KK Citibank Plus - etapy przyznania

Data: 2009-06-12 01:12:03
Autor: tkd
KK Citibank Plus - etapy przyznania
Witam!

Ktoś przechodził etap przyznania karty citibank plus?

Chodzi mi o to, czy jeżeli posiadam u nich konto osobiste to też muszę
się umawiać z agentem?
Czy po prostu sobie zweryfikują i albo przyślą kartę z umową, albo też
nie?

Generalnie nie mam czasu na tego typu spotkania i umawiania - o wiele
latwiej byloby mi w wolnej chwili podjechac do oddzialu - jest taka
mozliwosc?

Co trzeba generalnie im przedstawic? Karte z numerem 5plus?
Zaswiadczenie o zarobkach czy tylko oswiadczenie?

Ogolnie jak ktos moglby opisac jakie sa etapy przyznawania takiej
karty i ile czasu to pochlania (nawet nie chodzi mi o oczekiwanie na
sama karte, tylko o formalnosci np. ile wizyt w banku/spotkan jest
potrzebnych itp.)

KK Citibank Plus - etapy przyznania