Data: 2009-09-10 22:05:50 | |
Autor: kranu | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Michal pisze:
Witajcie Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyci±gu chociaż mam ustawione żeby był on w zał±czniku. -- pozdrawiam, Kranu |
|
Data: 2009-09-10 22:23:25 | |
Autor: Michal | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
kranu pisze:
Michal pisze: To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesi±c nie zacznie działać to konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogo¶ technicznego i prze¶lę mu referencję do naszego w±tku + udokumentuję swój przypadek. Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonało¶ci systemu Citibank Online- kolejny problem, niestety. -- Michał |
|
Data: 2009-09-11 06:55:41 | |
Autor: xbartx | |
KK Citi- wyciagi na email nie przychodza | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:23:25 +0200, Michal napisał(a):
To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to Znajomy potrzebował wyciąg do przeniesienia karty. Zrobił jedną transakcję, ale na email nic nie przyszło (miał chyba rozliczenie 4 dnia miesiąca). Przez www zamówił wyciąg papierowy, ale mu odpisywali, że za darmo można tylko do 3 m-c zamówić a powyżej płatne to jest 20pln, czyli tak jakby system nie widział ostatniej transakcji i wyciągu (od kilku miesięcy miał zerowe wyciągi z powodu nie używania karty). Zadzwonił na partyline i zamówił wyciąg papierowy, za ostatni miesiąc. Jakoś wczoraj mi to mówił i właśnie wczoraj też dostał wyciąg na email. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|