt. Trafisz na analityka pokroju tego w
Polbanku, spojrzy na historiê w BIK i te¿ mu wyjdzie "nie bo nie".

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

KK Citi - odmowa