KK Citi - przyznanie nowszej wersji Smartfona Samsung

Data: 2016-08-10 15:09:32
Autor: WAM
KK Citi - przyznanie nowszej wersji Smartfona Samsung
W marcu podpisałem umowę na kk simplicity a w okresie
kwiecień-czerwiec spełniłem warunki do nagrody Samsung Galaxy S1 dual
sim. Do 10 lipca powinno być info na mailu o przyznaniu nagrody (nie
dostałem). W ciągu kolejnych 30 dni od daty wysłania maila powinni
dosłać nagrodę. Reklamacja telefoniczna w lipcu na brak maila z informacją o wygranej
- natychmiastowa odpowiedź że nagroda jest przyznana i będzie
przysłana w ciągu kilku dni. Nie otrzymałem do dziś.

Złożyłem 2 dni temu kolejną reklamację w ST na brak dosłania nagrody a
dziś dostałem mailing (nie jest to odpowiedź na moją reklamację):

*
Przepraszamy za opóźnienia w dostawie urządzenia.
Niestety smartfony Samsung Galaxy J1 nie są już produkowane.

Mając na uwadze Państwa zadowolenie i wydłużony czas oczekiwania,
dostarczymy Państwu w ramach rekompensaty wyższy model - Samsung
Galaxy J3.

Szczegółowe informacje na temat nowego modelu znajdują się tutaj. Nagrodę dostarczymy najpóźniej do 22/08/2016.
*

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

KK Citi - przyznanie nowszej wersji Smartfona Samsung