KK Citi - odmowa

Data: 2011-03-18 22:04:08
Autor: osa
KK Citi - odmowa
W dniu 2011-03-17 10:04, Mateusz pisze:

Wniosek i umowa ze względu na błędy trochę się telepał i wczoraj
przyszedł list - ODMOWA.

A czy wnioski składane w oddziale również się telepią? Czy decyzja jest od razu i wychodzimy z podpisaną umową?

Data: 2011-03-18 21:11:05
Autor: Wemif
KK Citi - odmowa
osa <osachorzow@news.onet.pl> wrote:

A czy wnioski składane w oddziale również się telepi±? Czy decyzja jest od razu i wychodzimy z podpisan± umow±?

Jesli nic sie nie zmienilo, to oddzialy nic nie moga same, tylko wysylaja
wniosek i zalaczniki, tak samo jakbys robil przez kuriera - przynajmniej tak
bylo kilka lat temu w moim przypadku.

a.

Data: 2011-03-18 22:16:16
Autor: wiatrak
KK Citi - odmowa

Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości news:im0hc3$qvm$2news.onet.pl...

A czy wnioski składane w oddziale również się telepią? Czy decyzja jest od razu i wychodzimy z podpisaną umową?

Jak chciaĹ‚em wnioskować o kartÄ™ JubileuszowÄ… ( na zawsze bezpĹ‚atnÄ…)  w oddziale, to poinformowali mnie, ĹĽe o tÄ… kartÄ™ wnioskować w oddziale nie moĹĽna.  Po prostu "niedasie". Czy tak jest do tej pory, nie wiem.

wiatrak

Data: 2011-03-19 07:16:53
Autor: brum
KK Citi - odmowa
A czy wnioski składane w oddziale również się telepi±? Czy decyzja jest od razu i wychodzimy z podpisan± umow±?

decyzja nie jest podejmowana w oddziale
istnieje natomiast procedura, ktora pozwala na uzyskanie karty "w kwadrans", a praktycznie w 30-40 minut
pracownik wypelnia wniosek, wysyla do weryfikacji, jesli jest pozytywna, to w oddziale tlocza karte (wylacznie bez zdjecia)
trzeba zaznaczyc chec skorzystania z tej sciezki, w przeciwnym wypadku wniosek zostanie sporzadzony recznie i wyslany do kolejki

Data: 2011-03-19 01:53:02
Autor: MK
KK Citi - odmowa
On 19 Mar, 07:16, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote:
> [...]

trzeba zaznaczyc chec skorzystania z tej sciezki, w przeciwnym wypadku
wniosek zostanie sporzadzony recznie i wyslany do kolejki

Zalezy jaka karta. Ja w ciagu ok 45 minut wyszedlem z oddzialu z KK ze
zdjeciem. Karta co-brandowa z ZTM, wiec na karcie nie ma podpisu i
chyba tu jest pies pogrzebany :).

MK

Data: 2011-03-19 10:28:05
Autor: darnok
KK Citi - odmowa
On 2011-03-19 09:53, MK wrote:
[...]

Jak nie ma - jak jest.
Mam ta KK ZTM i podpis jest, ale wyglada jak nadrukowany na plastiku - a nie jest czescia karty jak zdjecie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-03-19 03:17:03
Autor: MK
KK Citi - odmowa
On 19 Mar, 10:28, darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch>
wrote:

Jak nie ma - jak jest.
Mam ta KK ZTM i podpis jest, ale wyglada jak nadrukowany na plastiku - a
nie jest czescia karty jak zdjecie.

I taka karte dostales w oddziale? Moze jest jakas roznica miedzy
kartami wydawanymi w oddziale, a kartami wydawanymi centralnie? Ja w
kazdym razie mam karte ztm ze zdjeciem i bez podpisu na awersie, na
rewersie podpis jest, bo sam sobie podpisalem :).

MK

Data: 2011-03-19 11:24:30
Autor: darnok
KK Citi - odmowa
wrote:

[...]

nie, wydana centralnie - zamowienie telefoniczne. wzor podpisu zlozony na jakims swistku w oddziale.