KK Citibank - Mastercard czy Visa?

Data: 2010-08-03 12:30:10
Autor: Czabu
KK Citibank - Mastercard czy Visa?
Witam,

chcę złożyć wniosek o KK główną Citibanku (na razie używam ich dodatkowej, ale chcę z niej zrezygnować).
KK jako produkt mi odpowiada, nie wiem tylko czy wybrać Mastercard czy Visę.
Za "chwilę" odbiorę KK Polbank Era - Mastercard. Czy jest sens wzięcia Visy w Citi, czy nie ma różnicy i też brać Mastercarda (od kilkunastu lat nie miałem z nim problemów)?
Z tego co wyczytałem w cennikach, Citi identycznie przelicza zagraniczne płatności dla obu operatorów.
Jedyną różnicą jest opłata roczna, która w przypadku Visy jest o 10zł niższa. Na razie to nie jest istotne, bo obecnie wydają kartę bez opłat na dwa lata, a potem się zobaczy, pewnie wynegocjuję zwolnienie (mam zamiar jej używać, więc nie powinno być problemu).

Pytanie do praktykow: czy warto mieć karty wydane przez różnych operatorów płatności?

Pozdrawiam
Czabu

P.S. Nie jestem podatny na reklamy, Mastercard "nie jest dla mnie cieplejszy w uczuciach" ;-)

Data: 2010-08-03 11:34:52
Autor: Jacek Osiecki
KK Citibank - Mastercard czy Visa?
Dnia Tue, 3 Aug 2010 12:30:10 +0200, Czabu napisał(a):
[...]
[...]

Czysto teoretycznie - może się zdarzyć sytuacja że znajdziesz sklep
akceptujący Visa, a nie MC :) A czy możliwe jest by padły Visy a nie padły MC? Jakoś nie bardzo sądzę... ale i tak brałbym visę - chuchając na zimne.

P.S. Nie jestem podatny na reklamy, Mastercard "nie jest dla mnie cieplejszy w uczuciach" ;-)

Visa w Citi ma programy partnerskie - Visa LOT do Miles&More, Visa BP/payback,
Visa Elle... z MC nie dostaniesz nic :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-08-03 19:05:49
Autor: Rafał
W dniu 2010-08-03 13:34, Jacek Osiecki pisze:
A czy możliwe jest by padły Visy a nie padły MC?

Jak najbardziej możliwe. Zdarzyło się ostatnio Visie 2 razy w ciągu roku.

--
Raf

Data: 2010-08-03 22:05:28
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Rafał" <adres@moj.invalid> napisał w wiadomości news:4c584c6c$0$19176$65785112news.neostrada.pl...
A czy możliwe jest by padły Visy a nie padły MC?

Jak najbardziej możliwe. Zdarzyło się ostatnio Visie 2 razy w ciągu roku.

Wszem i wobec wiadomo, że V*** reprezentuje o wiele większy poziom padaki
niż MC.
Do padów z brakiem autoryzacji można jeszcze doliczyć pady polegające na
wyczyszczeniu sald kont klientów, poprzez kilkukrotne obciążenie za tą samą
operację wypłaty z bankomatu.
Ale organizacja ta już tak "wyćwiczyła" banki, że teraz chyba wszystkie
rozsądne mają filtry na dane otrzymywane od tej organizacji i testują je na
wypadek ponownego wystąpienia takich okoliczności...

Data: 2010-08-04 06:34:26
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 03 Aug 2010 19:05:49 +0200, Rafał napisał(a):

A czy możliwe jest by padły Visy a nie padły MC?

Jak najbardziej możliwe. Zdarzyło się ostatnio Visie 2 razy w ciągu
roku.

Przy czym było to przeszło rok temu.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-08-04 23:23:52
Autor: Rafał
W dniu 2010-08-04 08:34, Olgierd pisze:
Przy czym było to przeszło rok temu.

Powódź też nie jest co roku, ale to nie znaczy, że nie należy się ubezpieczać :)

--
Raf

Data: 2010-08-05 00:16:56
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Rafał pisze:

Przy czym było to przeszło rok temu.

Powódź też nie jest co roku, ale to nie znaczy, że nie należy się
ubezpieczać :)

No ale dlaczego co roku? Nie lepiej tylko w tych latach, gdy jest powĂłdĹş? :-))))

--
MiCHA

KK Citibank - Mastercard czy Visa?