Michal pisze:
Witajcie
Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200% zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest dostępny w Citibank Online.
W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.
W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste (żeby nie było, że bujam):
EDYTUJ PROFIL
Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:
Podstawowy adres e-mail: dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Alternatywny adres e-mail: Domyślny adres e-mail : dobry.email@bo.powiadomienie.dochodzi
Załącz wyciąg online
do e-maila powiadamiającego: Tak
Zgoda na otrzymywanie
materiałów marketingowych : Tak
A oto radosny email:
Drogi Kliencie,
milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.
Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.
Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.
W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe. Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta, zachecamy do otworzenia zalacznikow.
Serdecznie pozdrawiamy,
Dzial Obslugi Klienta
Żadnych załączników.
Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe: wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem to mi niepotrzebny.
Macie jakieś uwagi i sugestie?
Ja nawet emaila powiadamiajacego nigdy nie dostalem.
Rowniez ogladam wyciag juz w systemie dzien czy dwa po wygenerowaniu.
|