KK DB - chwalę :)

Data: 2017-03-23 21:02:54
Autor: WAM
KK DB - chwalę :)
KK DB. Omyłkowo nie spłaciłem całego zadłużenia. Płaciłem "w
pośpiechu" i zamiast spojrzeć w wyciąg PDF zajrzałem w ST. A tam bank
podaje dla zmylenia przeciwnika:
Kwota zadłużenia wymagalnego z poprzedniego cyklu: Kwota zadłużenia *niewymagalnego* z poprzedniego cyklu:
Minimalna kwota spłaty z poprzedniego cyklu: *Pozostało do spłaty* z poprzedniego cyklu: Pozostała do spłaty kwota minimalna z poprzedniego cyklu: I zamiast spłacić "pozostało do spłaty" spłaciłem "zadłużenie
niewymagalne". No i poleciały odsetki :)

Zauważyłem swój błąd dopiero na następnym wyciągu (jak wyczytałem
naliczone odsetki). Złożyłem reklamację przez ST z prośbą o zwrot
odsetek w ramach "dobrej długotrwałej współpracy". Oczywiście
przyznałem że moja wina bo nie spłaciłem całości ale bank mnie zmylił
podając kwotę niewymagalną ;)

Po 3 tygodniach otrzymałem papierową odpowiedź na 1,5 strony, ze
wskazaniem podstawy prawnej naliczenia odsetek (czego nie
kwestionowałem), wskazaniem podstawy faktycznej (wytknięciem mi nie
spłacenia zadłużenia).

No i tak na koniec pisma:

"Posiadacz Karty zobowiązany jest do spłaty zadłużenia w terminach i
kwotach wskazanych w Zestawieniach Transakcji lub pismach Banku
wzywających do uregulowania Zadłużenia, par 5 ust 12 Regulaminu.

Natomiast informacje dotyczące karty kredytowej prezentowane w
systemie db easyNET mają jedynie charakter pomocniczy. Przykro nam, że
nie spełniają one Pana oczekiwań.

Wobec powyższego nie mamy podstaw aby pozytywnie ustosunkować się do
złożonej reklamacji.

Niemniej, mając na uwadze dobro dalszej współpracy, podjęta została
jednorazowa decyzja o anulowaniu odsetek od transakcji bezgotówkowych
naliczonych w dniu..."

A myślałem że takie rzeczy tylko w Citi :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-03-23 21:17:22
Autor: RobertS
KK DB - chwalę :)
W dniu 2017-03-23 o 21:02, WAM pisze:

[...]

nie tylko, w BZWBK też jednorazowo, wyjątkowo anulowali mi odsetki
zamiast końcówkę 73 gr spłaciłem 37 gr i naliczyli mi odsetki od całej kwoty

RobertS

Data: 2017-03-24 02:04:17
Autor: Dawid Rutkowski
KK DB - chwalę :)
Hmm, a jak wyglądał ten pośpiech ze spłatą ?
Zajrzenie w wyciąg PDF to jedno kliknięcie więcej...
Ale może się i tak zdarzyć - pierwszy raz oglądałeś "szczegóły karty" ? Jak widać "długotrwała współpraca" może i tak wyglądać ;>
A na serio to w formularzu "spłać kartę" jest radio button "pozostała kwota do spłaty" i sama się podstawia, nie da się pomylić. Chyba że z innego banku spłacasz.

Data: 2017-03-24 11:18:49
Autor: WAM
KK DB - chwalę :)
On Fri, 24 Mar 2017 02:04:17 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> wrote:

Hmm, a jak wyglądał ten pośpiech ze spłatą ?
Gdzieś na wyjeździe byłem, rzut oka w systemie przez telefon, zamiast
pobierania pdf. Spłata z innego banku tego co się w oko rzuciło.
Zajrzenie w wyciąg PDF to jedno kliknięcie więcej...
w DB? Chyba 2 kliknięcia a może nawet 3 ;)

Ale może się i tak zdarzyć - pierwszy raz oglądałeś "szczegóły karty" ?
Nie. Ale chyba pierwszy raz spłacałem na podstawie tego co tam widać.
A na pewno pierwszy raz dałem się wprowadzić w błąd.

A na serio to w formularzu "spłać kartę" jest radio button "pozostała kwota do spłaty" i sama się podstawia, nie da się pomylić. Chyba że z innego banku spłacasz.
Z innego. W DB mam tylko KK.

WAM

Data: 2017-03-24 06:12:33
Autor: Kris
KK DB - chwalę :)
W dniu czwartek, 23 marca 2017 21:02:55 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

A myślałem że takie rzeczy tylko w Citi :)
Własnie dlatego nie korzystam z kart kredytowych.
Sytuacja jaką opisałeś czy problemy jakie opisują inni niżej dzięki temu sa mi obce.
Zysku wielkich z korzystania z KK tez bym pewnie nie miał przy dzisiejszych stopach kredytowych
KK to wg mnie zabawa dla hobbystów

Data: 2017-03-24 14:29:45
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale to sa tylko drobne problemy, ktore zreszta znikaja gdy masz karte i konto w jednym banku.

A alternatywa:
-mozna miec troche gotowki i sie nie przejmowac stratami ze lezy na koncie, bo faktycznie nie warto tymi groszami,
-ale co bedzie jak Netflix konto wyczysci ? :-)
-mozna miec budzet napiety i podobnie narzekac na debetowki ... albo bankomaty,
-mozna miec niedobor w portfelu i wtedy narzekac na te przerozne kredyty, limity itp :-)

J.

Data: 2017-03-24 06:42:20
Autor: Kris
KK DB - chwalę :)
W dniu piątek, 24 marca 2017 14:30:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

-ale co bedzie jak Netflix konto wyczysci ? :-)

Na jakiej podstawie?

-mozna miec budzet napiety i podobnie narzekac na debetowki ... >albo > bankomaty,
A co tu podobnego.
Wydajesz kasę która już zarobiłeś i już masz. Jak kasy na koncie nie ma to nie zapłacisz i tyle
Przy KK wydajesz pożyczona kasę najczęściej taką którą dopiero co zarobisz
-mozna miec niedobor w portfelu i wtedy narzekac na te przerozne kredyty, limity itp :-)
I pewnie dlatego zdecydowana większość użytkowników KK nie spłąca ich w gp tylko płaci "rate przyjazną" "wpłate minimalna" czy jak to tam bankowe marketoidy nazwą.
Ale i też nie żebym krytykował korzystanie z KK.
Każdy robi co tam lubi
Ja np w sytuacji autora watko w życiu nie pisałbym żadnej reklamacji tylko sprawę przyjął na klatę- zapłaciłem mniej jak się należało, trudno, za gapowe się płaci. Ale żeby uniknąć takich sytuacji nie korzystam z KK i póki co jakoś całkiem mi na tym świecie dobrze.
Żeby nie było- nie jestem zwolennikiem gotówki w portfelu mam przeważnie nie więcej jak 100zł na niespodziewane wydatki typu piwo z kolegą, wszędzie gdzie można kartą płacę. Ale debetówką

Data: 2017-03-24 07:20:14
Autor: Dawid Rutkowski
KK DB - chwalę :)
Hmmm, dziwne jest krytykowanie KK poprzez pryzmat użytkowników, którzy jej źle używają. Chyba że sobie sam nie ufasz i mimo nawyku płacenia kartą boisz się, że z KK możesz "popłynąć" ?

Płacenie debetówką ma sens dopiero od jakiegoś czasu, gdy z powodu ustawowego obniżenia IF banki wprowadziły warunkowe opłaty za debetówki - a debetówka może być też potrzebna do bankomatu.

Z drugiej strony są na rynku darmowe kredytówki - i to rozbija Twoją argumentację.

Zaś KK z dobrym limitem i za darmo może się przydać - np. teraz miałem taką sytuację, że kupowaliśmy meble w ikea przez net - wprowadzili to w końcu.
I pierwsze zamówienie poszło - a następnego dnia sobie przypomnieliśmy, że jeszcze jeden materac trzeba kupić, ale już nie było możliwości dodania go do zamówienia - choć transport dopiero na następny dzień - więc zamówienie odwołaliśmy i złożyliśmy nowe. W nowym - błąd, spostrzeżony dopiero po zapłaceniu. Poprawić się nie da, więc kolejna rezygnacja i następne zamówienie.
W rezultacie w operację zamiast 3015zł zaangażowane 8700zł - masz tyle "na debetówce" ?
A na KK płaci bank, ikea ma 14 dni na zwrot, co przy użytkowaniu dwóch KK z różnymi datami końca okresu, o jakim już tu pisałem, spowoduje, że kwota z tych dwóch anulowanych zamówień wróci sobie na kartę jeszcze przed końcem okresu rozliczeniowego i nie wejdzie na wyciąg.
Stratna trochę - na IF i koszcie zwrotu na kartę - będzie ikea.

Także KK polecam, oczywiście bezpłatną.
Wydawać możesz kasę, którą już zarobiłeś - na osobnym koncie oszczędnościowym (% mały, ale zawsze) trzymasz sumę, którą co miesiąc kartą wydajesz.
Jeśli sobie nie ufasz, bierzesz tylko taki limit, ile masz na tym koncie odłożone. Ale jeśli nie jest tak źle, bierzesz większy limit i w sytuacji większego zakupu masz swobodę - oczywiście na ten zakup kasa też już zarobiona sobie gdzie na koncie leży.
Przy płaceniu debetówką musisz tą kasę trzymać na ROR.
I do tego mieszają się przelewy z transakcjami kartą w historii...

Data: 2017-03-24 08:04:31
Autor: Kris
KK DB - chwalę :)
W dniu piątek, 24 marca 2017 15:20:16 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

I ok. Ale ciągle zostaje mi pilnowanie terminów spłaty, kwot(większość wątku o tym masz),omyłkowo spłacę za mało to albo odsetki albo żebram w banku o anulowanie itp. Przy debetówce te problemy sa mi nie znane. Ale to mój świadomy wybór, inne wybory szanuję.

Przy płaceniu debetówką musisz tą kasę trzymać na ROR.
I nie widzę z tym problemu. Pewnie na koncie oszczędnościowym od tych kilku tysięcy co miesięcznie kartą wydajemy by mi równowartość flaszki rocznie urosła ale kolejny kłopot- pilnować konta oszczędnościowego, czuwać czy jakieś opłaty bank nie wprowadzi itp. Uważam że zysk nie wart fatygi
Mam ciekawsze hobby w życiu

I do tego mieszają się przelewy z transakcjami >kartą w historii...

A to co za problem. Nawet jak raz na jakiś czas w historię zaglądam to jest tam opcja filtruj i można osobno przelewy a osobno transakcje kartą wy filtrować.
Ale przyznam się ze nie bawię się w weryfikowanie slipów z historią płatności. Ew rzut oka na historię konta czy jakiejś podejrzanej płatności tam nie ma. Jak do tej pory wszystkie które wydawały mi się "podejrzane"(ze względu na kwotę czy nieznana mi nazwę sklepu) to były zakupy mojej żony;)  Z bankomatów z reguły potwierdzeń wypłat nie biorę a i w sklepach często zostawiam czy wyrzucam przy wyjściu. Ew jakieś większe zakupy czy jak jakaś rzecz objęta gwarancją to paragon ze slipem spinam i odkładam.
Co do rachunków typu prąd, woda, telefony, telewizja, internet itp to od dłuższego czasu korzystam z bm.pl i tam mam jakby co całą historię "stałych" moich opłat
I tak jakoś sobie żyję.

Data: 2017-03-24 08:13:59
Autor: Kris
KK DB - chwalę :)
W dniu piątek, 24 marca 2017 15:20:16 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Z drugiej strony są na rynku darmowe kredytówki - i >to rozbija Twoją argumentację.

Ale co rozbija?
Jak są darmowe to brac bo darmowe. Może ze 3 kredytówką sugerujesz żebym sobie założył bo darmowe
Ołówki w Ikea też darmowe są ale nie biorę bo nie potrzebuję.
Dzięki "darmowej" kredytów ce zyskam możne równowartość marnej flaszki rocznie. Pod warunkiem ze terminów spłaty, kwot, zmian regulaminów i promocji dopilnuje.
Wole tego nie pilnować a za flaszkę debetówką zapłacić;)
Swego czasu z City do mnie dzwonili bo przy wejściu do kina dziewczyna stała i wnioski o kartę czy coś w tym stylu zbierała. żona się nad nią zlitowała i wniosek podpisałem. Proponowali mi chyba z 40tys limitu. Pytam ich po kiego mi taki limit skoro ja miesięcznie 10-15 razy mniej kartą wydaje
Człowiek po drugiej stronie słuchawki wciskał mi ze może kiedyś mi się przyda. Jak będę potrzebował to Sobie zawnioskuje, na zapas brać nie zamierzam-odpowiedziałem mu i rozmowa się skończyła.

Data: 2017-03-24 18:03:47
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:29dd8e31-8cb3-478c-8074-d8213a5f9b60@googlegroups.com...
[...]

Ale byles nastawiony na "nie".
Bo chyba mozna ustawic mniejszy limit, choc z Citi to glowy nie dam.

A po co ... ot masz przyklad wiceprezydenta Wroclawia, polecial sobie na Zanzibar, w hotelu pobieraja cala kwote z gory, karta nie wytrzymala takiej kwoty, znajomy poratowal swoja karta, a teraz prokurator sie czepia, ze to lapowka byla.
Moze i byla.
Jesli jednak nie byla, to drogo go kosztowal ten limit :-)

J.

Data: 2017-03-24 16:08:27
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7c6a3be5-7bd6-47b4-a827-10dca6dcb988@googlegroups.com...
W dniu piątek, 24 marca 2017 14:30:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
-ale co bedzie jak Netflix konto wyczysci ? :-)

Na jakiej podstawie?

Bo moze :-)

-mozna miec budzet napiety i podobnie narzekac na debetowki ...  >albo > bankomaty,
A co tu podobnego.
Wydajesz kasę która już zarobiłeś i już masz. Jak kasy na koncie nie ma to nie zapłacisz i tyle

I zostaniesz 500km od domu bez paliwa, albo co gorsza z paliwem w baku :-)

Wiec albo pilnie pilnujesz salda i narzekasz, ze ksieguja sie po dwoch dniach (w przypadku DB jeszcze dluzej), albo zalatwiasz sobie maly kredyt i narzekasz na pilnowanie splat tego kredytu :-)

Przy KK wydajesz pożyczona kasę najczęściej taką którą dopiero co zarobisz

A to wcale niekoniecznie najczesciej.
Poza tym sporo osob ma jakis kredyt hipoteczny i sprawa wlasnosci kasy sie rozmywa :-)

-mozna miec niedobor w portfelu i wtedy narzekac na te przerozne
kredyty, limity itp :-)
I pewnie dlatego zdecydowana większość użytkowników KK nie spłąca ich w gp

Czy taka "zdecydowana wiekszosc" ... podejrzewam, ze u nas wcale nie taka duza.

Każdy robi co tam lubi
Ja np w sytuacji autora watko w życiu nie pisałbym żadnej reklamacji tylko sprawę przyjął na klatę- zapłaciłem mniej jak się należało, trudno, za gapowe się płaci.

Ale k*, bank powinien podac taka informacje wyraznie, a nie gdzies zadolowac.

[...]

No to widzisz - z KK byloby Ci podobnie wygodnie. Tylko czasem ta oplata za gapowe.

Przy debetowce tez mozna - wyplacisz sobie 100zl z bankomatu, a zapomnisz, ze przeciez przyslali informacje o zmianie darmowych bankomatow :-)

J.

Data: 2017-03-24 08:27:50
Autor: Kris
KK DB - chwalę :)
W dniu piątek, 24 marca 2017 16:08:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Bo moze :-)
Na jakiej podstawie?
Znowu trolujesz?

I zostaniesz 500km od domu bez paliwa, albo co >gorsza z paliwem w baku
Trudno. Dokłądnie ten sam problem spotkałby mnie gdybym zatankował 500km od domu i miał przy sobie kk z "napiętym budzetem"

Wiec albo pilnie pilnujesz salda i narzekasz, ze ksieguja sie po dwoch dniach (w przypadku DB jeszcze dluzej), albo zalatwiasz sobie maly kredyt i narzekasz na pilnowanie splat tego kredytu :-)

Debetówka i tak i tak potrzebna., więc pilnuje jednego. Dodatkowa KK+ konto oszczędnościowe jak tu ktoś sugerował to dwie dodatkowe rzeczy do pilnowania

A to wcale niekoniecznie najczesciej.
Twardych danych raczej nie znajdziemy
Zarabiasz równowartość lub więcej miesiecznie swoich limitów na KK?
Poza tym sporo osob ma jakis kredyt hipoteczny i >sprawa wlasnosci kasy sie rozmywa :-)
To jest inna bajka
Kiedyś podawałeś tu argument że jak bank daje duży limit na Kk to brać niewykorzystwać bo kiedyś się przyda. Kuchenka się popsuje kasy, człowiek na bezrobociu nie będzie to limit jak znalazł
Pokrętne myślenie
Dom też może spłonąć więc moze warto mieć KK z limitami równowartości domu?

Czy taka "zdecydowana wiekszosc" ... podejrzewam, ze u nas wcale nie taka duza.

Tu tez ostatnio danych nie mogłemn znależć ale z przed kilku lat pamiętam zę pisali że zaledwi niecałe 30% spłaca w GP
Moje obserwacje to potwierdzaja. Ale to żaden twardy dowód

Ale k*, bank powinien podac taka informacje >wyraznie, a nie gdzies  zadolowac.

Ale nie podają jak widzisz i szukać trzeba. A ja leniwy jestem.

No to widzisz - z KK byloby Ci podobnie wygodnie.

Ale debetówkę raczej też bym musiał miec. Czyli pilnowanie 2 zamiast 1.

Przy debetowce tez mozna - wyplacisz sobie 100zl z bankomatu, a zapomnisz, ze przeciez przyslali informacje o zmianie darmowych bankomatow :-)

Leniwy jestem wole pilnować jednego zamiast kilku;)

Data: 2017-03-24 17:56:34
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0866bf38-9060-46ef-a8d4-6b38add76e9d@googlegroups.com...
W dniu piątek, 24 marca 2017 16:08:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Bo moze :-)
Na jakiej podstawie? Znowu trolujesz?

No przeciez w watku wyjasniono juz wszystko - nikt nie sprawdza, czy ma podstawe.
Wiec moze zabrac, a potem bedzie musial zwrocic i przeprosic :-)

I zostaniesz 500km od domu bez paliwa, albo co >gorsza z paliwem w baku
Trudno. Dokłądnie ten sam problem spotkałby mnie gdybym zatankował 500km od domu i miał przy sobie kk z "napiętym budzetem"

Oczywiscie, ale mozna wyrobic druga karte, zeby nie miec napietego limitu :-)

[...]

Niestety.  Ale za pieniadze :-)

A to wcale niekoniecznie najczesciej.
Twardych danych raczej nie znajdziemy
Zarabiasz równowartość lub więcej miesiecznie swoich limitów na KK?

Nie. Ale co to ma do rzeczy - nie wykorzystuje tych limitow w calosci.

Ale to, ze mam gotowy kredyt, ktory moge wykorzystac w razie potrzeby, to tez zaleta.

Poza tym sporo osob ma jakis kredyt hipoteczny i >sprawa wlasnosci kasy
sie rozmywa :-)
To jest inna bajka

Troche podobna - wydajesz pieniadze na piwo, a dom niesplacony. Jak tak mozna :-P

[...]

Domu na karte nie kupisz, odsetki za duze w stosunku do kredytu, minimalnej splaty w wysokosci 10 czy nawet 5% nie dasz rady co miesiac .... ale poza tym  - czemu nie ?

Mieszkac gdzies trzeba, najlepiej "na swoim", pracy czy zdolnosci chwilowo mozesz nie miec.

Przy czym mieszkanie to mozna wynajac, o ile sie drobna kwote ma, a kto ci kuchenke na raty sprzeda ?
No, teraz moze i sprzedadza, sa te rozne raty w paru sklepach, kuchenki tam tez maja.

Ale jak dom splonie - trzeba na szybko troche ubran, komputer, moze mebli - i kto Ci pomoze ?

Ale k*, bank powinien podac taka informacje wyraznie, a nie gdzies zadolowac.
Ale nie podają jak widzisz i szukać trzeba. A ja leniwy jestem.

I to jest drobna wada.

No to widzisz - z KK byloby Ci podobnie wygodnie.
Ale debetówkę raczej też bym musiał miec. Czyli pilnowanie 2 zamiast 1.

1, bo w tym momencie pilnowanie konta mniejsze.

Choc jak dojda warunki zwolnienia z oplat miesiecznych, to sie tego pilnowania zaczyna robic duzo ...

J.

Data: 2017-03-24 10:00:47
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości grup
[...]

Moze zaczeli tracic klientow :-)

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?
Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.

J.

Data: 2017-03-24 10:27:27
Autor: Imka
KK DB - chwalę :)
Dnia Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, J.F. napisał(a):

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?

Chętnie bym zobaczyła wyciąg KK z takiego banku ;->

Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.

Ale w Citi przynajniej boldem jest saldo, minimalna i termin spłaty.

A w Mille na wyciągu jest wyboldowana tylko minimalna kwota do zapłaty i
termin.
Saldo zadłużenia dyskretnie, zwykłą czcionką.
Obok (znowuż boldem i czcionką ze 2 pt większą) tekst "Wystarczy spłacić
tylko minimalną kwotę spłaty xx,xx zł. Resztę możesz spłacić później"

Pamiętam Polbankowe "Zapłać chociaż tyle" i minimalna.

Robią wszystko, żeby tylko ominąć wzrokiem faktyczną kwotę spłaty.

A Citi i tak jest najlepszy. Jak zrobiłam czeski błąd o 10 zł, to w
ogóle żadnych odsetek nie naliczył i nawet nie dał mi szansy na
powołanie się na długoletnią współpracę ;)

--
Imka

Data: 2017-03-24 11:06:54
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Imka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1o8oumr00zoga$.1i40zkeuj3u1x.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, J.F. napisał(a):
Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba
splacic ?
Chętnie bym zobaczyła wyciąg KK z takiego banku ;->

Na wyciagu ... a na stronie internetowej ?

A jak nie splacisz raz calosci, to na wyciagu ladnie podsumuja ostatni okres i poprzednie ?

Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.
Ale w Citi przynajniej boldem jest saldo, minimalna i termin spłaty.

Saldo na stronie obejmuje tez transakcje juz po wyciagu, a minimalna mi nic nie daje.
A jak karty nie uzywasz przez miesiac, to kolejne problemy :-)

[...]

Z czegos trzeba zyc, na pewo nie z kredytowania bezodsetkowego :-)

J.

Data: 2017-03-24 11:22:09
Autor: Imka
KK DB - chwalę :)
Dnia Fri, 24 Mar 2017 11:06:54 +0100, J.F. napisał(a):

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba
splacic ?
Chętnie bym zobaczyła wyciąg KK z takiego banku ;->

Na wyciagu ... a na stronie internetowej ?

Wolę się posługiwać wyciągiem niż informacjami ze strony. Właśnie ze
względu na różnorodną prezentację zadłużenia w iluś wersjach. Na wyciągu
mam jednoznacznie powiedziane ile. Sprawdzam wtedy z własnymi
wyliczankami (kontrola podstawą zaufania), podpinam slipy, płaczę i
płacę :)
A jak nie splacisz raz calosci, to na wyciagu ladnie podsumuja ostatni okres i poprzednie ?

A nie wiem - nigdy mi się to jeszcze nie udało :)

[...]

I dlatego posługuję się i pisałam o wyciągu :)

Robią wszystko, żeby tylko ominąć wzrokiem faktyczną kwotę spłaty.

Z czegos trzeba zyc, na pewo nie z kredytowania bezodsetkowego :-)

Bba, o tym chyba wszyscy (na tej grupie ;) wiedzą.  --
Imka

Data: 2017-03-24 11:23:28
Autor: Wojciech Bancer
KK DB - chwalę :)
On 2017-03-24, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?
Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.

w mBanku masz "kwota pozostała do spłaty". Jak tu się pomylić? :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-03-24 13:12:21
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości
On 2017-03-24, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Tak jest.
-w kartach: dostepny limit
-w szczegolach - calkowite zadluzenie. Kiedy platne - HGW.
-w splacie: kwota z ostatniego wyciagu i "termin splaty kwoty minimalnej".  Pochwalic. Juz po 4 kliknieciach, a w aplikacji mobilnej dodatkowo 1 mazie.
  Jak kto zna dobrze system, to i 3 sie zmiesci.
  Ale "kwota do natychmiastowej splaty" 0 zl. Kiedy sie przestawi - po minieciu terminu ?
  No i domyslnie zaznaczone do splaty "kwota minimalna".

Na szczescie mbank podaje planowane operacje, i tam ta kwota sie pojawia.
Ale zaplanowalem przelew z konta oszczednosciowego na zwykle - i tego nie pokazuje.

Gorzej, jak wyciag jeszcze nie zamkniety, a chce sobie miesiac rozplanowac.

J.

Data: 2017-03-24 14:59:11
Autor: Wojciech Bancer
KK DB - chwalę :)
On 2017-03-24, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

-w kartach: dostepny limit
-w szczegolach - calkowite zadluzenie. Kiedy platne - HGW.

Po wygenerowaniu się wyciągu (kolejnego).

-w splacie: kwota z ostatniego wyciagu i "termin splaty kwoty

No i to jest to.

minimalnej".  Pochwalic. Juz po 4 kliknieciach, a w aplikacji mobilnej dodatkowo 1 mazie.

A po co Ci te dane wcześniej? Będziesz chciał spłacić, to tam dopiero ta kwota jest istotna :)

  Ale "kwota do natychmiastowej splaty" 0 zl. Kiedy sie przestawi - po minieciu terminu ?

Jeśli nie spłącisz kwoty minimalnej w terminie.

  No i domyslnie zaznaczone do splaty "kwota minimalna".

A to już w interesie banku :D

Gorzej, jak wyciag jeszcze nie zamkniety, a chce sobie miesiac rozplanowac.

"Całkowite zadłużenie".

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-03-24 12:36:24
Autor: radekp@konto.pl
KK DB - chwalę :)
Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, w
<58d4e043$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?

Z Getinu do KK jest na wyciągu (papierowym wysyłanym do domu za free) wyraźnie
napisane i pogrubione.
W necie nie sprawdzałem, chyba nie ma, a może jest...

Data: 2017-03-24 12:44:57
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, w  "J.F."

Zapewne jest ... ale czy wyraznie ?
Co miesiac mam klopot :-(

J.

Data: 2017-03-24 17:43:22
Autor: radekp@konto.pl
KK DB - chwalę :)
Fri, 24 Mar 2017 12:44:57 +0100, w
<58d506b9$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

>napisane i pogrubione.
>W necie nie sprawdzałem, chyba nie ma, a może jest...

Sprawdziłem. Wyraźnie podane w zielonej ramce.
http://i63.tinypic.com/2j35pnq.png

Data: 2017-03-24 13:52:14
Autor: 007
KK DB - chwalę :)
J.F. w <news:58d4e043$0$5161$65785112news.neostrada.pl>:

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?
Bo w Citi tez sie latwo pomylic.

LOL

Podsumowanie nowego wyciągu (karta kredytowa):
dzien splaty:14-04-2017
całkowita kwota spłaty: xxxxx.xxPLN minimalna kwota spłaty: xxx.xxPLN dostępny limit: xxxxx.xxPLN

Czyli wiemy, ze w Citi karty nie masz... ;P

--
'Tom N'

Data: 2017-03-24 16:28:11
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "007"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:170324.135214.pbb.88.4@int.dyndns.org.invalid.170324.invalid...
J.F. w
[...]

A niespodzianka - mam. Ale rzadko uzywam.

W nowym serwisie jest dobitnie - kwota duza czcionka, data, dni. W starym jest to samo, ale mniej dobitnie.
Przestaje byc tak wyraznie, jak karty nie uzywasz przez miesiac. Albo przez 3.

Ale ... na glownej stronie mamy "Najblizsze zdarzenia".
A tam ladnie podana splata karty. I kwota ... minimalnej splaty :-)

I taka ladna strzalka "zaplac" - niestety nie wiem co wstawi do przelewu, bo u mnie potrafi wykonac tylko "przepraszamy, wystapily chwilowe utrudnienia" :-)

J.

KK DB - chwalę :)