Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   KK Citi- wyciagi na email nie przychodza

KK Citi- wyciagi na email nie przychodza

Data: 2009-09-09 23:52:43
Autor: Michal
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Witajcie

Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200% zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest dostępny w Citibank Online.
W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.

W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste (żeby nie było, że bujam):

EDYTUJ PROFIL
Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:


Podstawowy adres e-mail: dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Alternatywny adres e-mail:
Domyślny adres e-mail : dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Załącz wyciąg online
do e-maila powiadamiającego:
Tak

Zgoda na otrzymywanie
materiałów marketingowych :
Tak

A oto radosny email:

Drogi Kliencie,

milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.

Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.

Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas uzywajac opcji  Wiadomosci  w Citibank Online. Dla pelnego bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.

W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe. Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta, zachecamy do otworzenia zalacznikow.

Serdecznie pozdrawiamy,
Dzial Obslugi Klienta


Żadnych załączników.

Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe: wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.


Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem to mi niepotrzebny.

Macie jakieś uwagi i sugestie?

--
Michał

Data: 2009-09-10 00:35:51
Autor: krzysztofsf
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Michal pisze:
Witajcie

Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200% zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest dostępny w Citibank Online.
W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.

W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste (żeby nie było, że bujam):

EDYTUJ PROFIL
Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:

    Podstawowy adres e-mail:     dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Alternatywny adres e-mail:    Domyślny adres e-mail :     dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Załącz wyciąg online
do e-maila powiadamiającego:    Tak

Zgoda na otrzymywanie
materiałów marketingowych :    Tak

A oto radosny email:

Drogi Kliencie,

milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.

Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.

Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas uzywajac opcji  Wiadomosci  w Citibank Online. Dla pelnego bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.

W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe. Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta, zachecamy do otworzenia zalacznikow.

Serdecznie pozdrawiamy,
Dzial Obslugi Klienta


Żadnych załączników.

Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe: wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.


Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem to mi niepotrzebny.

Macie jakieś uwagi i sugestie?


Ja nawet emaila powiadamiajacego nigdy nie dostalem.
Rowniez ogladam wyciag juz w systemie dzien czy dwa po wygenerowaniu.

Data: 2009-09-10 07:42:07
Autor: MK
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Użytkownik "Michal" <michal@nospam.org> napisał w wiadomości news:h8987l$j1q$1atlantis.news.neostrada.pl...

Podstawowy adres e-mail: dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Alternatywny adres e-mail:
Domyślny adres e-mail : dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Załącz wyciąg online
do e-maila powiadamiającego:
Tak

A haslo do wyciagu zdefiniowane?

MK

Data: 2009-09-09 23:10:22
Autor: krzysztofsf@wp.pl
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
On 10 Wrz, 07:42, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Michal" <mic...@nospam.org> napisał w wiadomościnews:h8987l$j1q$1atlantis.news.neostrada.pl...

Podstawowy adres e-mail: dobry.em...@bo.powiadomienie.dochodzi
Alternatywny adres e-mail:
Domyślny adres e-mail : dobry.em...@bo.powiadomienie.dochodzi
Załącz wyciąg online
do e-maila powiadamiającego:
Tak

A haslo do wyciagu zdefiniowane?


U mnie podefiniowane i to nawet 2-krotnie.
bo juz raz usunalem mailowe i po przyjsciu wyciagu papierowego
zalozylem ponownie.

Reklamy od nich dochodza, zyczenia swiateczne...tylko wyciagi nie.

Data: 2009-09-10 09:54:51
Autor: Roman Stopa
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Dnia Wed, 09 Sep 2009 23:52:43 +0200, Michal napisał(a):

Macie jakieś uwagi i sugestie?

Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy pdf
nie przychodzi. Ciekawe.
Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy...

--
RS

Data: 2009-09-10 22:05:50
Autor: kranu
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Michal pisze:
Witajcie

Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200% zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest dostępny w Citibank Online.
[...]
Macie jakieś uwagi i sugestie?

Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyciągu chociaż mam ustawione żeby był on w załączniku.

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-09-10 22:23:25
Autor: Michal
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
kranu pisze:
Michal pisze:
Witajcie

Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200% zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest dostępny w Citibank Online.
[...]
Macie jakieś uwagi i sugestie?

Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyciągu chociaż mam ustawione żeby był on w załączniku.



To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogoś technicznego i prześlę mu referencję do naszego wątku + udokumentuję swój przypadek.

Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonałości systemu Citibank Online- kolejny problem, niestety.

--
Michał

Data: 2009-09-11 06:55:41
Autor: xbartx
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:23:25 +0200, Michal napisał(a):

To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to
konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogoś
technicznego i prześlę mu referencję do naszego wątku + udokumentuję
swĂłj przypadek.

Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonałości systemu Citibank
Online- kolejny problem, niestety.

Znajomy potrzebował wyciąg do przeniesienia karty. Zrobił jedną transakcję, ale na email nic nie przyszło (miał chyba rozliczenie 4 dnia miesiąca). Przez www zamówił wyciąg papierowy, ale mu odpisywali, że za darmo można tylko do 3 m-c zamówić a powyżej płatne to jest 20pln, czyli tak jakby system nie widział ostatniej transakcji i wyciągu (od kilku miesięcy miał zerowe wyciągi z powodu nie używania karty). Zadzwonił na partyline i zamówił wyciąg papierowy, za ostatni miesiąc. Jakoś wczoraj mi to mówił i właśnie wczoraj też dostał wyciąg na email.


--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

KK Citi- wyciagi na email nie przychodza

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona