KK DB - chwalę :)

Data: 2017-03-24 10:00:47
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości grup
KK DB. Omyłkowo nie spłaciłem całego zadłużenia. Płaciłem "w
pośpiechu" i zamiast spojrzeć w wyciąg PDF zajrzałem w ST. A tam bank
podaje dla zmylenia przeciwnika:
Kwota zadłużenia wymagalnego z poprzedniego cyklu:
Kwota zadłużenia *niewymagalnego* z poprzedniego cyklu:
Minimalna kwota spłaty z poprzedniego cyklu:
*Pozostało do spłaty* z poprzedniego cyklu:

Niemniej, mając na uwadze dobro dalszej współpracy, podjęta została
jednorazowa decyzja o anulowaniu odsetek od transakcji bezgotówkowych
naliczonych w dniu..."
A myślałem że takie rzeczy tylko w Citi :)

Moze zaczeli tracic klientow :-)

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?
Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.

J.

Data: 2017-03-24 10:27:27
Autor: Imka
KK DB - chwalę :)
Dnia Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, J.F. napisał(a):

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?

Chętnie bym zobaczyła wyciąg KK z takiego banku ;->

Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.

Ale w Citi przynajniej boldem jest saldo, minimalna i termin spłaty.

A w Mille na wyciągu jest wyboldowana tylko minimalna kwota do zapłaty i
termin.
Saldo zadłużenia dyskretnie, zwykłą czcionką.
Obok (znowuż boldem i czcionką ze 2 pt większą) tekst "Wystarczy spłacić
tylko minimalną kwotę spłaty xx,xx zł. Resztę możesz spłacić później"

Pamiętam Polbankowe "Zapłać chociaż tyle" i minimalna.

Robią wszystko, żeby tylko ominąć wzrokiem faktyczną kwotę spłaty.

A Citi i tak jest najlepszy. Jak zrobiłam czeski błąd o 10 zł, to w
ogóle żadnych odsetek nie naliczył i nawet nie dał mi szansy na
powołanie się na długoletnią współpracę ;)

--
Imka

Data: 2017-03-24 11:06:54
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Imka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1o8oumr00zoga$.1i40zkeuj3u1x.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, J.F. napisał(a):
Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba
splacic ?
Chętnie bym zobaczyła wyciąg KK z takiego banku ;->

Na wyciagu ... a na stronie internetowej ?

A jak nie splacisz raz calosci, to na wyciagu ladnie podsumuja ostatni okres i poprzednie ?

Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.
Ale w Citi przynajniej boldem jest saldo, minimalna i termin spłaty.

Saldo na stronie obejmuje tez transakcje juz po wyciagu, a minimalna mi nic nie daje.
A jak karty nie uzywasz przez miesiac, to kolejne problemy :-)

[...]

Z czegos trzeba zyc, na pewo nie z kredytowania bezodsetkowego :-)

J.

Data: 2017-03-24 11:22:09
Autor: Imka
KK DB - chwalę :)
Dnia Fri, 24 Mar 2017 11:06:54 +0100, J.F. napisał(a):

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba
splacic ?
Chętnie bym zobaczyła wyciąg KK z takiego banku ;->

Na wyciagu ... a na stronie internetowej ?

Wolę się posługiwać wyciągiem niż informacjami ze strony. Właśnie ze
względu na różnorodną prezentację zadłużenia w iluś wersjach. Na wyciągu
mam jednoznacznie powiedziane ile. Sprawdzam wtedy z własnymi
wyliczankami (kontrola podstawą zaufania), podpinam slipy, płaczę i
płacę :)
A jak nie splacisz raz calosci, to na wyciagu ladnie podsumuja ostatni okres i poprzednie ?

A nie wiem - nigdy mi się to jeszcze nie udało :)

[...]

I dlatego posługuję się i pisałam o wyciągu :)

Robią wszystko, żeby tylko ominąć wzrokiem faktyczną kwotę spłaty.

Z czegos trzeba zyc, na pewo nie z kredytowania bezodsetkowego :-)

Bba, o tym chyba wszyscy (na tej grupie ;) wiedzą.  --
Imka

Data: 2017-03-24 11:23:28
Autor: Wojciech Bancer
KK DB - chwalę :)
On 2017-03-24, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?
Bo w Citi tez sie latwo pomylic. W mbanku, w BZ, tez.

w mBanku masz "kwota pozostała do spłaty". Jak tu się pomylić? :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-03-24 13:12:21
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości
On 2017-03-24, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Tak jest.
-w kartach: dostepny limit
-w szczegolach - calkowite zadluzenie. Kiedy platne - HGW.
-w splacie: kwota z ostatniego wyciagu i "termin splaty kwoty minimalnej".  Pochwalic. Juz po 4 kliknieciach, a w aplikacji mobilnej dodatkowo 1 mazie.
  Jak kto zna dobrze system, to i 3 sie zmiesci.
  Ale "kwota do natychmiastowej splaty" 0 zl. Kiedy sie przestawi - po minieciu terminu ?
  No i domyslnie zaznaczone do splaty "kwota minimalna".

Na szczescie mbank podaje planowane operacje, i tam ta kwota sie pojawia.
Ale zaplanowalem przelew z konta oszczednosciowego na zwykle - i tego nie pokazuje.

Gorzej, jak wyciag jeszcze nie zamkniety, a chce sobie miesiac rozplanowac.

J.

Data: 2017-03-24 14:59:11
Autor: Wojciech Bancer
KK DB - chwalę :)
On 2017-03-24, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

-w kartach: dostepny limit
-w szczegolach - calkowite zadluzenie. Kiedy platne - HGW.

Po wygenerowaniu się wyciągu (kolejnego).

-w splacie: kwota z ostatniego wyciagu i "termin splaty kwoty

No i to jest to.

minimalnej".  Pochwalic. Juz po 4 kliknieciach, a w aplikacji mobilnej dodatkowo 1 mazie.

A po co Ci te dane wcześniej? Będziesz chciał spłacić, to tam dopiero ta kwota jest istotna :)

  Ale "kwota do natychmiastowej splaty" 0 zl. Kiedy sie przestawi - po minieciu terminu ?

Jeśli nie spłącisz kwoty minimalnej w terminie.

  No i domyslnie zaznaczone do splaty "kwota minimalna".

A to już w interesie banku :D

Gorzej, jak wyciag jeszcze nie zamkniety, a chce sobie miesiac rozplanowac.

"Całkowite zadłużenie".

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-03-24 12:36:24
Autor: radekp@konto.pl
KK DB - chwalę :)
Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, w
<58d4e043$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?

Z Getinu do KK jest na wyciągu (papierowym wysyłanym do domu za free) wyraźnie
napisane i pogrubione.
W necie nie sprawdzałem, chyba nie ma, a może jest...

Data: 2017-03-24 12:44:57
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Fri, 24 Mar 2017 10:00:47 +0100, w  "J.F."

Zapewne jest ... ale czy wyraznie ?
Co miesiac mam klopot :-(

J.

Data: 2017-03-24 17:43:22
Autor: radekp@konto.pl
KK DB - chwalę :)
Fri, 24 Mar 2017 12:44:57 +0100, w
<58d506b9$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

>napisane i pogrubione.
>W necie nie sprawdzałem, chyba nie ma, a może jest...

Sprawdziłem. Wyraźnie podane w zielonej ramce.
http://i63.tinypic.com/2j35pnq.png

Data: 2017-03-24 13:52:14
Autor: 007
KK DB - chwalę :)
J.F. w <news:58d4e043$0$5161$65785112news.neostrada.pl>:

Ale prawde mowiac ... czy jakis bank wyraznie pisze ile mu trzeba splacic ?
Bo w Citi tez sie latwo pomylic.

LOL

Podsumowanie nowego wyciągu (karta kredytowa):
dzien splaty:14-04-2017
całkowita kwota spłaty: xxxxx.xxPLN minimalna kwota spłaty: xxx.xxPLN dostępny limit: xxxxx.xxPLN

Czyli wiemy, ze w Citi karty nie masz... ;P

--
'Tom N'

Data: 2017-03-24 16:28:11
Autor: J.F.
KK DB - chwalę :)
Użytkownik "007"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:170324.135214.pbb.88.4@int.dyndns.org.invalid.170324.invalid...
J.F. w
[...]

A niespodzianka - mam. Ale rzadko uzywam.

W nowym serwisie jest dobitnie - kwota duza czcionka, data, dni. W starym jest to samo, ale mniej dobitnie.
Przestaje byc tak wyraznie, jak karty nie uzywasz przez miesiac. Albo przez 3.

Ale ... na glownej stronie mamy "Najblizsze zdarzenia".
A tam ladnie podana splata karty. I kwota ... minimalnej splaty :-)

I taka ladna strzalka "zaplac" - niestety nie wiem co wstawi do przelewu, bo u mnie potrafi wykonac tylko "przepraszamy, wystapily chwilowe utrudnienia" :-)

J.

KK DB - chwalę :)