KK DB - wrażenia ?

Data: 2009-10-18 14:28:54
Autor: Czujnik
KK DB - wrażenia ?
Witam!

posiada ktoś może z szanownych grupowiczów Kredytówkę w DB? Jeśli tak, to jak wypada ona na tle innych kart? Jak generalnie z obsługą w DB? Zalatwiam tam kredyt i zaproponowano mi kartę, nie wiem co o niej myśleć (znaczy o karcie ;) ).

Pozdrawiam
Czujnik

Data: 2009-10-18 21:14:04
Autor: RobertS
KK DB - wrażenia ?

[...]

jezeli dzieki tej karcie otrzymasz tanszy kredyt to bierz, jezeli nie to zastanow sie, to raczej dosc zwykla karta, nie oferuje zadnych cudow (cashbacku, punktow itp...)

RobertS

KK DB - wrażenia ?