KK City Simplicity

Data: 2020-07-26 08:58:54
Autor: SERG
KK City Simplicity
W najbliższym czasie w okolicach września szykują mi się większe zakupy i chciałbym wykorzystać do nich od kilku miesięcy nieużywaną KK.
Czy ktoś ostatnio przy probie zamknięcia karty Simplicity dostał jakąś ofertę utrzymaniową?
Czy w dobie ogólnej biedy ofertowej banków Citi próbuje jeszcze podtrzymywać przed zamknięciem karty?
Jeśli tak to na jaki moneyback można u nich liczyć?

Data: 2020-07-26 12:31:05
Autor: mmk
KK City Simplicity
Mnie ostatnio (jakieś 3 tygodnie temu) zaproponowali 10% moneybacku, maks. 100 zł, za rezygnację z zamknięcia Citi Simplicity. Nie zdziwiłem się, bo... to już piąta próba zamknięcia KK Citi Banku. Mam dwie karty, Simplicity i Platinum, i już od dłuższego czasu próbuję obie zamknąć. No, ale skoro wciskają mi wciąż pieniądze, żebym tego nie robił, to czemu nie brać. 400 zł już dali, kolejna stówka w drodze.

Data: 2020-07-27 12:34:53
Autor: Robert_DF
KK City Simplicity
W dniu 26.07.2020 o 21:31, mmk pisze:
[...]

100 zł, d**py nie urywa, ale to zawsze coś

poza tym np. Twisto daje do ~5% jak się kupuje/płaci w określonych miejscach, może się bardziej opłaca?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-07-27 15:12:49
Autor: SERG
KK City Simplicity
W dniu 2020-07-26 o 21:31, mmk pisze:
[...]

Zatem będę próbował zamknąć. Jak nic nie dadzą to bez żalu przerzucę się na KK Mille, a u nich będzie -1 klient :)

Data: 2020-07-27 15:52:13
Autor: Robert_DF
KK City Simplicity
W dniu 27.07.2020 o 15:12, SERG pisze:

Zatem będę próbował zamknąć. Jak nic nie dadzą to bez żalu przerzucę się na KK Mille, a u nich będzie -1 klient :)

jak kK w Mille to weź golda, masz ASS gratis za granicą (wystarczy wykonać jedną transakcję)

Data: 2020-08-08 08:35:57
Autor: mmk
KK City Simplicity
niedziela, 26 lipca 2020 o 21:31:07 UTC+2 mmk napisał(a):
[...]

I kolejna stówka w drodze, tym razem za rezygnację z zamknięcia Citi Platinum. Warunki moneybacku takie same jak dotąd - 10%, maks.. 100 zł.

Data: 2020-08-08 13:30:45
Autor: Dawid Rutkowski
KK City Simplicity
W dniu sobota, 8 sierpnia 2020 17:35:59 UTC+2 użytkownik mmk napisał:
> [...]

I kolejna stówka w drodze, tym razem za rezygnację z zamknięcia Citi Platinum. Warunki moneybacku takie same jak dotąd - 10%, maks. 100 zł.

No to twardy być musiałeś, ja próbowałem na zamknięcie platyny stówkę wyłudzić, ale bałem się, że naprawdę mi ją zamkną, więc jak zadzwonili to odwołałem wypowiedzenie... ;>

A jak często robisz te akcje?
Jak żona zamykała simplicity to najpierw zaproponowali stówkę - wypłata po 3 miesiącach - ale jak od razu po wypłacie złoźyła kolejne wypowiedzenie, to dali się naciągnąć już tylko na 50zł - zaś po kolejnych 3 miesiącach dalszych propozycji nie było.
Pytam, bo może da się jeszcze podoić mc-moto-bp - póki co telefon i stówka, a karta darmowa, więc można poczekać, a na kolejne promo przez dłuższy czas pewnie nie ma co liczyć.

Data: 2020-08-09 01:48:54
Autor: mmk
KK City Simplicity
sobota, 8 sierpnia 2020 o 22:30:47 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
[...]

Do tej pory (6-krotnie) proponowali moneyback za transakcje za okres ok. 4 miesięcy. W tym ostatnim przypadku - transakcje do końca listopada, wypłata ma być najpóźniej 15 grudnia. Oczywiście to nie są jakieś kokosy, ale ja naprawdę ich kart już nie potrzebuję, wiec jak kolejny raz już mnie nie będą zatrzymywać, to płakać nie będę ;-)

Ale przyznaję, że zupełnie rozumiem ich polityki. Zwłaszcza, że mam dwie ich karty, a każdą z nich wydaję tylko 1000 zł na te 4 miesiące (żeby 10% dało stówkę). Oczywiście spłata całości zadłużenia w grace period.

Data: 2020-08-10 03:40:14
Autor: Dawid Rutkowski
KK City Simplicity
W dniu niedziela, 9 sierpnia 2020 10:48:55 UTC+2 użytkownik mmk napisał:
> [...]

Ale przyznaję, że zupełnie rozumiem ich polityki. Zwłaszcza, że mam dwie ich karty, a każdą z nich wydaję tylko 1000 zł na te 4 miesiące (żeby 10% dało stówkę). Oczywiście spłata całości zadłużenia w grace period.

Ja też nie rozumiem, ale skorzystać warto ;>

Hmmm, może zrobiłem błąd, bo niedawno dzwonili z propozycją simplicity, a to już była ostatnia chwila, żeby była darmowa. Potem mógłbym sobie jeszcze dobrać mc-moto-bp i miałbym dwie darmowe kredytówki do "zamykania" (bo platyny zamykać nie chcę, szkoda mi jej "dożywotniej" bezpłatności).

Bo pytałem, jak często próbujesz zamknąć - wiem bowiem, że minimalny "okres" to ok. 5 miesięcy (najpierw trzeba złożyć wypowiedzenie, dzwonią zwykle na koniec tego miesięcznego okresu, potem trwają 3 miesiące, podczas których należy wydać 1k i potem jeszcze ok. miesiąca oczekiwania na wypłatę stówki - i dopiero można znów składać wypowiedzenie) - dlatego, że jak żona robiła tą zabawę z maksymalną częstotliwością, to raz dostała stówkę, drugi raz 50zł, a za trzecim razem już bez propozycji kartę jej zamknęli.
Więc może jeszcze trochę odczekujesz po wypłacie stówki?
Albo działa "magia" (czyli pewnie jakiś bug/niedoróbka w systemie citka) dwóch kredytówek zamykanych z przesunięciem fazowym - np. że przyznanie moneybacku na karcie A, np. dwa miesiące po przyznaniu moneybacku na karcie B, "resetuje historię" ofert działu utrzymania dla karty B - i przy następnej próbie zamknięcia znów im wyskakuje, że można dać ofertę na 100zł ;>

Data: 2020-08-11 07:04:09
Autor: J.F.
KK City Simplicity
Dnia Sun, 9 Aug 2020 01:48:54 -0700 (PDT), mmk napisał(a):
[...]

Czyli to jest "10%, nie wiecej niz 100zl" ?
No, to sa pieniadze, ktore bank moze doplacic.

Ale tak co pol roku ? Jakis kiepski system maja, albo Ty masz dobry
status :-)

J.

Data: 2020-08-09 00:56:23
Autor: J.F.
KK City Simplicity
Użytkownik "mmk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:365426e5-83f8-4b06-a9ac-76aa151f8715n@googlegroups.com...
[...]

A placisz im jakies odsetki ?
bo stowka to drobiazg, ale te 10% ... albo im strasznie  na KK zalezy, albo bardzo Cie lubia :-)

J.

Data: 2020-08-09 01:53:58
Autor: mmk
KK City Simplicity
niedziela, 9 sierpnia 2020 o 00:56:29 UTC+2 J.F. napisał(a):
A placisz im jakies odsetki ? bo stowka to drobiazg, ale te 10% ... albo im strasznie na KK zalezy, albo bardzo Cie lubia :-) J.

Odsetek im żadnych nie płacę. To oni mi od dłuższego czasu płacą 10% ;-)

Myślę, że pracownicy działu utrzymania klienta chyba mają jakąś premię od każdego zatrzymanego klienta. Więc stąd takie działanie - w mojej ocenie z punktu widzenia banku bezsensowne (w moim przypadku). Liczę się oczywiście z tym, że ta zabawa kiedyś się skończy, ale naprawdę ich kart nie potrzebuję.

KK City Simplicity