Data: 2009-09-09 23:52:43 | |
Autor: Michal | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Witajcie
Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200% zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest dostępny w Citibank Online. W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email. W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste (żeby nie było, że bujam): EDYTUJ PROFIL Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie: Podstawowy adres e-mail: dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi Alternatywny adres e-mail: Domyślny adres e-mail : dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi Załącz wyciąg online do e-maila powiadamiającego: Tak Zgoda na otrzymywanie materiałów marketingowych : Tak A oto radosny email: Drogi Kliencie, milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'. Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone. Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej. W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe. Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta, zachecamy do otworzenia zalacznikow. Serdecznie pozdrawiamy, Dzial Obslugi Klienta Żadnych załączników. Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online. Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe: wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję. Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem to mi niepotrzebny. Macie jakieś uwagi i sugestie? -- Michał |
|
Data: 2009-09-10 00:35:51 | |
Autor: krzysztofsf | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Michal pisze:
Witajcie Ja nawet emaila powiadamiajacego nigdy nie dostalem. Rowniez ogladam wyciag juz w systemie dzien czy dwa po wygenerowaniu. |
|
Data: 2009-09-10 07:42:07 | |
Autor: MK | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Użytkownik "Michal" <michal@nospam.org> napisał w wiadomości news:h8987l$j1q$1atlantis.news.neostrada.pl...
Podstawowy adres e-mail: dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi Alternatywny adres e-mail: Domyślny adres e-mail : dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi Załącz wyciąg online do e-maila powiadamiającego: Tak A haslo do wyciagu zdefiniowane? MK |
|
Data: 2009-09-09 23:10:22 | |
Autor: krzysztofsf@wp.pl | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
On 10 Wrz, 07:42, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Michal" <mic...@nospam.org> napisał w wiadomościnews:h8987l$j1q$1atlantis.news.neostrada.pl... U mnie podefiniowane i to nawet 2-krotnie. bo juz raz usunalem mailowe i po przyjsciu wyciagu papierowego zalozylem ponownie. Reklamy od nich dochodza, zyczenia swiateczne...tylko wyciagi nie. |
|
Data: 2009-09-10 09:54:51 | |
Autor: Roman Stopa | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Dnia Wed, 09 Sep 2009 23:52:43 +0200, Michal napisał(a):
Macie jakieś uwagi i sugestie? Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy pdf nie przychodzi. Ciekawe. Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy... -- RS |
|
Data: 2009-09-10 22:05:50 | |
Autor: kranu | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Michal pisze:
Witajcie Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyciągu chociaż mam ustawione żeby był on w załączniku. -- pozdrawiam, Kranu |
|
Data: 2009-09-10 22:23:25 | |
Autor: Michal | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
kranu pisze:
Michal pisze: To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogoś technicznego i prześlę mu referencję do naszego wątku + udokumentuję swój przypadek. Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonałości systemu Citibank Online- kolejny problem, niestety. -- Michał |
|
Data: 2009-09-11 06:55:41 | |
Autor: xbartx | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:23:25 +0200, Michal napisaĹ(a):
To jak widaÄ grubsza sprawa. Jak za miesiÄ c nie zacznie dziaĹaÄ to Znajomy potrzebowaĹ wyciÄ g do przeniesienia karty. ZrobiĹ jednÄ transakcjÄ, ale na email nic nie przyszĹo (miaĹ chyba rozliczenie 4 dnia miesiÄ ca). Przez www zamĂłwiĹ wyciÄ g papierowy, ale mu odpisywali, Ĺźe za darmo moĹźna tylko do 3 m-c zamĂłwiÄ a powyĹźej pĹatne to jest 20pln, czyli tak jakby system nie widziaĹ ostatniej transakcji i wyciÄ gu (od kilku miesiÄcy miaĹ zerowe wyciÄ gi z powodu nie uĹźywania karty). ZadzwoniĹ na partyline i zamĂłwiĹ wyciÄ g papierowy, za ostatni miesiÄ c. JakoĹ wczoraj mi to mĂłwiĹ i wĹaĹnie wczoraj teĹź dostaĹ wyciÄ g na email. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|